Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Brzeg: Budowa dróg wewnętrznych i chodników na terenie Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 351012 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski , ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg wewnętrznych i chodników na terenie Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych (w ilości 25 + 1 dla niepełnosprawnych) i chodnikami w ramach zagospodarowania terenu zwiazanego z budową boisk sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 w Brzegu przy ul. Słowiańskiej 18. Nawierzchnia drogi wewnetrznej jak i miejsc postojowych dla samochodów osobowych z mieszanki piaszczysto - gliniastej stabilizowanej cementem. Chodniki o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm wg. przedmiaru robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości powyżej 200.000zł. brutto każda; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, tj: - za każdą wykonaną w ciągu ostatnich pięciu lat robotach o wartości powyżej 200.000zł. brutto wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie Wykonawca uzyska 1 punkt. Za wykonanie więcej niż 10 robót nie będą przyznawane dodatkowe punkty - W przypadku spełnienia wymagań Zamawiającego przez większą liczbę Wykonawców, Zamawiający zaprosi Wykonawców posiadających największą liczbę punktów. - W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów decydować będzie kolejność złożenia wniosku. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami zamawiający przekaże wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże termin i miejsce opublikowania ogłoszenia o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie 4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 5. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uważa się za spełniony , jeżeli wykonawca potwierdzi należyte wykonanie minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 200.000 zł. każda (słownie: dwieście tysięcy złotych.) 7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8. oryginał pełnomocnictwa lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisywania dokumentów nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia wniosku upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z wnioskiem, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. nr 87, poz. 605 ) WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z W/W OŚWIADCZENIAMI ORAZ DOKUMENTAMI powinien być złożony w zamkniętym nieprzezroczystym opakowaniu posiadającym oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU na zadanie pn. Budowa dróg wewnętrznych i chodników na terenie ZSZ nr 1 w Brzegu nie otwierać przed dniem 16.10.2009r. do godz. 09.10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz zostanie przekazana wykonawcom, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter - biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.