Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Zabrze: Dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 350460 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część Nr XXX - dowóz uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu. Część Nr XXXIII - dowóz uczniów wraz z opiekunem do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 przy ulicy Dalekiej 2 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ulicy Wolskiego 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu. Część Nr XXXIV - dowóz uczniów wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ulicy Londzina 2 w Zabrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają ten warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie świadczenia usług przewozu osób, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. polegających na przewozie osób z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie o wartości łącznie co najmniej: Część Nr XXX - 24.000,00 PLN, Część Nr XXXIII - 24.000,00 PLN, Część Nr XXXIV - 24.000,00 PLN. Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy nie podlega sumowaniu dla Części numer XXX, XXXIII i XXXIV, tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej Części. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają ten warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, przedkładając w tym celu wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, obejmujący nie mniej niż: - na Część Nr XXX - pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 osób (łącznie z kierowcą) w tym 1 siedzenie wyposażone w pasy bezpieczeństwa, pojazd wyposażony w windę, podnośnik lub podjazd, bezpieczne miejsce do przewiezienia 1 wózka inwalidzkiego nieskładanego oraz bezpieczne miejsce dla 2 nieskładanych wózków inwalidzkich przewożonych wraz z uczniami; - na Część Nr XXXIII - pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 osób (łącznie z kierowcą); - na Część Nr XXXIV pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 osób (łącznie z kierowcą). Warunek dotyczący potencjału technicznego nie podlega sumowaniu dla Części numer XXX, XXXIII i XXXIV, tzn. wymagania ilościowe i jakościowe należy traktować oddzielnie dla każdej Części. Zamawiający wymaga, aby dla każdej Części Wykonawca podał różne pojazdy do przewozu dzieci, tzn. proponowany pojazd do dowozu dzieci na wybranej trasie nie może obsługiwać więcej niż jednej Części. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają ten warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przedkłądajac w tym celu oświadczenie Wykonawcy o wyznaczeniu osób do pełnienia funkcji opiekuna/opiekunów na poszczególne Części, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zatrudnione przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna wymienioną w wykazie proponowanych osób do pełnienia funkcji opiekuna lub w przypadku braku zgody osób do pełnienia funkcji opiekuna określonych w powyższym wykazie, Wykonawca może zatrudnić osobę pełnoletnią zdolną do czynności cywilno-prawnych. W takiej sytuacji proponuje się, aby funkcję opiekuna pełniła osoba posiadająca doświadczenie w opiece nad dziećmi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał zgodę osoby do pełnienia funkcji opiekuna na podjęcie zatrudnienia przy obsłudze wyłącznie jednej Części zamówienia. Uzyskana od opiekuna zgoda powinna wykluczać możliwość podjęcia przez niego zatrudnienia na innej Części zamówienia. Warunek dotyczący potencjału kadrowego nie podlega sumowaniu dla Części zamówienia numer XXX, XXXIII i XXXIV, tzn. wymagania ilościowe należy traktować oddzielnie dla każdej Części. Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję opiekuna nie mogła obsługiwać więcej niż jednej Części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają ten warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące: 1. zmiany w składzie osób pełniących funkcję opiekuna dla poszczególnej Części w trakcie dowozu uczniów do szkół. 2. zmiany środka transportu na pojazd równoważny z wymogami określonymi w niniejszym SIWZ dla danej Części zamówienia. 3. zmiany przebiegu danej Części zamówienia w przypadku pojawienia się nowego przystanku. 4. zmiany kolejności wyznaczonych przystanków. 5. zmiany ilości przystanków. 6. zmiany przebiegu danej Części zamówienia w przypadku wystąpienia objazdów. 7. zmiany ustawowej stawki podatku VAT. UWAGA: zmiany określone w pkt 3-7 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Oświaty, ul. Park Hutniczy 8, 41-800 Zabrze, pok. 4, tel.: (32) 37-33-544; osoba przekazująca: Danuta Stanek, Paweł Skulski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 305, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od 06.12.2010 r. do 24.06.2011 r. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego nie będzie możliwe podpisanie umowy do dnia 06.12.2010 r., to Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia od terminu wskazanego w podpisanej umowie do dnia 24.06.2011 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół z podziałem na części - trasa nr XXX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr XXX obejmuje dowóz uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół z podziałem na części - trasa nr XXXIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr XXXIII obejmuje dowóz uczniów wraz z opiekunem do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 7 przy ulicy Dalekiej 2 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ulicy Wolskiego 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Dowóz uczniów wraz z opiekunem do szkół z podziałem na części - trasa nr XXXIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie części nr XXXIV obejmuje dowóz uczniów wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ulicy Londzina 2 w Zabrzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.