eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Dostawa do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarki laserowej, kopiarki oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Legionowo: Dostawa do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarki laserowej, kopiarki oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 351390 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Legionowie , ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686600, 7686610, faks 0-22 7686666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/USLegionowo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarki laserowej, kopiarki oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: sprzętu komputerowego (19 szt. zestawów komputerowych, komputer przenośny - 1 szt.), drukarka laserowa sieciowa 1 szt. oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych (pamięć RAM - 5 szt., mysz komputerowa - 10 szt., klawiatura komputerowa - 10 szt., płyta CD - 100 szt., płyta DVD - 20 szt., taśma DAT 160 - 20 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS/DAT - 2 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS - 2 szt.) Części II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej kopiarki - 1 szt. Część III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania - 9 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.12.10.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed składaniem ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: na część I zamówienia, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości min. 50.000zł brutto każda dostawa. - na część II zamówienia, co najmniej 2 dostawy kopiarki o wartości min. 10.000zł brutto każda dostawa. -na część III zamówienia, co najmniej 2 dostawy oprogramowania o wartości min. 10.000zł brutto każda dostawa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony i podpisany formularz załącznika nr 1 do SIWZ zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W zakresie świadczenia usług gwarancyjnych sprzętu komputerowego zamawiający wymaga, aby firma serwisująca posiadała ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta komputera - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Dodatkowo należy złożyć oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebe wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument określający formę organizacyjną Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który musi być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ podpisującą ofertę lub notarialnie, w celu potwierdzenia formy reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/USLegionowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej SIWZ dostępna jest bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Piłsudskiego 43c, 05-120 Legionowo pok. 105..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Legionowie ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo Kancelaria pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, drukarki laserowej oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego( 19 szt zestawów komputerowych, komputer przenośny - 1 szt.), drukarki laserowej sieciowej - 1szt, oraz części, akcesoriów i wyrobów komputerowych (pamięć RAM - 5szt, mysz komputerowa - 10 szt., klawiatura komputerowa - 10 szt., płyta CD - 100 szt., płyta DVD - 20 szt., taśma DAT 160 -20 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS/DAT - 2 szt., taśma czyszcząca do napędu DDS - 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu fabrycznie nowej kopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej kopiarki - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby urzędu oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.