Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 350432 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Poznań: Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD Izby Skarbowej w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
00102297200000, ul.
ul. Cyryla Ratajskiego
5,
61726
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 8586100, faks
061 8522224, e-mail
piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD Izby Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, ul. Wodna 8. Dostawa, rozładunek, montaż i ustawianie mebli oraz sprzętu AGD mogą być realizowane przez Wykonawcę przez 7 dni w tygodniu 24h na dobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ oraz rysunki architektoniczne (załączniki nr 3a - 3f do SIWZ). UWAGA do rysunków architektonicznych stanowiących załączniki nr 3a i 3f: W pomieszczeniu nr 1.23 (sekretariat 1 piętro) należy uwzględnić dodatkowe meble: kontenerek KM2 (1 sztuka) i stół S3 (1 sztuka); W pomieszczeniu nr 06 (sala obsługi podatnika - parter) zamiast szaf SA2 (2 sztuki) należy uwzględnić szafy SA1 (2 sztuki). Powyższe zmiany zostały uwzględnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Poprzez dostawę należy rozumieć dostarczenie mebli biurowych oraz sprzętu AGD wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli oraz sprzętu AGD, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone meble i 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt AGD, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne, techniczne i fabryczne, licząc od dnia ich odbioru na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39121100-7
Dodatkowe kody CPV:
39151000-5,
39132100-7,
39141300-5,
39713100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT236030.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 221205.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia
na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.- dalej "pzp") Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 pzp lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający w uprzednio prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu nr LO-2/260-0011/16/LO-2 na "Dostawę mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu" - część I - Meble biurowe i sprzęt AGD, na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 pzp odrzucił wszystkie oferty z uwagi na to, że treść ofert nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Oferta nr 1 - SPIRAL Sp. z o.o., Oferta nr 2 - OFFICE PLUS WROCŁAW Sp. z o.o., Oferta nr 3 - MIKOMAX POZNAŃ Sp. z o.o.). Pierwotne warunki określone w powyższym postępowaniu nie zostały zmienione w sposób istotny.
W związku z powyższym, mając na uwadze, wskazany powyżej stan faktyczny zastosowanie w niniejszym postępowaniu trybu negocjacji bez ogłoszenia jest w ocenie Zamawiającego uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.