eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiZP/271/20/13 - Dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Publicznego Nr 1 i Przedszkola Publicznego Nr 2 w Ząbkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Ząbki: ZP/271/20/13 - Dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Publicznego Nr 1 i Przedszkola Publicznego Nr 2 w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 350274 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317228 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 5109700, faks 22 5109888.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/271/20/13 - Dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Publicznego Nr 1 i Przedszkola Publicznego Nr 2 w Ząbkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych dla potrzeb: 1.1.Przedszkola Publicznego Nr 1 z siedzibą ul. Wyspiańskiego 22, 05-091 Ząbki. 1.2.Przedszkola Publicznego Nr 2 z siedzibą ul. Prusa 3/5, 05-091 Ząbki. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań: 2.1.Zadanie nr 1 - dostawa mięsa, drobiu i wędlin; 2.2.Zadanie nr 2 - dostawa mrożonych ryb; 2.3.Zadanie nr 3 - dostawa owoców i warzyw; 2.4.Zadanie nr 4 - dostawa tłuszczów i oleju; 2.5.Zadanie nr 5 - dostawa artykułów mleczarskich; 2.6.Zadanie nr 6 - dostawa jaj; 2.7.Zadanie nr 7 - dostawa produktów spożywczych sypkich i różnych; 2.8.Zadanie nr 8 - dostawa mrożonych owoców i warzyw; 2.9.Zadanie nr 9 - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 3.Wymagania ogólne w zakresie przedmiotu zamówienia 3.1.Dostarczane produkty muszą być I gatunku i spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie norm. 3.2.Asortyment będący przedmiotem zamówienia winien być dostarczany w sposób zwyczajowo przyjęty dla określonej grupy towarowej, gwarantujący ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, tj. zgodnie z GMP (dobrej praktyki produkcyjnej) i GHP (dobrej praktyki higienicznej). 3.3.Wykonawca, na własny koszt zapewnia transport i rozładunek produktów spożywczych. Zamawiający wymaga, aby środki transportu przystosowane były do przewozu żywności i spełniały odpowiednie wymogi sanitarne określone w obowiązujących przepisach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.42.00.00 - Rafinowane oleje i tłuszcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa mięsa, drobiu i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe AMD s.c., ul. 1 Maja 90, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58451,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55956,69

  • Oferta z najniższą ceną: 55956,69 / Oferta z najwyższą ceną: 55956,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa mrożonych ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe AMD s.c., ul. 1 Maja 90, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18557,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15244,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15244,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16441,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Teresa Nowicka SUPER MAX, ul. Marysieńki 2/117, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40921,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45477,87

  • Oferta z najniższą ceną: 45477,87 / Oferta z najwyższą ceną: 45477,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa tłuszczów i oleju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBEX s.c. S. Kurzajak, P. Urbaniak, ul. Chrościckiego 93 lok. 105, 02-414 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3379,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4513,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4513,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4513,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa artykułów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBEX s.c. S. Kurzajak, P. Urbaniak, ul. Chrościckiego 93 lok. 105, 02-414 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47249,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49607,70

  • Oferta z najniższą ceną: 49607,70 / Oferta z najwyższą ceną: 49607,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBEX s.c. S. Kurzajak, P. Urbaniak, ul. Chrościckiego 93 lok. 105, 02-414 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6333,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4810,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa produktów spożywczych sypkich i różnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEBEX s.c. S. Kurzajak, P. Urbaniak, ul. Chrośckiego 93 lok. 105, 02-414 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95619,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86420,40

  • Oferta z najniższą ceną: 86420,40 / Oferta z najwyższą ceną: 86420,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - dostawa mrożonych owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marywilska Sp. z o. o., ul. Marywilska 26 lok 1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11657,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8579,25

  • Oferta z najniższą ceną: 8579,25 / Oferta z najwyższą ceną: 12858,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.