To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Lubiewo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubiewo
Numer ogłoszenia: 351202 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300092 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubiewo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Projekt pn.Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubiewo współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi normy EN PN 12566-3 +A1:2009. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 23 13 00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45 23 24 23-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków, 45 25 21 27-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45 33 00 00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45 25 22 00-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45 11 12 91-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45 23 24 11-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45 31 12 00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane 45 23 24 24-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych 45 23 31 40-2 - Roboty drogowe 4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 87 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi normy EN PN 12566-3 +A1:2009. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w miejscowościach: Cierplewo - 13 szt. Wełpin - 11 szt. Sucha - 13 szt. Lubiewo - 3 szt. Lubiewice - 1 szt. Trutnowo - 40 szt. Bysław - 6 szt. Przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny być wykonane z tworzywa sztucznego polipropylen. Wszystkie procesy mechanicznego i biologicznego oczyszczania muszą zachodzić w zamkniętym i jednym zbiorniku oczyszczalni. Korpus oczyszczalni dla zapewnienia sztywności niezbędnej do przeniesienia naporu gruntu bez dodatkowego betonowania ścian musi być wyposażony w zewnętrzne i wewnętrzne żebra wzmacniające typu V. Oczyszczalnia ścieków powinna być wykonana w postaci pionowych, walcowych zbiorników z możliwością dostępu do wszystkich komór i technologii oczyszczalni. Oczyszczalnia powinna pracować na zasadzie osadu czynnego wspomaganego złożem zanurzonym jako tzw. nośnik biomasy. Osadnik wstępny musi być wyposażony w uszczelniacze jednoznacznie zapobiegające wydobywaniu się odorów. Biologiczna oczyszczalnia ścieków przeznaczona jest do odbioru i oczyszczania ścieków wyłącznie bytowo - gospodarczych z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu. Odprowadzenie ścieków oczyszczonych do gruntu odbywać się będzie przy pomocy studni chłonnej na terenie działki. Miejsce wprowadzania ścieków oczyszczonych powinno być oddzielone warstwą gruntu, co najmniej 1,5 m od najwyższego poziomu wodonośnego wód podziemnych (sposób posadowienia oczyszczalni wraz z urządzeniami towarzyszącymi w zależności od poziomu wody gruntowej oraz warunków wysokościowych terenu przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji). Zamawiający wymaga 3-letniego okresu gwarancji. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 11 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik Nr 12 do SIWZ Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych znak BD-6743.LUB.142.2012 z dnia 30.04.2012 r. stanowiący Załącznik Nr 13 do SIWZ. Przedstawiony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do obliczenia ceny ryczałtowej brutto. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania, bieżącej aktualizacji i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) przystosowania terenu budowy w tym gruntu i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 6) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 7) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w prowadzonej dokumentacji wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 9) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, 10) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych, 11) sprawdzenia i pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej (protokoły) zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, 12) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa. 13) Przeprowadzenia indywidualnego szkolenia dla wszystkich 87 użytkowników. 7. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich istotnych kwestiach dotyczących realizacji zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o wszelkich szkodach powstałych podczas realizacji przez niego przedmiotu umowy. 8. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 10. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 11. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, stanowiących podstawę umowy, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 12. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane - bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany, w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy dokonać zmian tych robót, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 13. O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wszystkie materiały nienadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, będą stanowiły własność Wykonawcy. 14. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji obejmującą wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 3 egz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.25.21.27-4, 45.33.00.00-9, 45.25.22.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.24.11-6, 45.31.12.00-2, 45.00.00.00-7, 45.23.24.24-0, 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Projekt pn.:Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubiewo współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
- Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki, ul. Botaniczna 25 A, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1051781,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1070990,52
Oferta z najniższą ceną: 1070990,52 / Oferta z najwyższą ceną: 2038938,17
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.