eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-NidaDostawa 2 szt. kruszarek-rozdrabniaczy do pozostałości pozrębowych dla Nadleśnictwa Maskulińskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 351066 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Ruciane-Nida: Dostawa 2 szt. kruszarek-rozdrabniaczy do pozostałości pozrębowych dla Nadleśnictwa Maskulińskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318440-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321373-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Maskulińskie, krajowy numer identyfikacyjny 79001129100000, ul. ul. Rybacka  1, 12220   Ruciane-Nida, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241600, 4241616, faks 874 241 619, e-mail maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państw PGL Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 2 szt. kruszarek-rozdrabniaczy do pozostałości pozrębowych dla Nadleśnictwa Maskulińskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.71.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: "Dostawa 2 szt. kruszarek-rozdrabniaczy do pozostałości pozrębowych dla Nadleśnictwa Maskulińskie". 2. Miejsce dostawy: - Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida - Zaplecze Techniczne Nadleśnictwa ul. Rybacka 1. - Województwo Warmińsko-Mazurskie, Powiat: Piski, Gmina Ruciane-Nida, 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Dostawa rozdrabniacza do gałęzi dostosowanego do współpracy z ciągnikiem rolniczym Valtra T191 o mocy 190 KM oraz Valtra T214 o mocy 210 KM, przeznaczonego do rozdrabniania materiału drzewnego na powierzchniach zrębów, rozdrabniania drzew stojących, usuwania zarośli pod liniami energetycznymi itp. Opis: 1) Rozdrabniacz/kruszarka fabrycznie nowy, produkowany seryjnie (prototypy lub urządzenia testowe wykluczone). Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie jakichkolwiek przeróbek dostosowawczych rozdrabniacza przez Wykonawcę, które nie są ujęte w dokumentacji fabrycznej, 2) Rok produkcji 2016, 3) Dopuszczony do pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej (Certyfikat CE), 4) Wał roboczy o szerokości minimum 200 cm - maksimum 208 cm, 5) Szerokość całkowita maszyny max. 250 cm, 6) Dostosowany do współpracy z ciągnikiem o mocy od 140 do 190 KM, 7) Przekładnia 1000 obrotów/min., 8) Masa własna maszyny Rozdrabniacza/Kruszarki od 1900 kg do 2500 kg, 9) Średnica wału roboczego-rotatora od 500 mm do 525 mm, 10) Wał roboczy z zębami/końcówkami do kruszenia pozostałości pozrębowych w ilości od 40 szt. do 50 szt. 11) Układ zębów roboczych: podstawowy - liniowy, dopuszczony - spiralny (układ spiralny będzie dodatkowo punktowany w ramach kryteriów oceny ofert), 12) Zęby robocze dostosowane do kruszenie pozostałości pozrębowych, 13) Średnica rozdrabnianego materiału o grubości 30 cm, 14) Wałek WOM ze sprzęgłem przeciążeniowym, 14a) Wałek WOM, przystosowany do współpracy z ciągnikiem Valtra T191 oraz T214, 15) Napęd wału roboczego kruszarki/rozdrabniacza obustronny, 16) Napęd kruszarki poprzez wałek WOM, 17) Wzmocnione płozy z możliwością regulacji wysokości pracy, 18) Zawieszenie na trzypunktowym układzie zawieszenia ciągnika rolniczego, 18a) Górny zaczep zawieszenia 3-punktowego - siłownik hydrauliczny, 19) Łożyska schowane, chronione przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, 20) Hydrauliczna pokrywa tylna umożliwiająca regulację grubości i szybkości rozdrabniania, 21) Hydrauliczna rama do pochylania drzew, 22) Zabezpieczenie przed wypadaniem elementów rozdrabnianych z przodu - blacha i łańcuchy, 23) Zabezpieczenie przed wypadaniem elementów rozdrabnianych z tyłu - pokrywa tylna, 24) tablice i oświetlenie transportowe, 25) układ smarowania bloku napędowego: podstawowy - wielopunktowy, dopuszczony - centralny z pompą hydrauliczną i filtrem (centralny układ smarowania będzie dodatkowo punktowany w ramach kryteriów oceny ofert), POZOSTAŁE WYMAGANIA A) Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, B) Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbiorczego jakościowo - ilościowego oraz przekazania do użytkowania Zamawiającemu C) Zgłoszenie wszelkich usterek w ramach gwarancji następuje telefonicznie lub mailowo D) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (Gospodarstwo Transportowe - Zaplecze Techniczne Nadleśnictwa) w terminie określonym w umowie na realizacje przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. E) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki. F) Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: a) koszt dojazdu, b) robocizny, c) pobytu serwisantów, d) transportu maszyny do serwisu, e) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. G) Czas reakcji serwisu - 2 dni robocze po zgłoszeniu. H) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kruszarki/rozdrabniacza do siedziby Nadleśnictwa Maskulińskie. I) Dostawa obejmuje transport oraz rozładunek. J) Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pięciu pracowników Nadleśnictwa w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. K) Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną. L) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym także z istotnymi postanowieniami treści umowy w sprawie zamówienia publicznego i uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. M) Wszystkie znaki i komunikaty ostrzegawcze oraz informacyjne na maszynie muszą być w języku polskim. Najpóźniej w terminie odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty, w tym: a) kartę lub książkę gwarancyjną wraz z warunkami gwarancji, b) Karty z "Wyciągu ze świadectwa homologacji potwierdzające wymagania". (Jeśli wydano) c) Instrukcja obsługi (w języku polskim), d) Instrukcja serwisowa (w języku polskim). e) Instrukcja naprawcza (w języku polskim). f) Katalog części zamiennych (język polski). 4. Oznaczenia wg CPV: - 16600000-1 Specjalne maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie. 5. Warunki wykonywania zamówienia: ? Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy; Wykonawca zobowiązany jest do dostawy 2 szt. kruszarki/rozdrabniacza do siedziby Nadleśnictwa Maskulińskie. 6. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 16600000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT226700
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. FAO FAR Janusz Glacar, ,  biuro@faofar.pl,  Puńców, ul. Cieszyńska 122,  43-400,  Puńców,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191063,28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191063,28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282900,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.