eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 350930 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wartości szacunkowej 714 000,00 PLN są sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów, krwi i leków światłoczułych, strzykawek różnego rodzaju, przedłużaczy do płynów, kraników 3 - drożnych, cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, butelek typu Redon, zestawów do aktywnego drenażu, systemu do pomiaru diurezy, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych i ustno - gardłowych, zestawów medycznych jednokrotnego użytku ( do biopsji watroby, drenażu pęcherza moczowego, punkcji opłucnej , szynowania moczowodów, pomiaru OCŻ), aplikatorów do pobierania leków, pojemników na odpady medyczne oraz do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, szpatułek, nebulizatorów, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, termometrów, elektrod do EKG oraz żeli do USG,zestawów dwubutlowych do drenaży jamy opłucnej oraz worków stomijnych, urostomijnych i pasty stomijnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-6, 33.19.42.00-8, 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.72.00-7, 33.19.23.20-1, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6, 34.92.84.80-6, 39.52.50.00-8, 33.14.00.00-3, 33.70.00.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej: - 50 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 1, - 30 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 2 lub wyłącznie zadania nr 3 lub wyłącznie zadania nr 6, - 20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 4 lub wyłącznie zadania nr 8 lub wyłącznie zadania nr 9, - 10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 5 lub wyłącznie zadania nr 7 lub wyłącznie zadania nr 10. Uwaga: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadań ujętych w takiej ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26 - budynek A - administracji, pok. 019.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26 - budynek A - administracji, pok. 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania krwi, płynów i leków światłoczułych, strzykawek dwu - i trzyczęściowe, kraników, strzykawek Janeta, strzykawek do insuliny i tuberkuliny oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 266000,00PLN sa sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania krwi, płynów i leków światłoczułych, strzykawek dwu- i trzyczęściowe, kraniki, strzykawek Janeta, strzykawkek do insuliny i tuberkuliny oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników Thiemana, Foleya, typu Nelaton, Pezzera, do karmienia noworodków, do odsysania i do kontrolowanego odsysania, do podawania tlenu przez nos, drenów-Khera, typu Redon, zgłębników żołądkowych, worków do moczu, wieszaków do worków, butelek typu Redon oraz zestawów do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 99000,00 PLN są sukcesywne dostawy cewników Thiemana, Foleya, typu Nelaton, Pezzera, do karmienia noworodków, do odsysania i do kontrolowanego odsysania, do podawania tlenu przez nos, drenów-Khera, typu Redon, zgłębników żołądkowych, worków do moczu, wieszaków do worków, butelek typu Redon oraz zestawów do drenażu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.19.23.20-1, 33.14.16.00-6, 33.15.72.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy czepków, fartuchów, prześcieradeł z włókniny, pojemników na zużyte igły, pojemników do wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, szpatułek, kieliszków, nebulizatorów, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, słoi, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek oraz termometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 86000,00 PLN są sukcesywne dostawy czepków, fartuchów, prześcieradeł z włókniny, pojemników na zużyte igły, pojemników do wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, szpatułek, kieliszków, nebulizatorów, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, słoi, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek oraz termometrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 33.14.10.00-0, 33.70.00.00-7, 33.14.00.00-3, 34.92.84.80-6, 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych zbrojonych, z mankietem i bez mankietu, rurek tracheostomijnych oraz ustno-gardłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 34 000,00 PLN są sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych zbrojonych, z mankietem i bez mankietu, rurek tracheostomijnych oraz ustno gardłowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy elektrod EKG dla dzieci, dla dorosłych i do badań Holterowskich oraz żeli do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 22000,00 PLN są sukcesywne dostawy elektrod EKG dla dzieci, dla dorosłych i do badań Holterowskich oraz żeli do USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy kateterów z trokarem do drenażu, kateterów do embolektomii, moczowodowych, do pola operacyjnego oraz drenów brzusznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 85000,00 PLN są sukcesywne dostawy kateterów z trokarem do drenażu, kateterów do embolektomii, moczowodowych, do pola operacyjnego oraz drenów brzusznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.25-7, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do pomiaru diurezy oraz sond Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 22000,00 PLN są sukcesywne dostawy zestawów do pomiaru diurezy oraz sond Sengstakena.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.25-7, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do drenażu jamy opłucnej, biopsji wątroby, pomiaru OCŻ, przyrządów do przetaczania płynów z regulacją prędkości oraz aplikatorów do podawania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartosci szacunkowej 41000,00 PLN są sukcesywne dostawy zestawów do drenażu jamy opłucnej, biopsji wątroby, pomiaru OCŻ, przyrządów do przetaczania płynów z regulacją prędkości oraz aplikatorów do podawania leków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.25-7, 33.19.41.20-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu jamy opłucnej oraz butli uzupełniających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 42000,00 PLN są sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu jamy opłucnej oraz butli uzupełniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy worków stomijnych, urostomijnych oraz pasty stomijnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 17000,00 PLN są sukcesywne dostawy worków stomijnych, urostomijnych oraz pasty stomijnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.