Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Morawica: Dostawa środków czystościowych, myjących, worków foliowych i środków do zmywarek
Nr sprawy EZP-252-27/2012
Numer ogłoszenia: 350814 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych, myjących, worków foliowych i środków do zmywarek Nr sprawy EZP-252-27/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pakiet I - środki toaletowe - mydło, 2. Pakiet II - środki toaletowe - ręczniki, 3. Pakiet III - worki foliowe na śmieci, 4. Pakiet IV - środki do konserwacji podłóg 5. Pakiet V - preparaty do mycia i czyszczenia 6. Pakiet VI - środki myjące 7. Pakiet VII - środki do zmywarek - zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów (wszystkich pozycji w nim umieszczonych) - pakiety od I do VII. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.1 Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 1.2 W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze 1.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 1.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamó-wień Publicznych (CPV) Główny przedmiot (CPV): 39 83 00 00-9, dodatkowy (CPV): 25 22 21 00-4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość produktu jaki winny być dostarczony w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Dostarczone produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy li-cząc od dnia dostarczenia towaru. 3. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących po-trzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 4. Środki do utrzymania czystości i do zmywarek powinny posiadać oryginalne opako-wanie producenta. 5. Sprzedający zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Kupującego ze stosowa-nia środków myjących i konserwujących w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wydania imiennych zaświadczeń o odbytym szkoleniu, i przekazania materiałów szkoleniowych - dotyczy Pakietu IV i Pakietu VI..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 25.22.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawę o wartości: Pakiet I - 6 000,00zł, Pakiet II - 25 000,00zł, Pakiet III - 10 000,00zł, Pakiet IV - 15 000,00zł, Pakiet V - 13 000,00zł, Pakiet VI - 19 000,00zł, Pakiet VII - 3 000,00zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r Nr 107 poz. 679) lub innym aktualnym dokumentem dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem; b)oświadczenie, że kosmetyki oferowane posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą o kosmetykach z dnia 30.03.2001 (Dz. U. z 2001r Nr 42 poz 473 z późniejszymi zm.) c)dokument z informacją pochodzącą bezpośrednio od producenta lub z jego oficjalnej strony internetowej, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez zamawiającego; d) instrukcja sposobu użycia z opisem zastosowania w języku polskim; e) karta charakterystyki substancji niebezpiecznej, każdego zaoferowanego środka w języku polskim wydana przez producenta oferowanego produktu; f) etykieta zaoferowanego produktu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); b)oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ); c)prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe(w przypadku oferty częściowej formularz asortymentowo-cenowy na wybrany pakiet) sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwości zmian ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedającego w następującym zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: - ustawowych zmian stawki podatku VAT b) jakości lub innych parametrów zaoferowanych w ofercie, czy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępność na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikając z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych towarów - pojawienie się na rynku towarów o lepszych parametrach niż wskazana w ofercie - pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny oferowanej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki toaletowe -mydło.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki toaletowe-ręczniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe na śmieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do konserwacji podłóg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i czyszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do zmywarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.