To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Lubawa: Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa
Numer ogłoszenia: 350638 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301914 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy. Ponadto: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 2) Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 3) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu drogą telefoniczną lub elektroniczną codziennych raportów z uwzględnieniem faktycznie wykonanej pracy. 4) W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić koszty związane z realizacją przedmiotu umowy także w przypadkach alarmowych zgłaszanych przez straż pożarną czy policję w godzinach wieczornych i nocnych. 5) Wykaz terenów zielonych obejmujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowanie wymogów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013.21) oraz ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2012.391). 3.2. Zgodnie z art. 29ust. 4 pkt 4 ustawy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę (i odpowiednio Podwykonawcę) do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Osoby te będą zobowiązane do wykonywania czynności opisanych w formularz ofertowym w pozycji 4. Okres wymaganego zatrudnienia osób na umowę o pracę będzie tożsamy z okresem realizacji niniejszego zadania. Wykonawca wskaże Zamawiającemu osoby które są zatrudnione na umowę o pracę i będą oddelegowane do realizacji niniejszego zadania w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym w punkcie 4. W celu udokumentowania zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zgłoszenia wskazanych pracowników do ZUS oraz będzie przedkładał Zamawiającemu co miesiąc oświadczenie iż osoby wskazane są zatrudnione na umowę o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy ze wskazanymi osobami, Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego z 14 dniowym wyprzedzeniem, wskaże nowe osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz przedstawi druk zgłoszeniowy do ZUS. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji zadania zachowana została ciągłość w realizacji wskazanych zadań i niedopuszczalne są przerwy w zatrudnieniu mogące wpłynąć na jakość i ciągłość świadczonych usług. 3.3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2B ustawy Pzp , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając załącznik nr 8 jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE, WODNO-KANALIZACYJNE MAREK SŁAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE, WODNO-KANALIZACYJNE MAREK SŁAWIŃSKI
- Roboty Ziemne Wodno-Kanalizacyjne Marek Sławiński, ul. Kupnera 69, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241682,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258794,10
Oferta z najniższą ceną: 258794,10 / Oferta z najwyższą ceną: 278570,70
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.