eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok"Dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017-2018"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-11-24

Og³oszenie nr 351202 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Bia³ystok: "Dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017-2018"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, krajowy numer identyfikacyjny 51500000000, ul. ul. S³onimska  1, 15950   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 085 869 60 02, e-mail , faks 085 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.bip.balystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.balystok.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Obs³ugi Urzêdu, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, pokój nr 03 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w latach 2017-2018"
Numer referencyjny: OBU-IV.271.41.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych wymienionych w za³±czniku nr 2 do niniejszej SIWZ (formularz cenowy, stanowiæ on bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materia³ów i ich przewidywan± ilo¶æ. Wszystkie oferowane materia³y biurowe musz± byæ fabrycznie nowe, najwy¿szej jako¶ci. Termin "nowe" u¿yty w opisie przedmiotu oznacza, ¿e wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie by³y wcze¶niej u¿ywane. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga minimalnego 12 miesiêcznego terminu gwarancji (wa¿no¶ci materia³ów) od dnia dostawy tych materia³ów. Wykaz lokalizacji, do których bêd± realizowane dostawy materia³ów biurowych: 1)Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2)Bia³ystok, ul. S³onimska 2/2 3)Bia³ystok, ul. S³onimska 8 4)Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 5)Bia³ystok, ul. I Armii W.P. 2/2 6)Bia³ystok, ul. J. Kiliñskiego 6 7)Bia³ystok, ul. Nowy ¦wiat 4 8)Bia³ystok, ul. Lipowa 16 9)Bia³ystok, ul. Ko¶cielna 1A 10)Bia³ystok, ul. Bema 60/1 11)Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11 12)Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A 13)Bia³ystok, ul. Legionowa 7 14)Bia³ystok, ul. Warszawska 3 15)Bia³ystok, ul. Warszawska 38/5 16)Bia³ystok, ul. Warszawska 21 17)Bia³ystok, ul. ¦wiêtojañska 22 18)Bia³ystok, ul. Dobra 3 19)Bia³ystok, ul. Dr. I Bia³ówny 11 20)Bia³ystok ul. Zamenhofa 5C 2.Wykonawca musi zapewniæ za³adunek, transport i roz³adunek dostarczonych materia³ów biurowych. 3.Dostawy materia³ów bêd± realizowane sukcesywnie, w ci±gu 3 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii zamówienia. Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. 8:00-17:00 w poniedzia³ek i 7:30-15:30 wtorek-pi±tek, do wskazanego przez Zamawiaj±cego ka¿dorazowo miejsca. 4.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany wskazania na inn± w obrêbie miasta Bia³egostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powy¿ej nie powoduje konieczno¶ci sporz±dzania aneksu a jedynie konieczno¶æ poinformowania Wykonawcy na pi¶mie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5.W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiêkszania podanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ ilo¶ci, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ramach ogólnej warto¶ci umowy. 7.Reklamowanie braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych dostarczonej partii materia³ów odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn±.

II.5) G³ówny kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
Dodatkowe kody CPV:30197600-2, 30197000-6, 31440000-2, 30234200-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01/01/2017 data zakoñczenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: nie dotycy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ i¿, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - zrealizowa³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na dostawie materia³ów biurowych i pi¶miennych o warto¶ci zamówienia min 100 000,00 z³ brutto ka¿de (w przypadku zamówieñ realizowanych, zamówienie winno byæ zrealizowane na warto¶æ min. 100 000,00 z³ brutto).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych poni¿ej: 1)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2)Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e inny podmiot nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3)Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4)Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5)O¶wiadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 6)O¶wiadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 7)O¶wiadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8)O¶wiadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9)O¶wiadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 2.Je¿eli inny podmiot ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)pkt 1 ppkt 1 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp - wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2)pkt 1 ppkt 2 - 4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a)nie zalega z op³aceniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonanie decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie innego podmiotu, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania innego podmiotu lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy w pkt 2 ppkt 2 lit. a) i lit. b) w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje siê odpowiednio. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez inny podmiot, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym inny podmiot ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3.Inny podmiot maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1 ppkt 1, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez inny podmiot, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: - wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli o¶wiadczenie wstêpne (na lub wg za³±cznika nr 3 do SIWZ). 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowi±zany jest: 1)zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy, sk³adanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodlegania wykluczeniu - za³±cznik nr 3 do SIWZ, 2)z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania - w za³±czniku nr 3 do SIWZ, 3)z³o¿yæ dokumenty, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. za³±cznika nr 6 do SIWZ), które okre¶la w szczególno¶ci: a)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, zgodnie ze wzorem - Za³±cznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z § 12 projektu umowy: 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy (w tym zmiana rachunku bankowego) wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 2.Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiedni± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1)stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, 2)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez wykonawcê zamówienia publicznego, wynikaj±cego z zawartej umowy na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, ka¿da ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleñ negocjacyjnych mo¿e nast±piæ po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji. 3.W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojêcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" nale¿y rozumieæ sumê wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ poszczególnych pracowników bior±cych udzia³ w realizacji pozosta³ej do wykonania, w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany, czê¶ci zamówienia, do wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej obowi±zuj±cej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej czê¶ci, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze ni¿szym ni¿ pe³en etat. 4.W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojêcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" nale¿y rozumieæ sumê wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracê lub innej umowy cywilnoprawnej ³±cz±cej wykonawcê zamówienia publicznego z osob± fizyczn± nieprowadz±c± dzia³alno¶ci gospodarczej, wynikaj±cych z konieczno¶ci odprowadzenia dodatkowych sk³adek od wynagrodzeñ osób zatrudnionych na umowê o pracê lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcê z osob± fizyczn± nieprowadz±c± dzia³alno¶ci gospodarczej, a bior±cych udzia³ w realizacji pozosta³ej do wykonania, w momencie wej¶cia w ¿ycie zmiany, czê¶ci zamówienia przy za³o¿eniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5.W razie zamówieñ realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 2-4 stosuje siê odpowiednio. 6.Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 5, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê wraz z opisem okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do dokonania takiej zmiany. Zgodnie z § 9 projektu umowy: 3. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e bêdzie realizowaæ zamówienie za pomoc± innych podmiotów (w tym podwykonawców), na których zasoby powo³ywa³ siê w ofercie: nazwa podmiotu trzeciego: ................................. w zakresie:................................... w formie: ........................ (do uzupe³nienia wy³onieniu wykonawcy na podstawie oferty). 4. Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany innego podmiotu, o którym mowa w ust. 3, jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ w zakresie jakim Wykonawca polega³ na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy. 5. Zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana któregokolwiek innego podmiotu, o którym mowa w ust. 4 wymaga sporz±dzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.