eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRoboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Koszalin: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 350884 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263388 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie,polegające na: - wymianie wykładziny dywanowej na PCV w ilości 329,87 m2 oraz na wykładzinę dywanową w ilości 39,91 m2 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu ZUS w Białogardzie ( zadanie nr 1); - malowaniu pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności w ilości 1791,49 m2, malowaniu stolarki okiennej i drzwiowej w ilości 38,79 m2, wymianie wykładziny dywanowej na PCV w ilości 254,06 m2 oraz na wykładzinę dywanową w ilości 22,92 m2 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Sikorskiego 30 ( zadanie nr 2 ); - wymianie opraw oświetleniowych w ilości 95 kpl wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1b ( zadanie nr 3). Wykonawca udzieli 3 lat gwarancji na wykonany zakres robót. Termin płatności : 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 150 000 euro, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy , stanowiącym załącznik do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.12.00 - Zakładanie paneli 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138875.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1- wymiana wykładziny dywanowej na PCV w ilości 329,87 m2 oraz na wykładzinę dywanową w ilości 39,91 m2 wraz z robotami towarzyszącymi w bud.Inspektoratu ZUS w Białogardzie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIBUD sp. z o.o., ul. Świerczewska 5, 71-006 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 33467.71
  • Oferta z najniższą ceną: 33467,71 oferta z najwyższą ceną: 37865.54
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3-wymiana opraw oświetleniowych w ilości 95 kpl wraz z robotami towarzyszącymi w bud.Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1b.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Niedziela, ul. Jantarowa 20, 75-256 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30729.66
  • Oferta z najniższą ceną: 30729,66 oferta z najwyższą ceną: 38961.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.