Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Pilchowice: Dostawy Leków dla szpitala w Pilchowicach
Numer ogłoszenia: 350933 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356527 w. 318, faks 032 2356595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy Leków dla szpitala w Pilchowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 11 zadań, ilości i asortyment podano w arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe 33.67.30.00 - Produkty lecznicze przeciwko przewlekłym chorobom przenoszonym drogą kropelkową 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Sytuacja podmiotowa Wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca załączy do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10.11. SIWZ Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca dołączy ważny dokument ubezpieczenia OC..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7. Oświadczenie z art. 22 i 24.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, pok nr 3 budynek Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: sekreatariat szpitala w Pilchowicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy antybiotyków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy leków p/prątkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy narkotyków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawy leków psychotropowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawy leków onkologicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawy leku Vinorelbiny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawy leku Aqa pro inj.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawy leku Natrium chloratum 0,9%.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawy leku Lidokainum Hydrochloridum 2%.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawy leków różnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawy leku ALIMTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilości i asortyment podano w załączniku arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Pilchowice
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- RZP-51/KS/2024 - Leki różne V
- Dostawa płynów do wlewów i irygacji
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.