eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w środkowej części Miasta Sieradz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Sieradz: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w środkowej części Miasta Sieradz.
Numer ogłoszenia: 350824 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Górka Kłocka 14, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 828 62 10, faks 043 828 62 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwiksieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w środkowej części Miasta Sieradz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie (wg czerwonego FIDIC-a: warunki kontraktowe na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego , 2 wydanie angielsko-polskie 2004, tłumaczenie pierwszego wydania z 1999 r. SIDiR) sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i ciśnieniowej) wraz z obiektami na sieciach i odcinkami kanalizacji od nitki głównej do granicy nieruchomości oraz kanalizacji deszczowej wraz z podczyszczalnią ścieków deszczowych i zbiornikiem retencyjnym) na terenie środkowej części Miasta Sieradz . Zakres kontraktu podzielono na 4 zadania (odcinki) obejmujące wykonanie: Zadanie I - osiedle Praga (kanalizacja sanitarna) - Przewód grawitacyjny DN 200 x 5,9 mm L = 2 124,00 m - Przewód tłoczny o 110 x 6,6 mm L = 376,00 m - Przewód grawitacyjny DN 160 x 4,7 mm L = 510,00 m - Studnie rozprężne PEHD o 1000 mm 1 szt. - Studnie rewizyjne PE o 600 mm 58 szt. - Studnie rewizyjne betonowe o 1200 mm 56 szt. - Przepompownie ścieków 1 szt. Zadanie II - ul. P.O.W. (kanalizacja sanitarna) - Przewód grawitacyjny DN 200 x 5,9 mm L = 1 620,50 m - Przewód grawitacyjny DN 160 x 4,7 mm L = 383,00 m - Studnie rewizyjne PE o 425 mm 38 szt. - Studnie rewizyjne betonowe o 1000 mm 16 szt. - Studnie rewizyjne betonowe o 1200 mm 16 szt. Zadanie Ia - osiedle Praga (kanalizacja deszczowa) 1. Kanały z betonu żwirowego typu WIPRO uszczelniane uszczelką gumową: - przewód grawitacyjny DN 300 mm L = 296,00 m - przewód grawitacyjny DN 400 mm L = 745,00 m - przewód grawitacyjny DN 500 mm L = 212,00 m 2. Kanały z rur polimerobetonowych: - przewód grawitacyjny DN 630 mm L = 269,00 m - przewód grawitacyjny DN 1000 mm L = 40,00 m - przewód grawitacyjny DN 1400 mm L = 309,00 m - przewód grawitacyjny DN 1500 mm L = 235,00 m - przewód grawitacyjny DN 1800/1350 mm L = 84,00 m 3. Przewód grawitacyjny DN 200 mm beton L = 136,50 m 4. Rurociąg tłoczny DN 400 mm PEHD L = 6,00 m - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 1000 mm 33 szt. - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 1200 mm 13 szt. - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 2000 mm 7 szt. - Komora pomiarowa polimerobetonowa wg rysunków 2 szt. - Wpusty deszczowe betonowe DN 500 mm 42 szt. - Pompownia wód deszczowych 1 szt. - Separator koalescencyjno-cyrkulacyjny z zintegrowanym osadnikiem Q= 400l/s 1 szt. - Separator koalescencyjno-cyrkulacyjny z zintegrowanym osadnikiem Q=1300l/s 2 szt. - Separator koalescencyjno-cyrkulacyjny z zintegrowanym osadnikiem Q=1600l/s 2 szt. - Osadnik szlamowy do separatorów koalescencyjnych Vc=25 000 l 4 szt. - Osadnik szlamowy do separatorów koalescencyjnych Vc=20 000 l 1 szt. - Suchy zbiornik retencyjny ziemny skarpowy o pow. 1,6 ha 1 kpl Zadanie IIa - ul. P.O.W. (kanalizacja deszczowa). 1. Rurociągi z tworzyw sztucznych: - przewód grawitacyjny DN 300 mm L = 53,00 m - przewód grawitacyjny DN 400 mm L = 597,00 m - przewód grawitacyjny DN 500 mm L = 260,00 m - przewód grawitacyjny DN 600 mm L = 164,00 m - przewód grawitacyjny DN 700 mm L = 420,50 m - przewód grawitacyjny DN 200 mm L = 583,50 m - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 1200 mm 78 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 200.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łącznie pisemne zobowiązanie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: - 10 km sieci kanalizacyjnych w tym: kanalizację sanitarną grawitacyjną, kanalizację sanitarną ciśnieniową oraz 3 pompowni ścieków, - 10 km sieci kanalizacji deszczowej, - 1 podczyszczalnię wód deszczowych, - 3 budowy polegające na przejściu pod drogą w technologii przecisku lub przewiertu sterowanego, - jedno zadanie inwestycyjne w sektorze gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót netto minimum 5.000.000 PLN b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu) posiadający: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel Wykonawcy, kierownik projektu lub kierownik budowy, w tym, przy co najmniej jednej realizacji kontraktu/zadania z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót budowlanych minimum 5 000 000 PLN (bez VAT). 2.Ekspert 2 - Kierownik Budowy posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy. 3. Ekspert 3 - Kierownik Robót Instalacyjno - Sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Instalacyjno - Sanitarnych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. 4. Ekspert 4 - Kierownik Robót Drogowych posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych. 4. Ekspert 5 - Kierownik Robót Elektrycznych posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej. UWAGA: Funkcję Eksperta 1 i Eksperta 2 może pełnić ta sama osoba. 3). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie osiągnąć średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości minimum 10 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3.500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 3.500.000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 3.500.000 PLN. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.P.z.p. 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie musiały zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; b) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, c) wykaz osób i podmiotów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006 roku poz.578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć tylu wykonawców ile będzie to konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu): 1. Rachunek zysków i strat (część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających wielkość przychodów netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolność kredytowej w wymaganej wysokości. 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwiksieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Górka Kłocka 14 98-200 Sieradz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Górka Kłocka 14, 98-200 Sieradz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ - Warunki i sposób płatności: Kwota 416,65 PLN za zaliczeniem pocztowym lub wpłata na konto: 26 1540 1245 2056 4803 3293 0009 z dopiskiem: opłata za udostępnienie dokumentacji przetargowej dla zadania: Kontrakt 2a Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w środkowej części Miasta Sieradz. Podana powyżej kwota 416,65 PLN nie obejmuje kosztów przesyłki specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku przekazywania SIWZ pocztą, zostanie ona wysłana na koszt odbiorcy. Kontrakt realizowany jest w ramach Projektu: System wodociągowy i kanalizacyjny w Sieradzu, nr 2004/PL/16/C/PE/018 współfinansowanego z Funduszu Spójności. Okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy dla każdego Odcinka, liczone od daty wydania Świadectwa Przejęcia Odcinka. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Niniejsze zamówienie jest częścią zamówienia, w rozumieniu art. 32 ust.4 u.P.z.p. Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zamieszczono również w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.