Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Sokółka: Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Numer ogłoszenia: 350742 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , pl. Kościuszki 4, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0-85 7229900, 7229911, faks 0-85 7229902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.straz.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia Centrum Powiadamiania Ratunkowego (szczegółowy opis każdej części przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu wykonawcy - załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (formularz załączony do siwz, wymagany jest oryginał oświadczenia, nie jest dopuszczalna kopia oświadczenia). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Dokumentu producenta serwera komunikacyjnego upoważniającego wykonawcę do dostawy (sprzedaży), montażu oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 4.Dokumentu producenta terminala statusów i systemów wyświetlania alarmów upoważniającego wykonawcę do dostawy (sprzedaży), montażu oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.straz.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce
ul. Plac Kościuszki 4,
16 - 100 Sokółka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce, ul. Plac Kościuszki 4, 16 - 100 Sokółka - sekretariat komendy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chodzież. Zakup oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do zabezpieczenia awaryjnego w energię elektryczną budynku Urzędu Gminy w Chodzieży.
- Wynajem agregatu wody lodowej
- Modernizacja układu klimatyzacji wraz z naprawą sprężarki i montażem zbiornika buforowego w budynku "Z" część wysoka należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.