To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Rzeszów: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 35087 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16001 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach pn. FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY Zamówienie zostało podzielone na pakiety Nr I, II, III, IV, V i VI w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w poszczególnych pakietach. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w pakietach stanowiących zał.do SIWZ UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Oferent dostarcza materiały do miejsca wskazanego w pkt. VIII niniejszej SIWZ - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu . 4. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, realizowanie w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych materiałów opatrunkowych w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia. Oświadczenia oraz wymagania bezwzględnie wymagane. 1.Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (pakiety 1-5) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4.Dostawa materiałów zawartych w pakiecie nr 2 - pozycje 7-10, odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 5. Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w pakiecie nr 2 - pozycje 7-10, będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 6.Materiały zawarte w pakiecie nr 1, nr 2 pozycje 1-6, 11, 12 oraz w pakietach nr 3-5, będą dostarczane do siedziby Zamawiającego lub pod adres wskazany przez Zamawiającego w zamówieniu wraz z fakturą w formie papierowej. 7.Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Zamawiający wymaga w stosunku do materiałów zawartych w pakiecie nr 4, potwierdzenia parametrów chłonności wydanego przez Producenta. 9.Niezmienność cen w trakcie trwania umowy. Ewentualna zmiana cen brutto może wynikać tylko ze zmiany obowiązującej stawki VAT, przy zachowaniu dotychczasowych cen netto. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania ilości opakowań asortymentu zawartego w przedmiocie zamówienia. 12.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14632,73
Oferta z najniższą ceną: 14632,73 / Oferta z najwyższą ceną: 14632,73
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19888,14
Oferta z najniższą ceną: 19888,14 / Oferta z najwyższą ceną: 19888,14
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36050,40
Oferta z najniższą ceną: 36050,40 / Oferta z najwyższą ceną: 43479,18
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169521,96
Oferta z najniższą ceną: 169521,96 / Oferta z najwyższą ceną: 169521,96
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3433,32
Oferta z najniższą ceną: 3433,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3433,32
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43050,91
Oferta z najniższą ceną: 43050,91 / Oferta z najwyższą ceną: 63885,16
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.