To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 350192 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Luboń: NABYCIE SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO TYPU MINI ŚMIECIARKA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326199
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327959
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "KOM-LUB" Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny
63209568100000, ul.
ul. Niepodległości
11,
62030
Luboń, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0-61 8130-551, faks
0-61 8130-551, e-mail
l.michalik@onet.eu
Adres strony internetowej (URL): www.kom-lub.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NABYCIE SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO TYPU MINI ŚMIECIARKA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KL.271.02.16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.NABYCIE SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO TYPU MINI ŚMIECIARKA wykonanego zgodnie z normą PN/EN 1501 1 lub rozwiązaniami równoważnymi wraz z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego w okresie 47 miesięcy. Pojazd i zabudowa (nadwozie) winny być fabrycznie nowe, rozumiane na potrzeby tego postępowania jako wykonane nie wcześniej niż w I kw. 2016r. i nieużywane. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie używanej mini śmieciarki, z zastrzeżeniem, że: A.została wykonana zgodnie z normą PN/EN 1501-1 lub rozwiązaniami równoważnymi, nie wcześniej niż w IV kw. 2015 r.; B.przebieg eksploatacyjny pojazdu jest równy lub mniejszy niż 20 tys. kilometrów; C.jest bezwypadkowa oraz pełnosprawna i gotowa do eksploatacji w dniu dostawy. 2.Wymagane jest udzielenie, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości (okres rękojmi zostaje zrównany z okresem udzielonej gwarancji jakości) na całość dostaw objętych przedmiotem zamówienia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym wielkości i zakresu zamówienia oraz wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 445093.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- Modernizacja Boiska Asfaltowego w Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Adama Wodziczki w Luboniu
- Przebudowa chodnika po południowej stronie ul. Kwiatowej
- Budowa ulicy Kopernika w Luboniu na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Wschodniej
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.