Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Strzyżów: Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 13 pakietów
Numer ogłoszenia: 350986 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 13 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety: 1 Rękawice medyczne diagnostyczne, 2 Rękawy sterylizacyjne, 3 Kaniule z okienkiem, 4 Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych, 5 Ostrza chirurgiczne, 6 Pościel jednorazowa, osłony, ściereczki, 7 Odzież ochronna jednorazowa, 8 Papiery rejestracyjne, 9 Akcesoria EKG, USG, KTG, 10 Laparoskopia - klipsy, 11 Rękawice chirurgiczne, specjalistyczne, 12 Bezpieczne kaniule, 13 Prześcieradło rolka w zakresie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - formularz cenowy w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 18.42.43.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.14.11-4, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Odnośnie pakietu nr 2 Rękawy sterylizacyjne - dokument potwierdzający spełnianie wymagań podanych w załączniku nr 1 załącznik nr 7 Odnośnie pakietu nr 2 Rękawy sterylizacyjne co najmniej po 1m rękawów wymienionych w poz. nr 5, 6, 7 i 8 w celu zweryfikowania oferowanych rękawów z wymogami odnośnie przedmiotu zamówienia zawartymi w formularzu cenowym Załącznik nr 8 Odnośnie pakietu nr 3 Kaniule z okienkiem co najmniej po 2 szt. oferowanych w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, kaniul Załącznik nr 9 Odnośnie pakietu nr 4 Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych co najmniej po 2 szt. oferowanych w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5 kaniul Załącznik nr 10 Odnośnie pakietu nr 12 Bezpieczne kaniule co najmniej 2 szt. oferowanych w pozycji 1 kaniul Załącznik nr 11 Odnośnie pakietu nr 2 Rękawice medyczne diagnostyczne oraz pakietu nr Pakiet Nr 11. Rękawice chirurgiczne, specjalistyczne - dokumenty, opisy potwierdzające spełnianie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - Załącznik nr 12
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy Załącznik nr 5 Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy Załącznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. ZMIANA CEN: 1)W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny brutto nie będące cenami urzędowymi w myśl ustawy o refundacji z dnia 12 maja 2011 r. ulegną zmianie stosownie do zmiany stawki podatku VAT. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do wysokości stawki VAT Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu urzędową interpretację właściwych organów skarbowych. 2) Zmiana cen, o których mowa powyżej obowiązuje od zmiany umowy w postaci aneksu ze skutkiem od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 3) Strona występująca z inicjatywą zmiany cen zobowiązana jest każdorazowo uprzedzić pisemnie drugą Stronę o zamiarze zmiany cen przestawiając dokumenty uzasadniające wprowadzenie nowych cen. 2. ZMIANA UMOWY: Poza przypadkami wcześniej wymienionymi w niniejszej umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: 1) jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości-pojemności, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu cena jednostkowa netto w przeliczeniu proporcjonalnym tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie. 2) jeżeli w czasie realizacji umowy: - producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji lub - przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, to możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyrażeniu zgody na takie zastąpienie, z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto, jak w ofercie lub ceny jednostkowej niższej . 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy z zachowaniem cen z oferty przetargowej. 4) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa przedmiotu zamówienia objętego umową Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o dokonanej przez producenta zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamwiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany nazwy handlowej cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie w górę. 5) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 6) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 3. ZMIANA OKRESU: W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok nr 11, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 12:40, miejsce: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, parter pok. nr 2 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice medyczne diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawy sterylizacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniule z okienkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pościel jednorazowa, osłony, ściereczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odzież ochronna jednorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papiery rejestracyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria EKG, USG, KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Laparoskopia - klipsy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice chirurgiczne, specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bezpieczne kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prześcieradło rolka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Sukcesywna dostawa wapna palonego wysokoreaktywnego w 2025 roku
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzyżowskiego w sezonie 2024/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936 R Niebylec - Gwoźnica Górna - Barycz w m. Gwoźnica Górna wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. opatrunkowych, pieluchomajtek, mat. szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) oraz leków( ponowienie): płyny infuzyjne, preparaty do odkażania skóry w podziale na zadania
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa rękawic medycznych i chirurgicznych
- ZP/29/2024-Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku-uzupełnienie_2
- Zakup i dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.