eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie i dystrybucja formularzypotwierdzenie odbioru dla celów podatkowych, potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych oraz potwierdzenie odbioru dla celów karnych-skarbowych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350721 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Poznań: Wykonanie i dystrybucja formularzy: potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych, potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych oraz potwierdzenie odbioru dla celów karnych-skarbowych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324160 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Izba Skarbowa w Białymstoku, Izba Skarbowa w Bydgoszczy, Izba Skarbowa w Gdańsku, IzbaSkarbowa w Katowicach, Izba Skarbowa w Kielcach, Izba Skarbowa w Krakowie, Izba Skarbowa w Lublinie, Izba Skarbowa w Łodzi, Izba Skarbowa w Olsztynie, Izba Skarbowa w Opolu, Izba Skarbowa w Poznaniu, Izba Skarbowa w Rzeszowie, Izba Skarbowa w Szczecinie, Izba Skarbowa w Warszawie, Izba Skarbowa we Wrocłwiu, Izba Skarbowa w Zielonej Górze, Izba Celna w Białej Podlaskiej, Izba Celna w Gdyni, Izba Celna w Katowicach, Izba Celna w Kielcach, Izba Celna w Krakowie, Izba Celna w Łodzi, Izba Celna w Olsztynie, Izba Celna w Opolu, Izba Celna w Poznaniu, Izba Celna w Przemyślu, Izba Celna w Rzepinie, Izba Celna w Szczecinie, Izba Celna w Toruniu, Izba Celna w Warszawie, Izba Celna we Wrocławiu, Urząd Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, Urząd Kontroli Skarbowej w Gdańsku, Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie, Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi, Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie, Urząd Kontroli Skarbowej w Opolu, Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie, Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Urząd Konroli Skarbowej we Wrocławiu, Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, Ministerstwo Finansów

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Na podstawie art.16 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Izba Skarbowa w Poznaniu została wyznaczona, Zarządzeniem nr 33 Ministra Finansów z dnia 01 czerwca 2016 r. w powiązaniu z Zarządzeniem nr 50 Ministra Finansów z dnia 08 sierpnia 2016 r., do przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia publicznego na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowych i Ministerstwa Finansów.

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000, ul. ul. Cyryla Ratajskiego  5, 61726   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224, e-mail piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Na podstawie art.16 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Izba Skarbowa w Poznaniu została wyznaczona, Zarządzeniem nr 33 Ministra Finansów z dnia 01 czerwca 2016 r. w powiązaniu z Zarządzeniem nr 50 Ministra Finansów z dnia 08 sierpnia 2016 r., do przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia publicznego na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowych i Ministerstwa Finansów.Płatnikiem wynagrodzenia wynikającego z umowy będzie Izba Skarbowa w Poznaniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dystrybucja formularzy: potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych, potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych oraz potwierdzenie odbioru dla celów karnych-skarbowych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie formularzy: a)Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych - 11.277.100 sztuk (ogółem) b)Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych - 14.253.050 sztuk (ogółem) c)Potwierdzenie odbioru dla celów karnych-skarbowych - 890.640 sztuk (ogółem) oraz ich dystrybucja do izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów (miejsca dostaw wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, ilość formularzy z podziałem na zamówienie podstawowe (obligatoryjne) i opcje określono w zał. nr 9 Rozdzielnik ilościowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT467383.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SAMINDRUK Spółka z o.o.,,  ,  ul. Sikorskiego 37,  87-300,  Brodnica,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 432217,71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 432217,71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432217,71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.