Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Legionowo: Dostawa do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarki laserowej, kopiarki oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 351390 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Legionowie , ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686600, 7686610, faks 0-22 7686666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/USLegionowo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarki laserowej, kopiarki oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu komputerowego (19 szt. zestawów komputerowych, komputer przenośny - 1 szt.), drukarka laserowa sieciowa 1 szt. oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych (pamięć RAM - 5 szt., mysz komputerowa - 10 szt., klawiatura komputerowa - 10 szt., płyta CD - 100 szt., płyta DVD - 20 szt., taśma DAT 160 - 20 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS/DAT - 2 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS - 2 szt.) Części II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej kopiarki - 1 szt. Część III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania - 9 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.12.10.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed składaniem ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: na część I zamówienia, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości min. 50.000zł brutto każda dostawa. - na część II zamówienia, co najmniej 2 dostawy kopiarki o wartości min. 10.000zł brutto każda dostawa. -na część III zamówienia, co najmniej 2 dostawy oprogramowania o wartości min. 10.000zł brutto każda dostawa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony i podpisany formularz załącznika nr 1 do SIWZ zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W zakresie świadczenia usług gwarancyjnych sprzętu komputerowego zamawiający wymaga, aby firma serwisująca posiadała ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta komputera - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Dodatkowo należy złożyć oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebe wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument określający formę organizacyjną Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który musi być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ podpisującą ofertę lub notarialnie, w celu potwierdzenia formy reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/USLegionowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej SIWZ dostępna jest bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Piłsudskiego 43c, 05-120 Legionowo pok. 105..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Legionowie ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo Kancelaria pok. nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, drukarki laserowej oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego( 19 szt zestawów komputerowych, komputer przenośny - 1 szt.), drukarki laserowej sieciowej - 1szt, oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych (pamięć RAM - 5szt, mysz komputerowa - 10 szt., klawiatura komputerowa - 10 szt., płyta CD - 100 szt., płyta DVD - 20 szt., taśma DAT 160 -20 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS/DAT - 2 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS - 2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowej kopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej kopiarki - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu oprogramowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania - 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Przebudowa ulicy Bukowej w Legionowie
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu znajdującego się w budynku nr 42 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Dostawa subskrypcji oprogramowania PhpStorm Commercial wraz z dostępem do usługi sztucznej inteligencji na okres 24 miesięcy lub dostawa subskrypcji oprogramowania równoważnego
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów oraz oprogramowania biurowego i antywirusowego dla Zespołu Szkół Budowlanych w Bydgoszczy
- Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Odrzywół
- Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
- Dostawa serwerów z licencjami oprogramowania serwerowego i usługą konfiguracji oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.