Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Wrocław: Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Oddział Regionalny Wrocław
Numer ogłoszenia: 351157 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652343, faks 071 795 66 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę 1) dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 100 tys. 2) dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 100 tys. 3) dla zadania nr 3 nie mniejszą niż 10 tys. 4) dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 10 tys. 5) dla zadania nr 5 nie mniejszą niż 30 tys. 6) dla zadania nr 6 nie mniejszą niż 100 tys. 7) dla zadania nr 7 nie mniejszą niż 10 tys. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. IV..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4/ Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych powyżej, składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r., z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca: posiada wszelkie - wymagane przepisami prawa zezwolenia potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia: a) aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art.7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008). 2 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający, co najmniej jedną usługę co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę a) dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 100 tys. b) dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 100 tys. c) dla zadania nr 3 nie mniejszą niż 10 tys. d) dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 10 tys. e) dla zadania nr 5 nie mniejszą niż 30 tys. f) dla zadania nr 6 nie mniejszą niż 100 tys. g) dla zadania nr 7 nie mniejszą niż 10 tys. z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy przedstawić wykazy potwierdzające wykonanie usług wywozu odpadów komunalnych stosownie dla każdego zadania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Odział Regionalny Wrocław
ul. Sztabowa 32
50-984 Wrocław, pokój 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 11:00, miejsce: osobiście w WAM Odział Regionalny Wrocław ul. Sztabowa 32,50-984 Wrocław, pok. 1, (Kancelaria) lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego WAM, OReg Wrocław, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 (Wrocław).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (Opole).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (Stankowice).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 (Jastrzębie Śląskie).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 (Kędzierzyn Koźle).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 (Brzeg).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 (Wrocław).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w osłonach/altanach śmietnikowych, wokół osłon/altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilościach określonych w pkt.5 niniejszego rozdziału 4) nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazane miejsca w jej otoczeniu, pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło, plastik), 5) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji, 6) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera, 7) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera (nie dotyczy pojemników i kontenerów będących własnością Zamawiającego), 8) utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników, kontenerów oraz sprawności technicznej zamknięć (klap zamykających), 9) mycie i dezynfekcję pojemników i kontenerów (w tym przynajmniej raz w miesiącu w okresie od lipca do października)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.