Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-10-21
Gomunice: Dostawa w formie leasingu finansowego koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r.
Numer ogłoszenia: 350474 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach , ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, woj. łódzkie, tel. 44 684 24 24, faks 44 684 22 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu finansowego koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - w formie leasingu finansowego 1 szt. koparko-ładowarki kołowej używanej, rok produkcji nie starszy niż 2008 r. o wartości nie większej niż 150.000,00 zł netto. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. 1. Wymagania dotyczące koparko-ładowarki kołowej I Ogólne dane techniczne - Maszyna używana , rok produkcji nie starsza niż 2008 r. - Przebieg nie większy niż 7000 mtg -Gwarancja rozruchowa producenta min. 1 miesiąc lub 100 mtg w zależności co nastąpi wcześniej - Waga robocza maszyny min. 8700 kg - Opony przednie i tylne 16.9 s 28 12 PR ( wszystkie koła równe) - Zbiornik paliwa 150 litrów - Pojemność układu hydraulicznego 97 litrów II Dane koparki podsiębiernej - Ramię z możliwością obrotu o kąt 180 stopni z wysięgnikiem teleskopowym - Maksymalny zasięg ze środka obrotu z wysuniętym teleskopem 7175 mm - Maksymalna głębokość kopania z wysuniętym teleskopem 6230 mm - Łyżka z zębami 600mm, Łyżka skarpowa - Wysięgnik typu S-Boom - Szybkozłącze - Pionowo wysuwane podpory - Blokada elektrohydrauliczna przesunięcia poprzecznego ramienia koparki - Możliwość zamocowania łyżki koparkowej w dwóch pozycjach przy pomocy sworznia III Dane ładowarki - Łyżka 4 w 1 uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami - Szerokość łyżki 2420 mm - Objętość łyżki 1.1m3 - Widły załadunkowe zakładane na łyżkę - System samo poziomowania łyżki na maksymalnej wysokości pod kątem 11 stopni - Funkcja pływającej łyżki LSS - Mocowanie przedniego ramienia oraz łyżki przy pomocy 14 sworzni ( ilość punktów smarnych) IV Specyfikacja silnika - Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, chłodzony cieczą turbodoładowany - Moc silnika nie wyższa niż 100 kM V Specyfikacja skrzyni biegów - Skrzynia biegów PowerShift - 4 biegi do przodu i 4 do tyłu (wsteczne) - Napęd na cztery koła VI Specyfikacja układu hydraulicznego - Układ SyncroSystem typu zamkniętego z pomiarem obciążenia CLSS - Pompa wielotłoczkowa o zmiennym przepływie - Możliwość wyboru trybu pracy- ekonomiczny lub pod dużym obciążeniem - Ciśnienie robocze 250 bar - Instalacja pod młot hydrauliczny VII Specyfikacja układu elektrycznego - Układ elektryczny łatwo dostępny i zabezpieczony - Połączenia szczelnie zamknięte i wodoodporne - Spełnienie wymagań najsurowszych międzynarodowych przepisów bezpieczeństwa - Napięcie 12V, bezobsługowy akumulator o pojemności 155Ah -Alternator 120 A VIII Opis kabiny - Kabina ROPS (ISO 9249, SAEJ 1040) i FOPS ( ISO 3449, SAEJ 231 ) o konstrukcji zapewniającej najlepszą widoczność , ergonomię, niski poziom hałasu oraz wysoki komfort dla operatora. Kabina musi posiadać dwoje drzwi, całkowicie otwieraną tylnią szybę oraz wycieraczki szyby przedniej i tylniej. Wyposażenie wnętrza kabiny musi obejmować regulowany fotel operatora, system wentylacji z zasysaniem świeżego, filtrowanego powietrza oraz łatwo czytelną przednią i boczną deskę rozdzielczą. - Ogrzewanie kabiny - W pełni widoczna łyżka ładowarkowa podczas załadunku na maksymalną wysokość - Przednie i tylne reflektory robocze - Światła drogowe - Lampa ostrzegawcza (kogut) - Lusterko wsteczne zewnętrzne - Nastawna kolumna kierownicy - Licznik godzin pracy maszyny - Układ wydechowy (komin) umieszczony z boku tak że nie zasłania widoczności podczas pracy - Wskaźniki: temperatura oleju przekładniowego, włączenia napędu na cztery koła, poziom oleju w komorze hamulców, poziom paliwa, temperatury płynu chłodzącego, ciśnienia oleju hydraulicznego, zanieczyszczenia filtra powietrza, obrotomierz. IX Hamulce - Hamulce w kąpieli olejowej - Hamowanie na każdym kole za pomocą dwóch oddzielnych pedałów - Hamulec postojowy ( bezpieczeństwa ) uruchamiany ręcznie dźwignią X Gwarancja i szkolenia - Gwarancja min 1 miesiąc lub 100 mtg w zależności co nastąpi wcześniej - Zapewnienie szkolenia operatorów u zamawiającego - Dostarczenie razem z maszyną w momencie jej przekazania instrukcji obsługi w języku polskim XI Certyfikaty - Maszyna musi posiadać certyfikat ( deklarację zgodności ) producenta XII Dodatkowe systemy - system satelitarnej nawigacji i kontroli maszyny w cenie maszyny wraz z obsługą 2 Wymagania dotyczące leasingu: I. Leasing finansowy rozliczany w walucie PL II. Liczba rat leasingowych - 60 III. Okres leasingu - 60 miesięcy IV. Raty leasingowe ze stałym oprocentowaniem V. Opłata wstępna, kaucja , i VAT kwota nie wyższa niż 53.000,00 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Harmonogram spłat rat leasingowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gomunice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach, ul. A. Krajowej 30, 97-545 Gomunice pokój nr. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy w Gomunicach, ul. A. Krajowej 30, 97-545 Gomunice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GOMUNICE
więcej: przetargi GOMUNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Zakup koparko-ładowarki
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.