eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecSprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10.
Numer ogłoszenia: 351339 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. ZADANIE NR 1 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1. Cukier kg 1 kg 2 500 2. Cukier puder 500g 1 szt 50 3. Cukier waniliowy 32g 1 szt 100 4. Kasza kukurydziana kg 1 kg 130 5. Kasza gryczana kg 1 kg 150 6. Kasza jęczmienna kg 1 kg 170 7. Kasza manna kg 1 kg 200 8. Mąka pszenna typ 450 lub 500 kg 1 kg 900 9. Mąka ziemniaczana kg 1 kg 300 10. Makaron Czaniec 4-jajeczny 250g 1 szt 700 lub równoważny* 11. Makaron zacierka kg 1 kg 40 12. Płatki jęczmienne kg 1 kg 75 13. Płatki ryżowe kg 1 kg 70 14. Płatki owsiane kg 1 kg 80 15. Ryż kg 1 kg 300 16. Sól kg 1 kg 500 Zadanie nr 2 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1. Aromat do ciast szt 1 szt 10 2. Ciastka kruche różne rodzaje ( z cukrem, kg 1 kg 250 czekoladą, marmoladą itp..) 3. Chrzan tarty 200g 1 szt 100 4. Czosnek granulowany 20g 1 szt 300 5. Gałka muszkat. miel. 10g 1 szt 10 6. Herbata 100g 1 szt 1 100 7. Herbatniki bez cukru kg 1 kg 40 8. Imbir mielony 15g 1 szt 10 9. Kakao naturalne ciemne 100g 1 szt 40 10. Kawa zbożowa kg 1 kg 140 11. Kminek 20g 1 szt 50 12. Krakersy 180g 1 szt 200 13. Kwasek cytrynowy 50g 1 szt 100 14. Liść laurowy 8g 1 szt 50 15. Majeranek 10g 1 szt 150 16. Majonez dekoracyjny 400g 1 szt 150 19. Miód w pudełkach (nie w saszetkach) 25g 1 szt 2 500 20. Musztarda 190g 1 szt 200 21. Ocet 0,5l 1 szt 60 22. Olej 3l 1 szt 40 23. Olej 1l 1 szt 180 24. Olej 0,5l 1 szt 30 25. Paluszki 70g 1 szt 1500 26. Papryka słodka 20g 1 szt 300 27. Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski 131g 1 szt 1 100 lub równoważny* 28. Przyprawa w płynie typu Maggi 0,96l 1 szt 180 29. Pieprz czarny mielony 50g 1 szt 180 30. Pieczywo chrupkie wielozbożowe 180-220g 1 szt 200 31. Przyprawa CURRY szt 1 szt 10 32. Przyprawa ziarenka smaku kg 1 kg 180 33. Sos Tatarski 250g 1 szt 30 34. Suchary (bez cukru) 290g 1 szt 100 35. Wafle bez cukru 70-80g 1 szt 200 36. Wafle luz kg 1 kg 100 37. Ziele angielskie op szt 1 szt 70 38. Żelatyna 50g 1 szt 200 ZADANIE NR 3 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1. Jaja L szt 1 szt 23 000 ZADANIE NR 4 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1. Barszcz czerwony 5 kg 1 szt 3 2. Bulion jarzynowy kg 1 kg 10 3. Bulion czosnkowy kg 1 kg 8 4. Bulion o smaku wędzonki kg 1 kg 8 5. Bulion Granox kg 1 kg 10 6. Bulion grzybowy kg 1 kg 6 7. Przyprawa do kurczaka kg 1 kg 6 8. Przyprawa Fix do gulaszu kg 1 kg 10 9. Przyprawa do ryb 1,1 kg 1 szt 10 10. Rosół z kury bulion instant kg 1 kg 10 11. Sos bolognese kg 1 kg 4 12. Sos pieczeniowy 1,5 kg 1 szt 15 13. Sos meksykański kg 1 kg 10 14. Sos ziołowo-czosnkowy 1,5 kg 1 szt 13 15. Zupa grzybowa 2 kg 1 szt 15 16. Zupa pieczarkowa 1,44 kg 1 szt 4 ZADANIE NR 5 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1 2 3 4 5 1. Brzoskwinie (puszki) 850g 1 szt 5 2. Dżem 280g 1 szt 400 3. Fasola konserwowa 500g 1 szt 400 4. Fasola czerwona 400g 1 szt 100 5. Groszek konserwowy 400g 1 szt 600 6. Kompot wiśnia 0,9l 1 szt 200 7. Kompot czarna porzeczka 0,9l 1 szt 200 8. Koncentrat pomidorowy 200g 1 szt 130 KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 9. Koncentrat pomidorowy 0,9l 1 szt 130 KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 10. Kotlety sojowe 100g 1 szt 50 11. Ketchup 500g 1 szt 40 12. Kukurydza konserwowa 400g 1 szt 100 13. Mandarynki (puszki) 312g 1 szt 5 14. Marmolada 400g 1 szt 150 15. Ogórek konserwowy 900 ml 1 szt 60 16. Papryka konserwowa 900 ml 1 szt 60 17. Powidła śliwkowe 400g 1 szt 150 18. Rodzynki kg 1 kg 4 19. Szczaw konserwowy 350g 1 szt 100 20. Sok owocowy bez cukru 200 ml 1 szt 700 ZADANIE NR 6 Lp. NAZWA ARTYKUŁU Grama Jedn. Ilość tura miary 1 2 3 4 5 1. Makaron świderki 4-jajeczny kg 1 kg 300 2. Makaron muszelki 4-jajeczny kg 1 kg 100 3. Makaron nitki 4-jajeczny kg 1 kg 50 4. Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg 1 kg 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.32.00.00-7, 15.33.14.00-1, 15.32.17.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.24.00-8, 15.33.14.62-3, 15.43.10.00-8, 15.41.12.00-4, 15.61.21.00-2, 15.61.41.00-6, 15.83.10.00-2, 15.86.41.00-3, 15.87.12.30-5, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.24.00-5, 15.86.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia czy Wykonawcy są aktualnie wpisani do właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych czy wykazują się oświadczeniem w zakresie art.24 ust.1 pkt. 2 w/w ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia oświadczenie Wykonawcy, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze z uwzględnieniem, wartości, dat wykonania i odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonuje oceny czy Wykonawcy są ubezpieczeni na dzień otwarcia ofert od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy. c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona, - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom Kombatanta Lublińcu przy ul. dr. E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedział.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 12:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta 42-700 Lubliniec, ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukier kg 1 kg 2 500 2. Cukier puder 500g 1 szt 50 3. Cukier waniliowy 32g 1 szt 100 4. Kasza kukurydziana kg 1 kg 130 5. Kasza gryczana kg 1 kg 150 6. Kasza jęczmienna kg 1 kg 170 7. Kasza manna kg 1 kg 200 8. Mąka pszenna typ 450 lub 500 kg 1 kg 900 9. Mąka ziemniaczana kg 1 kg 300 10. Makaron Czaniec 4-jajeczny 250g 1 szt 700 lub równoważny* 11. Makaron zacierka kg 1 kg 40 12. Płatki jęczmienne kg 1 kg 75 13. Płatki ryżowe kg 1 kg 70 14. Płatki owsiane kg 1 kg 80 15. Ryż kg 1 kg 300 16. Sól kg 1 kg 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.61.21.30-1, 15.85.11.00-9, 03.21.13.00-6, 15.87.24.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aromat do ciast szt 1 szt 10 2. Ciastka kruche różne rodzaje ( z cukrem, kg 1 kg 250 czekoladą, marmoladą itp..) 3. Chrzan tarty 200g 1 szt 100 4. Czosnek granulowany 20g 1 szt 300 5. Gałka muszkat. miel. 10g 1 szt 10 6. Herbata 100g 1 szt 1 100 7. Herbatniki bez cukru kg 1 kg 40 8. Imbir mielony 15g 1 szt 10 9. Kakao naturalne ciemne 100g 1 szt 40 10. Kawa zbożowa kg 1 kg 140 11. Kminek 20g 1 szt 50 12. Krakersy 180g 1 szt 200 13. Kwasek cytrynowy 50g 1 szt 100 14. Liść laurowy 8g 1 szt 50 15. Majeranek 10g 1 szt 150 16. Majonez dekoracyjny 400g 1 szt 150 19. Miód w pudełkach (nie w saszetkach) 25g 1 szt 2 500 20. Musztarda 190g 1 szt 200 21. Ocet 0,5l 1 szt 60 22. Olej 3l 1 szt 40 23. Olej 1l 1 szt 180 24. Olej 0,5l 1 szt 30 25. Paluszki 70g 1 szt 1500 26. Papryka słodka 20g 1 szt 300 27. Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski 131g 1 szt 1 100 lub równoważny* 28. Przyprawa w płynie typu Maggi 0,96l 1 szt 180 29. Pieprz czarny mielony 50g 1 szt 180 30. Pieczywo chrupkie wielozbożowe 180-220g 1 szt 200 31. Przyprawa CURRY szt 1 szt 10 32. Przyprawa ziarenka smaku kg 1 kg 180 33. Sos Tatarski 250g 1 szt 30 34. Suchary (bez cukru) 290g 1 szt 100 35. Wafle bez cukru 70-80g 1 szt 200 36. Wafle luz kg 1 kg 100 37. Ziele angielskie op szt 1 szt 70 38. Żelatyna 50g 1 szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.86.30.00-5, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.43.10.00-8, 15.83.16.00-8, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.41.11.00-3, 15.82.11.50-5, 15.13.13.10-1, 15.87.12.60-4, 24.91.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja L szt 1 szt 23 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barszcz czerwony 5 kg 1 szt 3 2. Bulion jarzynowy kg 1 kg 10 3. Bulion czosnkowy kg 1 kg 8 4. Bulion o smaku wędzonki kg 1 kg 8 5. Bulion Granox kg 1 kg 10 6. Bulion grzybowy kg 1 kg 6 7. Przyprawa do kurczaka kg 1 kg 6 8. Przyprawa Fix do gulaszu kg 1 kg 10 9. Przyprawa do ryb 1,1 kg 1 szt 10 10. Rosół z kury bulion instant kg 1 kg 10 11. Sos bolognese kg 1 kg 4 12. Sos pieczeniowy 1,5 kg 1 szt 15 13. Sos meksykański kg 1 kg 10 14. Sos ziołowo-czosnkowy 1,5 kg 1 szt 13 15. Zupa grzybowa 2 kg 1 szt 15 16. Zupa pieczarkowa 1,44 kg 1 szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.10.00-0, 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brzoskwinie (puszki) 850g 1 szt 5 2. Dżem 280g 1 szt 400 3. Fasola konserwowa 500g 1 szt 400 4. Fasola czerwona 400g 1 szt 100 5. Groszek konserwowy 400g 1 szt 600 6. Kompot wiśnia 0,9l 1 szt 200 7. Kompot czarna porzeczka 0,9l 1 szt 200 8. Koncentrat pomidorowy 200g 1 szt 130 KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 9. Koncentrat pomidorowy 0,9l 1 szt 130 KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* 10. Kotlety sojowe 100g 1 szt 50 11. Ketchup 500g 1 szt 40 12. Kukurydza konserwowa 400g 1 szt 100 13. Mandarynki (puszki) 312g 1 szt 5 14. Marmolada 400g 1 szt 150 15. Ogórek konserwowy 900 ml 1 szt 60 16. Papryka konserwowa 900 ml 1 szt 60 17. Powidła śliwkowe 400g 1 szt 150 18. Rodzynki kg 1 kg 4 19. Szczaw konserwowy 350g 1 szt 100 20. Sok owocowy bez cukru 200 ml 1 szt 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.23.30-5, 15.33.10.00-7, 15.32.10.00-4, 15.33.14.25-2, 03.22.21.15-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Makaron świderki 4-jajeczny kg 1 kg 300 2. Makaron muszelki 4-jajeczny kg 1 kg 100 3. Makaron nitki 4-jajeczny kg 1 kg 50 4. Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg 1 kg 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.