Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Ozimek: Rewitalizacja terenu Parku Hutnika w Ozimku - odtworzenie walorów rekreacyjno - przyrodniczych
Numer ogłoszenia: 350814 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, faks 077 4651281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja terenu Parku Hutnika w Ozimku - odtworzenie walorów rekreacyjno - przyrodniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Parku Hutnika wraz z odbudową alei z kostki brukowej, a także budowa nowej sceny i zaplecza socjalno - gospodarczego. Ogólny zakres robót obejmuje: 1.Roboty ogólnobudowlane w tym między innymi: Budowa nowej sceny oraz budynku zaplecza sceny o kubaturze 333m3 2.Roboty elektryczne w tym między innymi: Linie zasilające, tablice rozdzielcze, wewnętrzna instalacja elektryczna, oświetlenie Terenu, montaż opraw oświetleniowych - 13 szt. 3.Roboty instalacyjne w tym między innymi: Przyłącz wody dł. 64m, przyłącz kanalizacji sanitarnej 72m, instalacja wody zimnej i ciepłej, 4.Roboty drogowe w tym między innymi: Roboty ziemne, wykonanie warstw konstrukcyjnych, krawężniki i obrzeża, chodniki z kostki brukowej 2001,60 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 000.00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 4)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 3.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1.potwierdzenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, listami polecającymi, opiniami bądź bezusterkowymi protokołami odbioru. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000 m2 oraz jednej roboty budowlanej polegającej na budo-wie/przebudowie budynku o powierzchni zabudowanej 200m2. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia(załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności), a w szczególności. a.kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b.kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty) 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osoby, którą będzie dysponował. Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym) tj. spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta
46 - 040 Ozimek
ul. Dzierżona 4 B
pok. 220a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4 B pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - inwestujemy w Twoją przyszłość.
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół/ przedszkoli/ ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno - wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
- "Rewitalizacja obiektu dworca kolejowego w Ozimku"
- "Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Niwki dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Krasiejów - obręb 0079 Krasiejów dz. nr 395/5" oraz przebudowa oświetlenia ulicznego"
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Budowa i modernizacja dróg w gminie Skrzyszów - część I
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- "Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych"
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3635W w m. Domanice Kolonia
- ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 617 oraz 544 w miejscowości Przasnysz - w zakresie budowy doświetlenia przejść dla pieszych" - nr postępowania 132/24
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.