To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Wojkowice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I.
Numer ogłoszenia: 351024 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296974 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt), ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 769 50 66, faks 32 769 50 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą a) budowa dwóch urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z terenu Miasta Wojkowice wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót), b) odtworzenie nawierzchni dróg i chodników po wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt wykonawczy, przedmiar robót). 2. Udział w przeglądach gwarancyjnych: a) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1. litera a); b) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 litera b). 3.Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 1 861,25 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 644 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 982,4 mb wodociągu w ulicach: Maszyńsko, Akacjowej, Kosynierów i Kossaka w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą), 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 328,27 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 2 039,87 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 792,9 mb wodociągu w ulicach: Pułaskiego, Plaka i Jana III Sobieskiego w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ) 5. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych w trakcie odbioru przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 236 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 066 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 033,3 mb wodociągu w ulicy Fabrycznej, zgodnie z rysunkami powykonawczymi i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 13 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, szkice polowe powykonawcze wykonanych robót). 6. Nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach gwarancji, o ile wystąpią w przypadku stwierdzenia wad lub usterek robót budowlanych, o których mowa w punktach od 1 do 5 SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - nadzorowanie robót budowlanych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, a także z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, - prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, w tym pod kątem zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowym, stanowiącymi załączniki do tych umów, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii wykonawcy sprawującego nadzór autorski nad projektem, - kontrola robót pod względem zgodności z przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną oraz kontrola ich jakości, - kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów powykonawczych oraz stanu realizacji Inwestycji, - potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót stanowiącego podstawę do fakturowania częściowego, zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, - składanie pisemnych raportów o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umów na roboty budowlane, - uczestniczenie w przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, - udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji Inwestycji, - potwierdzanie odbioru robót zanikowych, - przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, - przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, - uczestnictwo w komisji odbioru końcowego oraz komisjach odbiorów częściowych, - udział w inspekcjach gwarancyjnych. Wymagana gwarancja na wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru wynosi 36 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja, z którą związana jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Rejonowe Przedsiębiorstwo Inwestycji Spółka z o.o., ul. Józefczaka 29, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92301,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21156,00
Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.