Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą nabiału na rzecz
Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą
w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10.
Numer ogłoszenia: 351351 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą nabiału na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą nabiału na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. 1. Drożdże 100g 1 szt 150 2. Jogurt naturalny 200g 1 szt 1 800 3. Jogurt owocowy 150g 1 szt 3 000 4. Kefir 400g 1 szt 1 000 5. Margaryna (kostka 250g) kg 1 kg 300 6. Masło (kostka) zawartość nie 200g 1 szt 11 000 mniej niż 82% tłuszczu, bez tłuszczy roślinnych 7. Masło roślinne (kostka 250g) kg 1 kg 300 8. Maślanka karton lub butelka l 1 l 600 9. Mleko spożywcze 2% folia 15l 1 szt 1 500 10. Mleko spożywcze 2% folia 900 ml 1 szt 100 11. Ser almette 150g 1 szt 1 200 12. Ser bieluch 150g 1 szt 3 000 13. Ser do chleba 100g 1 szt 1 500 14. Ser fromage 80g 1 szt 1 800 15. Ser topiony plastry 150g 1 szt 2 000 16. Ser homo zwykły tłusty 140g 1 szt 3 000 17. Ser homo owocowy 140g 1 szt 500 18. Ser kanapkowy 150g 1 szt 1 500 19. Ser smażony- blok kg 1 kg 100 20. Ser topiony krążek 6 x 50g 1 szt 200 21. Ser topiony krążek 8 x 25g 1 szt 100 22. Ser wiejski 200g 1 szt 2 000 23. Ser żółty kg 1 kg 150 24. Śmietana 30% folia 500 ml 1 szt 550 25. Twaróg półtłusty kg 1 kg 1 200.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko 15.51.20.00 - Śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.55.13.00 - Jogurt 15.55.15.00 - Maślanka .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia czy Wykonawcy są aktualnie wpisani do właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych czy wykazują się oświadczeniem w zakresie art.24 ust.1 pkt. 2 w/w ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia oświadczenie Wykonawcy, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze z uwzględnieniem, wartości, dat wykonania i odbiorców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny czy Wykonawcy są ubezpieczeni na dzień otwarcia ofert od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa, b) zmiany terminu realizacji umowy, c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona, - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom
Kombatanta Lublińcu przy ul. dr. E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz. od 7:00 do 15:00 od
poniedział.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 11:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta 42-700 Lubliniec, ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.