Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Gdynia: dostawa środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 350326 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji dla potrzeb szpitala z podziałem na 8 pakietów (zadania częściowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 PZP. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów załączonych do oferty (według formuły spełnia / nie spełnia): 1,1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. l pkt. 2 rozporządzenia) 1,2 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (§ l ust. l pkt. 1 rozporządzenia) to jest w niniejszym postępowaniu: koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( pakiet nr 1 i 2) 1,3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 PZP) - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest do odebrania w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29 płatny gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym, opłata wynosi 20,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK w Gdyni, ul. POwstania Styczniowego 1 Kancelaria Szpitala lub Dziale Zamówień Publicznych, bud.6, pok. 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: strona merytoryczna : Ewa Żukowicz tel. (058) 69-98-169, 0 605 359 915 - Pielęgniarka Epidemiologiczna strona formalno-prawna : Agnieszka Ossowska tel. 058 69 98 124 fax. 058 69 98 338, e-mail: zp@szpital-morski.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: higiena rak personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta - mycie dezynfekcja i pielęgnacja w ramach zapobiegania zakażeniom szpitalnym -preparaty kompatybilne jednego producenta lub kompatybilność potwierdzona przez producentów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja skóry pacjenta przed wkłuciami, zabiegami chirurgicznymi, diagnostycznymi i pielęgnacyjnymi, dezynfekcja ran i błon śluzowych, antybakteryjna emulsja myjąca, oczyszczanie i pielęgnacja ran.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja sprzętu medycznego -narzędzi chirurgicznych, sprzętu i instrumentów medycznych, szkła laboratoryjnego i osprzętu endoskopowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja powierzchni (sale chorych w obecności pacjentów) i sprzętu medycznego, dezynfekcja powierzchni (sale chorych w obecności pacjentów, z uwzględnieniem sal oddziałów położniczych, noworodkowych, intensywnej opieki medycznej) i sprzętu medycznego, dezynfekcja powierzchni (sanitariaty, kratki ściekowe, zlewy), dezynfekcja powierzchni (gabinety zabiegowe, sale operacyjne, inkubatory), dezynfekcja powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym, mycie i dezynfekcja naczyń kuchennych w zmywarkach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja powierzchni (sale chorych) i sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja tzw. szybka powierzchni trudno dostępnych - środki stężone w postaci spray`u z aparatem do spryskiwania, dezynfekcja sprzętu medycznego i inkubatorów, dezynfekcja głowic USG, szkła akrylowego i powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja wysokiego stopnia sprzętu endoskopowego i laparoskopowego - preparaty kompatybilne jednego producenta. Wymagana pozytywna opinia Olympusa, preparat do mycia wstępnego endoskopów ( giętkich i sztywnych), preparat do mycia i dezynfekcji do myjek endoskopowych typu mini ETD (preparaty kompatybilne - jednego producenta). Wymagana pozytywna opinia Olympusa,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do maszynowego mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w myjniach- dezynfektorach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Usługa cateringowa podczas Dnia Sportu w dniach 13 i 15 maja 2025
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.