eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPostępowanie o zamówienie publiczne, przedmiotem którego jest odbiór i transportowanie wartości pieniężnych oraz kopert z poleceniami przelewu w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne, przedmiotem którego jest odbiór i transportowanie wartości pieniężnych oraz kopert z poleceniami przelewu w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 350597 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne, przedmiotem którego jest odbiór i transportowanie wartości pieniężnych oraz kopert z poleceniami przelewu w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podzielone na 4 zadania świadczenie usług odbioru i transportowania wartości pieniężnych oraz kopert z poleceniami przelewu w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie zlokalizowanych w Krakowie, Andrychowie, Tarnowie, Nowym Sączu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie I - 1.300,00 zł słownie (jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie II - 545,00 zł słownie (pięćset czterdzieści pięć złotych) Zadanie III- 260,00 zł słownie( dwieście sześćdziesiąt złotych) Zadanie IV- 310,00 zł słownie ( trzysta dziesięć złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz.1221 ze zm.) na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych lub wykonywanych 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 220.000,00 zł udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na transportowaniu własnym samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych, każda trwająca przez okres min. 12 kolejnych miesięcy, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz dokumentów poświadczających, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej 12 pracowników, ze stażem nie mniejszym niż 6 miesięcy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony, co najmniej I stopnia, w tym co najmniej jeden pracownik z minimum rocznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadający licencję ochrony fizycznej II stopnia, Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5.a posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. odpowiednio licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia zmiana danych osobowych, adresowych i telefonicznych Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych zmiana okoliczności realizacji zamówienia: np. zmiana miejsca świadczenia usług, zmiana lokalizacji banku lub firmy do której będzie przekazywana gotówka oraz koperty z poleceniami przelewu, których zamawiający nie mógł przewidzieć z chwilą zawarcia umowy. zmiany okoliczności realizacji zamówienia: np. zmiana miejsca świadczenia usług, zmiany lokalizacji banku, do którego będzie przekazywana gotówka, których zamawiający nie mógł przewidzieć z chwilą zawarcia umowy zmiana terminów realizacji zamówienia wynikających z działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Krakowie al.Krasińskiego 11b 31-111 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Izba Celna w Krakowie al.Krasińskiego 11b 31-111 Kraków pok.104 Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertami zawierającymi polecenia przelewu z kas Oddziałów Celnych w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertami zawierającymi polecenia przelewu z kas Oddziałów Celnych w Krakowie i transport pakietów z gotówką do Firmy Impel Cash Services Sp.z o.o. CDG Nr A-02, ul. Kapelanka 1, 30-347 Kraków, zgodnie z poniższą specyfikacją: Oddział Celny I w Krakowie z siedzibą ul. Pachońskiego 3 odbiór od poniedziałku do piątku o godzinie 18.00, w soboty godzina 12.30. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Oddział Celny II w Krakowie siedzibą ul. Nad Drwiną 16 odbiór: poniedziałek, wtorek godzina 18.00, od środy do piątku dwa razy dziennie tj. godzina 14.30 oraz 18.00, w soboty o godzinie 14.00. W razie konieczności zmiany godzin odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Oddział Celny Port Lotniczy Kraków-Balice z siedzibą ul. Medweckiego 1 odbiór gotówki od poniedziałku do piątku o godz.18.00 oraz w soboty o godz.15.00. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z każdego z w/w oddziałów nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. Nr 166 poz.1128).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertą zawierającą polecenia przelewu z kasy Oddziału Celnego w Andrychowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertą zawierającą polecenia przelewu z kasy Oddziału Celnego w Andrychowie z siedzibą ul. Stefana Batorego 28 od poniedziałku do piątku w godzinach 17.30-18.30i transport pakietów z gotówką do Banku PKO S.A. w Andrychowie ul. Krakowska 140 . Dopuszcza się możliwość przechowania gotówki w depozycie Wykonawcy na jego odpowiedzialność i przekazanie jej do banku dnia następnego w godzinach porannych. W dniu odbioru gotówki z kasy oddziału celnego wpłat można dokonać również w Krakowie do Firmy Impel Cash Services Sp.z o.o. CDG Nr A-02, ul. Kapelanka 1, 30-347 Kraków. Miejsce dokonywania wpłat zostanie określone przez wykonawcę w formularzu ofertowym. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z ww oddziału nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. Nr 166 poz.1128).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Tarnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Tarnowie z siedzibą ul. Przemysłowa 27, i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. IO w Tarnowie Pl. Kazimierza Wielkiego 3, od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-18.30. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z ww oddziału nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. Nr 166 poz.1128).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertą zawierającą polecenia przelewu z kasy Oddziału Celnego w Nowym Sączu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór wartości pieniężnych wraz z kopertą zawierającą polecenia przelewu z kasy Oddziału Celnego w Nowym Sączu z siedzibą ul. Piłsudskiego 50, i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. O w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 26, od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-18.30, w soboty- w godzinach 14.00-14.30. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z ww oddziału nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. Nr 166 poz.1128).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.