Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 350631 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Katowice: Remont pomieszczeń w segmencie B z podziałem na 4 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach , krajowy numer identyfikacyjny
000196813, ul.
ul. Techników
11,
40-326
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2566372, e-mail
, faks
32 2566372.
Adres strony internetowej (URL): www.kcez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kcez.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
www.kcez.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w segmencie B z podziałem na 4 części
Numer referencyjny: KCEZ/ZP/11/RB/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku B Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej im Powstańców Śląskich w Katowicach przy ul. Techników 11, w ramach zadania "Remont pomieszczeń segment B z podziałem na 4 części"obejmujące: Część 1. Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych * przygotowanie tynków do malowania wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi * rozebranie ścianek działowych, * wybicie otworów pod obsadzenie nowych drzwi wewnętrznych * zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego * demontaż istniejących drzwi płycinowych wraz z ościeżnicami * demontaż krat metalowych * naprawa tynków po hakach, gwoździach oraz pasów po wymianie instalacji elektrycznej * ułożenie terakoty * wykonanie tynku mozaikowego * wywóz gruzu * montaż skrzynek hydrantowych * dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej płycinowej oraz aluminiowej * zabudowa instalacji wodnej * drobne prace związane z przerobieniem instalacji wodnej Część 2. Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej Część 3. Remont sanitariatów i natrysków * rozbiórkę posadzek, * wykonanie wraz z przygotowaniem tynków do malowania wraz zmalowaniem farbami emulsyjnymi, * rozebranie ścianki działowej * wykonanie nowej ścianki działowej * ułożenie glazury i terakoty * malowanie grzejników żeliwnych i rur wodnych (dotyczy c.o.) * wywóz gruzu * wymiana instalacji wody z instalacji stalowej skręcanej na instalację zgrzewaną z tworzyw sztucznych * wymiana instalacji kanalizacyjnej żeliwnej na instalacje z PCV * wymiana armatury wod -kan * wymiana odbiorników wod -kan * dostawa wyposażenia WC typu lustra, podajnik na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe) * dostawa i montaż ścianek HPL * dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej Część 4. Remont sal lekcyjnych i klas lekcyjnych z zapleczem * rozbiórkę posadzki oraz podkładu betonowego wraz z ułożeniem nowych warstw izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, * wykonanie nowych warstw betonowych posadzki, * roboty demontażowe i rozbiórkowe słupów * przygotowanie tynków do malowania wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi i olejnym * rozebranie ścianki działowej * przesunięcie otworu drzwiowego wraz z wymianą stolarki drzwiowej o odporności ogniowej EI 60 * naprawa tynków po hakach, gwoździach oraz pasów po wymianie instalacji elektrycznej * ułożenie glazury i terakoty * malowanie grzejników żeliwnych i rur wodnych (dotyczy rur c.o.) * malowanie lamperii i podokienników * montaż wsporczej konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem stosownych obliczeń nośności konstrukcji przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia z tego zakresu * wymiana instalacji wody na instalację zgrzewaną z tworzyw sztucznych * wymiana instalacji kanalizacyjnej na instalacje z PCV * wymiana armatury wod -kan * wymiana odbiorników wod -kan * dostawa wyposażenia WC typu podajnik na mydło, ręczniki papierowe * wywóz gruzu Zamówienie realizowane będzie na podstawie przedstawionych przedmiarów robót.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
Dodatkowe kody CPV:45400000-1, 45330000-3, 45332400-7, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że wykonał
w części 1 zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwóch robót polegających na remoncie wewnętrznych stref komunikacji i stref wejściowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 90 000,00 złotych netto każda.
w części 2 zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwóch robót polegających na remoncie wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 25 000,00 złotych netto każda.
w części 3 zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwóch robót polegających na remoncie sanitariatów w obiekcie użyteczności publicznej o wartości co najmniej 70 000,00 złotych netto każda.
w części 4 zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwóch robót polegających na remoncie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 90 000,00 złotych netto każda.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku gdy uprzednio wykonane zamówienie na roboty budowlane obejmuje szerszy zakres prac od wskazanego powyżej, w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich wykonawców, Zamawiający wymaga, aby wyodrębniona została wartość faktycznie wykonanych robót w zakresie jak wyżej brutto. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót winna spełniać ww. warunek
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
W części 1 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień oraz dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień
W części 2 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień
W części 3 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień oraz dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień
? W części 4 dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień oraz dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień oraz dysponowania osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu po uzyskaniu tych uprawnień w celu weryfikacji złożeń montażu konstrukcji wsporczej.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niezbędnych do pełnienia funkcji kierownika robót.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 90 |
gwarancja | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że została przewidziana w niniejszym paragrafie. 20.3. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1.
Nazwa: Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejścioych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych
* przygotowanie tynków do malowania wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi
* rozebranie ścianek działowych,
* wybicie otworów pod obsadzenie nowych drzwi wewnętrznych
* zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego
* demontaż istniejących drzwi płycinowych wraz z ościeżnicami
* demontaż krat metalowych
* naprawa tynków po hakach, gwoździach oraz pasów po wymianie instalacji elektrycznej
* ułożenie terakoty
* wykonanie tynku mozaikowego
* wywóz gruzu
* montaż skrzynek hydrantowych
* dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej płycinowej oraz aluminiowej
* zabudowa instalacji wodnej
* drobne prace związane z przerobieniem instalacji wodnej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1, 45410000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: 2.
Nazwa: Remont instalacji wodno-kanalizacyjnj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont przyłącza wody w budynku B
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-3, 45343000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: 3.
Nazwa: Remont sanitariatów i natrysków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3. Remont sanitariatów i natrysków
* rozbiórkę posadzek,
* wykonanie wraz z przygotowaniem tynków do malowania wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi,
* rozebranie ścianki działowej
* wykonanie nowej ścianki działowej
* ułożenie glazury i terakoty
* malowanie grzejników żeliwnych i rur wodnych (dotyczy c.o.)
* wywóz gruzu
* wymiana instalacji wody z instalacji stalowej skręcanej na instalację zgrzewaną z tworzyw sztucznych
* wymiana instalacji kanalizacyjnej żeliwnej na instalacje z PCV
* wymiana armatury wod -kan
* wymiana odbiorników wod -kan
* dostawa wyposażenia WC typu lustra, podajnik na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe)
* dostawa i montaż ścianek HPL
* dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332400-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 90 |
gwarancja | 10 |
Część nr: 4.
Nazwa: Remont sal lekcyjnych i klas lekcyjnych z zaplecem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont sal lekcyjnych i klas lekcyjnych z zapleczem
* rozbiórkę posadzki oraz podkładu betonowego wraz z ułożeniem nowych warstw izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej,
* wykonanie nowych warstw betonowych posadzki,
* roboty demontażowe i rozbiórkowe słupów
* przygotowanie tynków do malowania wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi i olejnym
* rozebranie ścianki działowej
* przesunięcie otworu drzwiowego wraz z wymianą stolarki drzwiowej o odporności ogniowej EI 60
* naprawa tynków po hakach, gwoździach oraz pasów po wymianie instalacji elektrycznej
* ułożenie glazury i terakoty
* malowanie grzejników żeliwnych i rur wodnych (dotyczy rur c.o.)
* malowanie lamperii i podokienników
* montaż wsporczej konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem stosownych obliczeń nośności konstrukcji przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia z tego zakresu
* wymiana instalacji wody na instalację zgrzewaną z tworzyw sztucznych
* wymiana instalacji kanalizacyjnej na instalacje z PCV
* wymiana armatury wod -kan
* wymiana odbiorników wod -kan
* dostawa wyposażenia WC typu podajnik na mydło, ręczniki papierowe
* wywóz gruzu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 90 |
gwarancja | 10 |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Transformacja szkół przyszłością regionu - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Będzińskim - modernizacja obiektów ZSOiT w Wojkowicach i ZSOiT w Siewierzu.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.