eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 01 Przebudowa Ujęcia Wody Myszaki, realizowanego w ramach projektu pn.Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Bełchatów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 01 Przebudowa Ujęcia Wody Myszaki, realizowanego w ramach projektu pn.: Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa
Numer ogłoszenia: 35117 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342298 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o., ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6338309, faks 044 6338306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach Kontraktu 01 Przebudowa Ujęcia Wody Myszaki, realizowanego w ramach projektu pn.: Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Krótki opis zakresu robót przewidzianych do wykonania w ramach Kontraktu 01. Modernizacja Ujęcia Wody obejmuje: 1.Budowę centralnego systemu sterowania i wizualizacji na: a)Stacji Uzdatniania Wody, w tym: - pompowni II° (pompy tłoczne nr 1, 2, 3, 4 i 5; pompy do płukania), - Centralnej Dyspozytorni SUW, - hali odżelaziaczy, - chlorowni, - komorze zasuw, -zbiornikach wody, b)studniach głębinowych nr 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ( 8 szt.), c)przepompowniach ścieków, w tym: -przepompowni ścieków przy ul. Cegielnianej, -przepompowni ścieków Politanice I, -przepompowni ścieków Politanice II, -przepompowni ścieków Grocholice, -przepompowni ścieków SUW, d)hydroforniach osiedlowych, w tym: -hydroforni Binków, -hydroforni Os. Dolnośląskie I, -hydroforni Os. Dolnośląskie II, e)oczyszczalni ścieków przy ul. Piotrkowskiej 110 - budowa stanowiska dyspozytorskiego w zakresie dotyczącym sterowania i wizualizacji przepompowniami ścieków, f)siedzibie WOD.-KAN. Sp. z o.o. przy ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9 - budowa stanowiska dyspozytorskiego, 2.Modernizację części technologicznej, obejmującą: a)wykonanie nowych odcinków rurociągu wody surowej ze studni II, IV, VI do rurociągu głównego (do SUW), tj. rurociągu O500 i odcinków rurociągów O250 i O315 b)renowację istniejącego rurociągu O250 i O300 na odcinku od włączenia studni 2 do istniejącej komory zasuw na ternie SUW przy pomocy cienkościennej wykładziny polietylenowej ciasno osadzonej we wnętrzu odnawianego przewodu - wraz z przebudową i modernizacją istniejącego uzbrojenia rurociągu, c)wymianę pomp głębinowych, rurociągów, uzbrojenia, instalacji elektrycznej w studniach i obudowach studni nr 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, d)wykonanie odwodnienia wodociągu z rur PE O160 o długości 2 m, e)rozbiórkę nasypów i stropów obudów studni 2, 4 i 6 oraz montaż nowych obudów, f)modernizację pompowni II°, w tym: -wymianę istniejących pomp tłocznych na zestaw pompowy pracujący w układzie składającym się z czterech pomp, -wymianę istniejącej pompy odwadniającej pomieszczenie hali pompowni II° na pompę monoblokową jednostopniową, -wymianę dwóch pomp wody popłucznej, -demontaż pompy rezerwowej, -zainstalowanie opomiarowania, -demontaż starej armatury i montaż nowej, -demontaż starego orurowania i montaż nowego, g)modernizację hali odżelaziaczy, w tym: -wymianę armatury, -wymianę orurowania, -zainstalowanie opomiarowania, -wymianę dwóch istniejących pomp odwadniających pomieszczenie hali odżelaziaczy na pompy monoblokowe jednostopniowe, -wymianę sprężarki, -zainstalowanie próbopobieraka, h)modernizację komory zasuw, w tym: -demontaż starych zasuw sterowanych ręcznie i montaż nowych, -wymianę pompy odwadniającej pomieszczenie komory zasuw na pompę monoblokową jednostopniową, -zainstalowanie opomiarowania, i)opomiarowanie zbiorników wody. 3.Prace adaptacyjne pomieszczeń SUW, w tym; a)adaptację pomieszczenia pompowni II ° polegającą na: -demontażu wszystkich istniejących płytek ceramicznych (posadzka, ściany, fundamenty pomp), -ułożeniu nowych płytek ceramicznych w miejsce zdemontowanych(kolor uzgodnić z Zamawiającym): -powierzchnia płytek podłogowych antypoślizgowych o współczynniku antypoślizgowości R12 - 143 m2 -powierzchnia płytek ściennych - 267 m2 -pomalowaniu ścian i sufitu farbą emulsyjną białą (krycie podwójne), powierzchna - 464 m2, -pomalowaniu belek dwuteowych (4 szt.), elementów wentylacji (wywietrzaków 2 szt.), schodów metalowych (2 szt.) wraz z poręczami oraz istniejących rurek odwadniających (kolor uzgodnić z Zamawiającym), powierzchnia 82 m2. b)adaptację hali odżelaziaczy polegającą: -demontażu istniejących krat pomostowych stalowych, -montażu krat pomostowych z TWS 1000x800 mm - 368 szt. (obciążenie ok. 7 t), -montażu krat pomostowych z TWS 1000x2000 mm - 32 szt. (obciążenie ok. 7 t), -montażu konstrukcji wsporczej dwuteownik 100 - 3200 kg. c)adaptację chlorowni polegającą na wykonaniu wszelkich czynności odtworzeniowych (kute ściany i posadzka pod okablowanie) w celu przywrócenia estetyki pomieszczenia, d)adaptację pomieszczenia Centralnej Dyspozytorni SUW, polegającą na: -demontażu starych szaf sterowniczych i pulpitu, -wymianie instalacji elektrycznych na potrzeby nowozainstalowanych urządzeń, -wymianie oświetlenia ogólnego i miejscowego, -demontażu wszystkich istniejących płytek ceramicznych (posadzka, ściany), -ułożeniu nowych płytek ceramicznych w miejsce zdemontowanych (kolor uzgodnić z Zamawiającym): -powierzchnia płytek podłogowych o współczynniku antypoślizgowości R9 - 40 m2, -powierzchnia płytek ściennych - 48 m2, -demontażu starego sufitu podwieszanego i montażu nowego sufitu podwieszanego w związku z wymianą oświetlenia - powierzchnia 42 m2, -pomalowaniu ścian farbą emulsyjną białą (krycie podwójne) powierzchnia 46 m2, -wyposażeniu w 4-miejscowy pulpit dyspozytorski z szufladami na dokumenty operatorów, miejscem na komputery, drukarkę, system łączności, -wydzieleniu miejsca na klimatyzowaną szafę serwerów. Uwaga: Prace budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym. Realizacja robót odbywać się będzie na podstawie Harmonogramu rzeczowo - finansowego, którego projekt, zawierający zakres rzeczowy w podziale na obiekty w układzie kwartalnym, stanowi załącznik do projektu umowy. Ostateczny kształt Harmonogramu zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. Szczegółowy opis robót budowlanych będących przedmiotem Kontraktu 01 oraz technologii ich wykonania zawarty jest w części III A i III B Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia, sporządzonej do przetargu nieograniczonego na wykonanie ww. robót, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl. Przez Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych należy rozumieć dokument zawierający opis robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz.2072), Praca inspektora podzielona jest na dwa etapy: 1.Nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczeniem w trakcie realizacji . 2.Udział w odbiorze przed upływem okresu rękojmi i gwarancji. Inspektor działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację inwestycji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i umowie. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określony został w części II niniejszej SIWZ - projekcie umowy oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przewidzianych dla Kontraktu 01. Przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wybrany Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu: 1.Kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do izb samorządu zawodowego osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko, do oferty należy załączy poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego te zmianę. 2.Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 1 200 000 PLN wraz z dowodem jej opłacenia. Płatności wynagrodzenia, w liczbie siedmiu, naliczane będą w równych częściach co 3 miesiące, licząc od dnia podpisania umowy. Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualne książeczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nadzorowany kontrakt stanowi inwestycję realizowaną w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - knanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa w ramach działania 1.1. Gospodarka wodno - sciekowa w aglomeracjach powyżej 15 000 RLM priorytetu I Gospodarka wodno - sciekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244295,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 287920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 292800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.