eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzPrzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 1 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy warzy, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350551 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Racibórz: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 1 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy warzy, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Raciborzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318501-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 32021300000, ul. ul. Eichendorffa  14, 47400   Racibórz, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 539 600, faks , e-mail dkw_raciborz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej: zakład karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 1 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy warzy, owoców i kiszonek do Zakładu Karnego w Raciborzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D/Kw-220/06/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu powinien spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego,A w szczególności: - ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2015 poz 594.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy - rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. Dz.U.UE.L.2002.31.1z późn. zm.); - rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 - 337, z późn. zm.); - rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4 - 17, z późn. zm.); - rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U. Z 2015 poz 29) - rozporządzenia Komisji (WE) nr 1221/2008 z dnia 5 grudnia 2008 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1580/2007 ustanawiające przepisy wykonawcze do rozporządzeń Rady (WE) nr 2200/96, (WE) nr 2201/96 i (WE) nr 1182/2007 sektorze owoców i warzyw w zakresie norm handlowych Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. grupa I 1. Ziemniaki Jadalne gat. I (120000 kg) niemyte muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 października 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej ziemniaków (Dz.U.03.194.1900) Bulwy: nie dopuszcza się : zaparzonych - bulwy pozbawione turgoru, z oznakami więdnięcia, z widocznym zaciemnieniem miąższu na przekroju, rozciągającym się między powierzchnią bulwy a pierścieniem wiązek przewodzących, niekiedy sięgającym w głąb miąższu, a czasami z pękającym miąższem;porośniętych kiełkami powyżej 3mm zapleśniałych - bulwy pokryte pleśnią na części lub całej powierzchni; zmarzniętych - bulwy, w których po skaleczeniu skórki paznokciem lub na przekroju wyczuwa się kryształki lodu, lub bulwy miękkie, z których wycieka woda; na przekroju tkanki zdrowej i obumarłej tworzy się strefa zaciemniona lub nieregularna szczelina; zanieczyszczonych środkami ochrony roślin - bulwy z pozostałością środków ochrony roślin w formie stałej, ciekłej lub z pozostałością obcych zapachów wielkość bulw : minimalna średnica bulw okrągłych i okrągłoowalnych: poprzeczna 50 mm, minimalna średnica bulw podłużnych: poprzeczna 50mm, podłużna- 2 razy większa od poprzecznej Zamawiający wymaga aby dostarczane ziemniaki były jednolite odmianowo. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy w opakowaniach do 30 kg grupa II 1.Buraki ćwikłowe (11000 kg) wymagania: korzenie świeże, całe, bez ran powstałych podczas zbioru lub pakowania, zdrowe (bez oznak gnicia, śladów pleśni), czyste, jędrne, bez objawów zwiędnięcia, wolne od szkodników i szkód przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany,wielkości barwa: ciemnoczerwona, charakterystyczna dla odmiany,oczyszczony wielkość: średnica 60 - 90 mm Okres przydatności do spożycia buraków ćwikłowych deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni 2. Cebula biała( 15000 kg) musi spełniać wymagania minimalne, czyli musi być: cała, ścisła, czysta, zdrowa (bez objawów gnicia, śladów pleśni), bez zgrubień spowodowanych nieprawidłowym wzrostem, wolna od szkodników i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawiona nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej; dopuszczalne są lekkie zabrudzenia nie pokrywające więcej niż jednej piątej części powierzchni pojedynczej cebuli pod warunkiem, że nie wpływają one na ogólny wygląd produktu, jego jakość, trwałość i prezentację w opakowaniu kształt: kulisty, lekko spłaszczony lub wydłużony dopuszczalne są niewielkie wady kształtu barwa łuski mięsistej: białokremowa lub kremowozielonkawa jednolita odmianowo w opakowaniu pod względem pochodzenia, odmiany, jakości i wielkości Okres przydatności do spożycia cebuli deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. 3. Marchew jadalna (22000kg) musi spełniać wymagania minimalne, czyli korzeń musi być: świeże, jędrne, całe, zdrowe (bez oznak gnicia, śladów pleśni), czyste, wolne od szkodników i szkód przez nich wyrządzonych, niezdrewniałe, proste, kształtne (bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń), pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, tj. należycie osuszone po umyciu, bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny; nać powinna być równo ucięta na wierzchołku marchwi, bez uszkodzenia korzenia; dopuszczalne są niewielkie wady kształtu, zabarwienia, zabliźnione pęknięcia, niewielkie pęknięcia lub bruzdy powstałe w wyniku czynności manipulacyjnych lub mycia pod warunkiem, że nie wpływają one ujemnie na ogólny wygląd produktów, jakość, utrzymanie jakości i prezentację w opakowaniu barwa: charakterystyczna dla odmiany, jednolita, dopuszcza się zielone lub fioletowe/purpurowe wierzchołki o długości do 1cm w przypadku marchwi o długości nieprzekraczającej 10 cm, oraz do 2cm w przypadku pozostałej marchwi Okres przydatności do spożycia marchwi deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. 4. Pietruszka korzeń (7000 kg) musi spełniać wymagania PN-R-75370:zdrowe (niedopuszczalne korzenie z objawami gnicia, śladami pleśni), czyste, twarde, jędrne, kształtne (bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień), bez stłuczeń, pęknięć oraz ordzawień skórki, wolne od uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej , średnica korzeni w najszerszym przekroju 7 - 10cm , waga korzenia min. 100 g barwa korzenia w przekroju: biała do białokremowej jednolita w opakowaniu pod względem pochodzenia, odmiany, jakości i wielkości Okres przydatności do spożycia pietruszki korzeniowej deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. 5. Seler Korzeń (11000kg) musi spełniać wymagania PN-R-75371; korzenie :kształtne, twarde, jędrne, bez pustych przestrzeni na przekroju podłużnym, czyste, bez stłuczeń i ordzawień skórki, zdrowe (bez oznak gnicia, śladów pleśni), wolne od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej barwa: biała do biało kremowej jednolity pod względem pochodzenia, odmiany, jakości i wielkości średnica korzenia mierzona w najszerszym miejscu ; od 70 do 130 mm dopuszczalna różnica średnic największego i najmniejszego selera w każdym opakowaniu, nie więcej niż, mm: 30 Okres przydatności do spożycia selera korzeniowego deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 10kg do 15kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. grupa III 1. Kapusta biała (12000kg) kl.I Wymagania jakościowe: Kapusta powinna być czysta, zdrowa, odmianowo jednolita. Główki ścisłe, o wyrównanym kształcie, nie popękane i nie uszkodzone. Liści ochronnych na główce kapusty wczesnej powinno być 2-4. Kapusta późna, nie przeznaczona do przechowania, może być dostarczona bez liści ochronnych, przezna­czona zaś do przechowania - musi mieć 4-6 liści ochronnych. Kapusta powinna mieć barwę właściwą dla danej odmiany. Głąb pod dolnym liściem musi być przycięty na długość około 1 cm; u główek przeznaczonych do przechowa­nia głąb przycina się na długość około 3 cm pod dolnym liściem. Wielkość główek. Wybór I. Ciężar główki (bez liści ochronnych) powinien wynosić: a) dla ka­pusty wczesnej nie mniej niż 0,7 kg, b) dla ka­pusty średnio wczesnej i późnej od 20 VII do 31 XII nie mniej niż 1.2 kg. w pozostałych okre­sach - nie mniej niż 1 kg. Wybór II. Ciężaru główek nie określa się. Dopuszczalne odchylenia od wymagań jakościo­wych wynoszą: dla wyboru I - do 3% główek luźnych, miękkich, lecz zwiniętych, do 3°/n głó­wek popękanych, do 10% główek bez liści ochronnych (przy kapuście białej wczesnej); dla wyboru II - do 20% główek popękanych, do 5% główek silnie uszkodzonych mechanicznie lub przez szkodniki i główek przerośniętych. Dopuszczalne odchylenia od wielkości główek wyboru I wynoszą: dla kapusty białej wczesnej do 10% główek o ciężarze nie mniej niż 0,5 kg, dla kapusty średnio wczesnej i późnej do 10% główek o ciężarze nie mniej niż 0,8 kg. Okres przydatności do spożycia kapusty białej deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów i pleśni. 2. Kapusta czerwona (6000 kg) kl.I Wymagania jakościowe: Kapusta powinna być czysta, zdrowa, odmianowo jednolita. Główki ścisłe, o wyrównanym kształcie, nie popękane i nie uszkodzone. Liści ochronnych na główce kapusty wczesnej powinno być 2-4. Kapusta późna, nie przeznaczona do przechowania, może być dostarczona bez liści ochronnych, przezna­czona zaś do przechowania - musi mieć 4-6 liści ochronnych. Kapusta powinna mieć barwę właściwą dla danej odmiany. Głąb pod dolnym liściem musi być przycięty na długość około 1 cm; u główek przeznaczonych do przechowa­nia głąb przycina się na długość około 3 cm pod dolnym liściem. Wielkość główek. Wybór I. Ciężar główki (bez liści ochronnych) powinien wynosić: a) dla ka­pusty wczesnej nie mniej niż 0,7 kg, b) dla ka­pusty średnio wczesnej i późnej od 20 VII do 31 XII nie mniej niż 1.2 kg. w pozostałych okre­sach - nie mniej niż 1 kg. Wybór II. Ciężaru główek nie określa się. Dopuszczalne odchylenia od wymagań jakościo­wych wynoszą: dla wyboru I - do 3% główek luźnych, miękkich, lecz zwiniętych, do 3°/n głó­wek popękanych, do 10% główek bez liści ochronnych (przy kapuście białej wczesnej); dla wyboru II - do 20% główek popękanych, do 5% główek silnie uszkodzonych mechanicznie lub przez szkodniki i główek przerośniętych. Dopuszczalne odchylenia od wielkości główek wyboru I wynoszą: dla kapusty białej wczesnej do 10% główek o ciężarze nie mniej niż 0,5 kg, dla kapusty średnio wczesnej i późnej do 10% główek o ciężarze nie mniej niż 0,8 kg. Okres przydatności do spożycia kapusty czerwonej deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią worki raszlowe od 25kg do 30kg lub skrzynki do 20kg wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów i pleśni. grupa IV 1. Jabłka gat. I (7000 kg) wymagania: całe, zdrowe (bez oznak gnicia), czyste, praktycznie wolne od szkodników i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej; pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej; dopuszczalne są następujące wady pod warunkiem że nie wpływają one ujemnie na ogólny wygląd produktu, jego jakość, zachowanie jakości, prezentację w opakowaniu: - nieznaczne wady kształtu, rozwoju, wybarwienia, - lekkie uszkodzenie szypułki, - nieznaczne wady skórki które nie mogą przekraczać: - 2cm na długości w przypadku wad o podłużnym kształcie; - 1cm2 powierzchni całkowitej w przypadku pozostałych wad, z wyjątkiem parcha jabłoni, których łączna powierzchnia nie może przekraczać 0,25cm2 powierzchni całkowitej produktu; - nieznaczne obtłuczenie nieprzekraczające łącznie powierzchni 1cm2 , lecz nieodbarwione; jabłka mogą być bez szypułek, pod warunkiem że miejsce odłamania szypułki jest czyste, a sąsiadująca z nim skórka nie jest uszkodzona Okres przydatności do spożycia jabłek deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy Opakowania stanowią skrzynki do 25kg wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. grupa V 1. Kapusta kwaszona (8500 kg) (PN-77701:1997) w beczkach do 120 kg Po ukiszeniu charakteryzuje się barwą kremowo-białą z żółtawym odcieniem. Posiada smak kwaskowy oraz specyficzny dla kapusty kwaszonej zapach. (Lekko kwaśna, chrupiąca i jędrna). Niedopuszczalne jest występowanie posmaków i zapachów obcych. Kapusta kwaszona ma postać podłużnych skrawków, powstałych po rozdrobnieniu główek kapusty białej, zanurzonych w jasnoszarym soku (tzw. kwasie). Do wyrobu używa się kapusty białej oraz soli kamiennej - nie jodowanej 2. Ogórki kwaszone (7500 kg) (PN-72/A-77700) w beczkach do 80 kg wymagania:ogórki odpowiednim stopniu zakwaszenia , z przyprawami ( koper, czosnek, sól ) . grupa VI 1. Fasola biała jednolita (2500kg) Wymagania jakościowe : fasola czysta, cała, zdrowa, jędrna, dobrze wykształcona, bez otworów spowodowanych przez owady, sucha, bez zanieczyszczeń, zapach:naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchlizny i innych obcych zapachów, barwa charakterystyczna dla zdrowych ziaren danego gatunku; niedopuszczalna obecność zanieczyszczeń, tj. ziaren zapleśniałych, szkodników i ich pozostałości,ziaren porażonych strąkowcem Opakowania jednostkowe - torby wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania transportowe - pudła tekturowe od 10kg do 30kg lub worki papierowe trzywarstwowe 25kg, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 90 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy 2. Groch obłuskany połówki (2000 kg) (Ziarna grochu siewnego czyszczone, poddane obróbce hydrotermicznej, obłuszczeniu i polerowaniu) Wymagania jakościowe :groch zdrowy, czysty , cały, zapach: naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchlizny i innych obcych zapachów, barwa: żółta niedopuszczalna obecność strąkowca i innych szkodników lub ich pozostałości, Opakowania jednostkowe - torby wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania transportowe - pudła tekturowe od 10kg do 30kg lub worki papierowe trzywarstwowe 25kg, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 90 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy grupa VII 1. Kalarepa (bez liści)(1500 kg) Zamawiający wymaga aby dostarczane produkty spełniały następujące wymagania minimalne: całe, zdrowe, czyste, praktycznie wolne od szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów lub smaków, wystarczająco rozwinięte i odpowiednio dojrzałe, nie powinny być zaparzone, nadgniłe, łykowate; pakowana: w skrzynki lub w worki raszlowe 2. Pomidory kl. I (2000 kg) Zgodne z :PN-91 R-75368, ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 771 /2009 Zamawiający wymaga aby dostarczane produkty były:całe; zdrowe; nie dopuszcza się pomidorów z objawami gnicia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia; czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych; o świeżym wyglądzie; praktycznie wolne od szkodników; praktycznie wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; bez obcych zapachów i lub smaków. Stopień rozwoju i stan pomidorów powinny być takie, aby mogły: wytrzymać transport i manipulacje, oraz dotrzeć do miejsca przeznaczenia zachowując zadowalającą jakość. Klasa I - Pomidory w tej klasie powinny być dobrej jakości, wystarczająco jędrne i mieć cechy charakterystyczne dla danej odmiany. Nie dopuszcza się pęknięć i widocznych zielonych piętek. Dopuszcza się następujące niewielkie wady, pod warunkiem, że nie wpływają one ujemnie na ogólny wygląd pomidorów, ich trwałość i wygląd w opakowaniu: niewielkie wady kształtu lub rozwoju, niewielkie wady barwy, niewielkie wady skórki, bardzo niewielkie odgniecenia. Ponadto pomidory żebrowane mogą mieć: zabliźnione pęknięcia o długości nie większej niż 1 cm, niewielkie wypukłości, małą nieskorkowaciałą narośl, skorkowacenie blizny słupkowej nie przekraczające 1cm2, delikatne zabliźnienie słupkowe o kształcie wydłużonym, robiące wrażenie szwu, którego długość nie może być większa niż 2 3 największej średnicy pomidora. Dla pomidorów minimalną średnicę ustala się: - 35 mm dla pomidorów okrągłych i żebrowanych, - 30 mm dla pomidorów podłużnych. Przedziały wielkości - 30 mm i powyżej, lecz poniżej 35 mm (podłużne), - 35 mm i powyżej, lecz poniżej 40 mm, - 40 mm i powyżej, lecz poniżej 47 mm, - 47 mm i powyżej, lecz poniżej 57 mm, - 57 mm i powyżej, lecz poniżej 67 mm, - 67 mm i powyżej, lecz poniżej 82 mm, - 82 mm i powyżej, lecz poniżej 102 mm, - 102 mm i powyżej. Tolerancja odnośnie jakości: 10 % liczbowo lub masowo pomidorów nie spełniających wymagań klasy I, lecz zgodnych z wymaganiami dla klasy II. W ramach tej tolerancji nie więcej niż 1 % pomidorów może nie spełniać wymagań klasy II lub wymagań minimalnych. Nie dopuszcza się pomidorów z objawami gnicia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia. W przypadku pomidorów gałązkowych 5 % liczbowo lub masowo pomidorów oderwanych od gałązki. Tolerancje odnośnie wielkości:Dla wszystkich klas jakości dopuszcza się: 10 % liczbowo lub masowo pomidorów odpowiadających wielkości bezpośrednio większej lub mniejszej od deklarowanej. Sposób pakowania powinien być taki, aby należycie chronił pomidory przed uszkodzeniem. Materiały stosowane do wykładania wnętrza opakowania powinny być nowe, czyste i takiej jakości, aby zapobiegały jakimkolwiek uszkodzeniom zewnętrznym lub wewnętrznym produktu. Użycie materiałów, zwłaszcza papieru ze specyfikacją handlową jest dozwolone pod warunkiem, że nadruk lub etykieta zostaną wykonane nietoksycznym tuszem lub klejem. Opakowania nie powinny zawierać żadnych zanieczyszczeń obcych. Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz. A. Identyfikacja Pakujący ilub wysyłający. - nazwa i adres (np. ulica, miasto, region, kod pocztowy i państwo jeśli jest różne od kraju pochodzenia) lub oznaczenie kodowe oficjalnie uznane przez organ krajowy B. Nazwa produktu Pomidory C. Pochodzenie produktu-Kraj pochodzenia Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 7 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy. Pomidory powinny być jednolite, tj. tego samego pochodzenia, tej samej odmiany lub typu handlowego, tej samej jakości i wielkości Dostawy do magazynu Zamawiającego - Racibórz, ul. Eichendorffa 14- na koszt Wykonawcy, w terminach i ilościach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego co najmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 830-1230. Każde zamówienie złożone za pośrednictwem fax bądź e-mail najpóźniej do godziny 14°° na dwa dni przed dostawą. Wymagania w zakresie znakowania i opakowań: 1. Produkt oznakowany będzie zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym . Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: a. nazwę produktu b. masę netto, c. nazwę dostawcy-producenta, adres d. kraj pochodzenia e. warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Materiały opakowaniowe i opakowania powinny być przechowywane w warunkach nieobniżających ich jakości, a przed użyciem sprawdzone pod względem uszkodzeń, czystości i zapachu, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko wykonawcy, ubezpieczonym transportem .Dostawa na koszt dostawcy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Raciborzu bez pobierania dodatkowych opłat zgodnie z wcześniejszym zamówieniem. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 03212100-1
Dodatkowe kody CPV: 03221111-7, 03221113-1, 03221112-4, 03221410-3, 03222321-9, 15331142-4, 15331000-7, 03212210-5, 03212213-6, 03221000-6, 03221240-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: grupa I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44400
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Rolne Stępniak Monika,  ,  Strzegowa 40,  63-460,  Nowe Skalmierzyce,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46620
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46620
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: grupa II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA,  ,  MŁODZAWY DUŻE 67,  28-400,  PIŃCZÓW,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55230
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55230
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143850
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: GRUPA III
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11400
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA,  ,  MŁODZAWY DUŻE 67,  28-400,  PIŃCZÓW,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11970
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11970
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39690
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: GRUPA IV
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GOSPODARSTWO WARZYWNE MARCIN KOZIARA,  ,  MŁODZAWY DUŻE 67,  28-400,  PIŃCZÓW,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11025
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11025
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13965
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: GRUPA V
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12430
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU SAUERKRAUT WŁADYSŁAWA KOTSCHMARÓW,  BIURO@SAUERKRAUTPPHU.PL,  UL.ŁÓDZKA 141,  62-800,  KALISZ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13424.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13424.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102060
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: GRUPA VI
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10575
WalutaPLLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H. GRACJA JOLANTA ZDUNEK,  F.H.GRACJA@WP.PL,  UL. MICKIEWICZA 13,  98-354,  SIEMKOWICE,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15444
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15444
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23100
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: GRUPA VII
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU AGRO-POŁUDNIE LUCYNA NEWALD ,  ,  UL. GŁÓWNA 53,  47-253,  ŁANY,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23625
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23625
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23625
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.