To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 350 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354028-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
14003987000000, ul.
aleja Solidarności
127,
00898
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 440 60 00, faks
224 407 179, e-mail
e.olszewska@warszawapraga.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawapraga.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sądy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/GOSP/6/16/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia są następujące: 1) materiały eksploatacyjne muszą spełniać obowiązujące normy i parametry dopuszczające je do sprzedaży i używania na terenie Polski oraz normy środowiskowe zgodne z normatywami ISO 14001; 2) materiały eksploatacyjne winny spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu, dla którego są przeznaczone, 3) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie mogą to być materiały regenerowane i nie mogą pochodzić z wtórnego naładowania; Pod pojęciem "fabrycznie nowe" należy rozumieć mat. eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wcześniej nieużytkowanych, wyprodukowane zostały bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji urządzeń biurowych. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobu, gdzie opakowanie - pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, nie naruszając warunków gwarancji oraz w przypadku urządzeń bez gwarancji - gwarantujących ich bezawaryjność. 4) materiały eksploatacyjne "równoważne" muszą posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż produkty oryginalne oraz spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu dla którego są przeznaczone. 5) W przypadku uszkodzenia urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy w autoryzowanym serwisie lub wymiany na nowe urządzenie tego samego producenta o nie gorszych parametrach technicznych w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania ekspertyzy, koszt ponosić będzie odpowiednio Zamawiający lub Wykonawca w zależności od stwierdzenia jej przyczyny. W przypadku urządzeń będących na gwarancji w razie utraty gwarancji na skutek użycia wadliwych materiałów eksploatacyjnych koszty poniesie Wykonawca. 6) materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego; 7) dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt; 8) miejscem dostawy wraz z wniesieniem jest magazyn w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w godzinach pracy Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
30125100-2
Dodatkowe kody CPV:
30125110-5,
30125120-8,
30124300-7,
30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT436590.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 403 690,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.