Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Leśnica: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ
GMINĘ LEŚNICA
W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 351084 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty , ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 0-77 4048315, faks 0-77 4048316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ LEŚNICA W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 139.000 l. oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach: - wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg, - temp. zapłonu - powyżej 55o C, - lepkość kinetyczna w temp. 20o C - max 6,00 mm2/s, - gęstość w temp. 15o C - max 860 kg/m3. 2. Olej dostarczony zostanie do następujących placówek: - Szkoła Podstawowa Leśnica, ul. Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica, NIP 756-18-25-026, w ilości 40.000 l; (zbiornik na 11 000 m3) - Szkoła Podstawowa Raszowa, ul. Góry Św. Anny 91, 47-150 Leśnica, NIP 756-18-13-922, w ilości 10.000 l, (zbiornik na 4 000 m3) - Publiczne Przedszkole Leśnica, ul. 1-go Maja 34, 47-150 Leśnica, NIP 756-18-13-767, ilości 9.000 l, (zbiornik na 4 000dm3) - Centrum Edukacji Ekologicznej i Ochrony Krajobrazu Historycznego w Leśnicy, ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, NIP 756-17-78-663, w ilości 80.000 l. (zbiornik na 20 000 m3).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 Ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie analizy informacji zawartych w przedłożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki uczestnictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp . Wyżej wyszczególnione dokumenty składają wszystkie podmioty występujące wspólnie, z tym, że w zakresie oświadczenia, o którym mowa wszystkie podmioty występujące wspólnie składają co najmniej oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 punkty od 1-9 ustawy Pzp. I. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty
ul. Nad Wodą 15,
47-150 Leśnica
e-mail gzo@lesnica.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LEŚNICA
więcej: przetargi LEŚNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.