eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomSzkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XX części finansowane ze środków Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XX części finansowane ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 35140 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XX części finansowane ze środków Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na XX części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego dla części IV, IX XII, XIV, XV.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2013 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415). Ponadto: Dotyczy części XII: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy. Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia, c) WC, d) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 10 000,00 zł.W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia - Załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna. 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
  • 3 - Miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy c) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej; 2. Dokumenty i procedury związane z rejestrowaniem działalności gospodarczej; 3. Funkcjonowanie firmy; 4. Prowadzenie rozliczeń firmy z ZUS; 5. Prowadzenie rozliczeń firmy z Urzędem Skarbowym; 6. Obsługa kasy fiskalnej; 7. Obsługa urządzeń biurowych; 8. Operacyjna obsługa komputera; 9. Podstawowe zasady obsługi programu K-K Symfonia; 10. Prowadzenie książki przychodów i rozchodów; 11. Podstawowe przepisy prawa pracy; 12. Dokumentacja handlowa, osobowa i administracyjna firmy; 13. Marketing i reklama w firmie; 14. Tworzenie biznesplanu; 15. Szef i pracownik - komunikacja interpersonalna - mobbing w pracy. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 15 osób, w 3 grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Blacharz - dekarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Zasady BHP i ppoż. przy robotach dekarskich; 2. Pierwsza pomoc przedlekarska; 3. Podstawy budownictwa ogólnego; 4. Dokumentacja techniczna; 5. Narzędzia i sprzęt do robót dekarskich; 6. Podkłady pod pokrycia papowe; 7. Materiały bitumiczne; 8. Układanie pokryć z papy; 9. Podkłady i materiały do krycia dachówką; 10. Układanie pokryć z dachówek; 11. Krycie dachów płaskich; 12. Obróbki blacharskie; 13. Systemy rynnowe, techniki montowania. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Przepisy BHP i ppoż w robotach brukarskich; 2. Pierwsza pomoc przedlekarska; 3. Podstawowe wiadomości o robotach drogowych; 4. Podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich; 5. Ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich; 6. Rysunek zawodowy; 7. Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt; 8. Wykonywanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem; 9. Wykonywanie podbudowy z chudego betonu; 10. Przygotowanie do brukowania powierzchni skarp, stożków i węzłów tramwajowych; 11. Przygotowanie do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu; 12. Obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 6 do 8 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Florysta - designer. Samodzielny kreator dekoracji kwiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii oraz produkcji roślin ozdobnych; 2. Podział i przegląd roślin ozdobnych; 3. Artykuły stosowne do aranżacji roślin ozdobnych; 4. Tworzenie układów kompozycyjnych z roślin żywych i utrwalonych; 5. Florystyka okolicznościowa / stroiki na Boże Narodzenie i dekoracje wielkanocne/, ślubna /wiązanka biedermajerowska, spływająca, fantazyjna/, komunijnych /wianek, zdobienie świecy i wiązanka komunijna/ i żałobna /wieniec obręczowy, poduszkowy, rzymski, dekoracje w kształcie krzyża i serca/; 6. Dekorowanie florystyczne wnętrz /sal, kościołów/ i imprez plenerowych; 7. Artystyczne pakowanie prezentów; 8. Elementy decoupage; 9. Elementy dekoracji szkła; 10. Ogólne zasady projektowania małych ogrodów, klombów sezonowych, mis i skrzynek kwiatowych; 11. Obsługa kasy fiskalnej; 12. Organizacja i techniki sprzedaży materiału roślinnego; 13. Urządzenie i organizacja miejsca sprzedaży; 14. BHP; 15. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmować będzie łącznie od 18 do 20 osób, w dwóch grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Grafika komputerowa i tworzenie stron WWW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Wstęp do grafiki komputerowej; 2. Grafika prezentacyjna - MS Power Point; 3. Program do obróbki grafiki wektorowej Corel Draw/Adobe Ilustrator; 4. Program do obróbki grafiki bitnapowej Adobe PhotoShop, Gimp, Corel PhotoPaint; 5. Program Flash; 6. Grafika DTP - Adobe InDesigne; 7. Strony WWW; 8. HTML; 9. Serwery WWW. Zamówienie obejmuje łącznie od 18 do 20 osób, dwie grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Grooming.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy wiedzy z zakresu pielęgnacji psów, technik strzyżenia i trymowania poszczególnych ras zgodnie z wymogami wystawowymi (strzyżenie wg wzorów FCI i aktualnych trendów); 2. Zabiegi pielęgnacyjne, m. in. kąpanie i suszenie psów; 3. Zabiegi dodatkowe takie jak: czyszczenie uszu, zębów, obcinanie pazurów, czesanie i rozczesywanie włosów; 4. Podstawy zwierzęcej psychologii, techniki obłaskiwania psów, redukowania stresu u zwierząt. Nauka właściwego podejścia do zwierząt; 5. Informacje o kosmetykach dla zwierząt (szampony, odżywki, pudry, farby itp.); 6. Rodzaje sierści i narzędzia do ich pielęgnacji; 7. Prowadzenie salonu pielęgnacji zwierząt - kontakt z klientem, reklama, organizacja pracy. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób, w dwóch grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII Kosmetyka zachowawczo - upiększająca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: 1. Kosmetologia; 2. Anatomia; 3. Dermatologia; 4. Chemia kosmetyczna; 5. Masaż; 6. Fizykoterapia; 7. Dietetyka; 8. Higiena; 9. Obsługa klienta; 10. Zajęcia praktyczne: Określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy; Rozpoznawanie rodzaju cery; Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery; Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych i górnych; Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików; Przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci, kolan; 11. Mikrodermabrazja; 12.Elementy wizażu; 13. Przepisy BHP; 14. Pierwsza pomoc przedlekarska . Zamówienie obejmuje łącznie od 12 do 18 osób, w trzech edycjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII Krawiectwo lekkie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych i ich rodzaje; 2. Nauka szycia ręcznego; 3. Korzystanie z żurnali, nauka dopasowywania wykrojów do figury; 4. Układanie form, krojenie odzieży; 5. Wykonywanie konstrukcji odzieży podstawowej; 6. Szycie odzieży miarowej o prostych krojach; 7. Szycie różnych typów kieszeni; 8. Szycie kołnierzy, 9. Wszywanie zamków; 10. Szycie odzieży z zastosowaniem podszewek; 11. Zdejmowanie miary i przygotowanie do pierwszej przymiarki; 12. Modelowanie na płasko i na manekinie; 13. Materiałoznawstwo odzieżowe ( rodzaje tkanin, dodatki krawieckie, nici odzieżowe, podszewki, rodzaje zapięć, konserwacja odzieży); 14. Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce. Zamówienie obejmuje łącznie od 5 do 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX Kasjer - fakturzysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 i następujące przedmioty nauczania: 1. Zakres i obowiązki kasjera; 2. Elementy towaroznawstwa handlowego; 3. Dokumentacja handlowa i magazynowa; 4. Rozliczenie i dokumentacja finansowa; 5. Dokumentacja wymiany zagranicznej; 6. Praktyczna obsługa kas fiskalnych (rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznanie i kontrola znaków pieniężnych); 7. Podstawy obsługi komputera; 8. Komputerowe programy do fakturowania (ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych. Zamówienie obejmować będzie łącznie od 16 do 20 osób, w dwóch edycjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X Monter instalacji wod.- kan. - gaz. i CO z uprawnieniami gazowymi i lutowaniem płomieniowym twardym i miękkim rur miedzianych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 400 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Instalacja wod.-kan.-gaz i CO, 2. Elementy składowe, 3. Rodzaje rysunku zawodowego instalacji sanitarnej, 4. Czytanie projektu technicznego, 5. Rury i kształtki, 6. Rodzaje armatury, 7. Narzędzia pomiarowe, 8. Przygotowanie wykopów, układanie rur w wykopach 9. Lutowanie miedzi; 10. Zgrzewanie rurociągów z tworzyw sztucznych metodą polifuzyjną elektrooporową i doczołową; 11. Przepisy BHP, 12. Pierwsza pomoc przedlekarska Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-3/E Zamówienie obejmuje łącznie od 12 do 16 osób, w dwóch grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ XI Monter instalacji solarnych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych z uprawnieniami SEP do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 132 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Przepisy budowlane w zakresie montażu instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 2. BHP na budowie; 3. Zasady pracy na wysokościach; 4. Przepisy przeciwpożarowe przy pracach z użyciem palników i elektronarzędzi; 5. Cele stosowania klimatyzacji, wentylacji i instalacji solarnych; 6. Obliczanie zapotrzebowania; 7. Dobieranie kolektorów, zasobników; 8. Instalacja sterowania; 9. Projektowanie, montaż, de-montaż, konserwacja instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 10. Typy agregatów; 11. Centrale klimatyzacyjne; 12. Systemy wentylacji pożarowej, regulacji powietrza i zakańczające instalacje wentylacyjne; 13. Uprawnienia SEP: a) Materiałoznawstwo; b) Instalacje elektroenergetyczne; c) Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych; d) Zasady BHP i przeciwpożarowe; e) Ratownictwo; f) Pomiary eksploatacyjne. Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-1/E i G-2/E Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ XII Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 ze wstępnym stażem pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i następujące przedmioty nauczania: 1. Użytkowanie eksploatacyjne; 2. Dokumentacja techniczna; 3. Przepisy BHP; 4. Podstawy elektrotechniki; 5. Silniki spalinowe; 6. Elementy hydrauliki; 7. Budowa ładowarek jednonaczyniowych 8. Technologia robót 9. Zajęcia praktyczne . Zamówienie obejmuje łącznie 14 do 18 osób i realizowane będzie w dwóch edycjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ XIII Operator sprzętu sprzątającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Technologia prac porządkowych; 2. Nowoczesne urządzenia i osprzęt wykorzystywany w procesie sprzątania i konserwacji /odkurzacze przemysłowe do zbierania na mokro i sucho, szorowarki do mycia powierzchni twardych, zamiatarki bezpyłowe, myjki wysokociśnieniowe, mikrociągniki i ciągniki kompaktowe/; 3. Instruktaż prac porządkowych realizowanych ręcznie i w formie zmechanizowanej; 4. Kompleksowe sprzątanie dużych obiektów; 5. Czyszczenie i konserwacja posadzek; 6. Pranie wykładzin dywanowych, żaluzji i tapicerki meblowej; 7. Pierwsza pomoc przedlekarska; 8. Zagadnienia z zakresu przepisów BHP i p. poż. na stanowisku pracy z urządzeniami sprzątającymi. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ XIV Operator wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 48 i następujące przedmioty nauczania: 1. Typy stosowanych wózków widłowych, 2. Budowa wózka 3. Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; 4. Czynności kierowcy w czasie pracy; 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; 6. Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym; 7. Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli; 8. Praktyczna nauka jazdy: a) jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; b) jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; c) jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, paletowanie, wysokie składowanie. Zamówienie obejmuje łącznie od 24 do 30 osób, w pięciu grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ XV Podstawy kadrowo płacowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Podstawy prawne funkcjonowania firmy; 2. Prawo pracy, kodeks pracy i zagadnienia kadrowe; 3. Podstawy prawne funkcjonowania firmy; 4. Płace, ubezpieczenia społeczne; 5. Rekrutacja pracowników; 6. Teczki osobowe; 7. Rodzaje umów o pracę; 8. Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy; 9. Zdarzenia kadrowe - urlopy, choroby, wypadki, zasiłki itp.; 10. Raporty kadrowe; 11. Obsługa komputera i komputerowych programów biurowych; 12. Obsługa programu Symfonia; 13. Obsługa programu PŁATNIK. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 24 do 30 osób, trzy grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ XVI Kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Zasady żywienia; 2. Przygotowanie stanowiska pracy w kuchni; 3. Technika mycia maszyn i urządzeń kuchennych, konserwacja maszyn; 4. Obróbka termiczna: gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie; 5. Towaroznawstwo; 6. Wiadomości BHP w gastronomii; 7. Potrawy specjalistyczne; 8. Zajęcia praktyczne; 9. Obsługa kas fiskalnych; 10. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób, w dwóch edycjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ XVII Tworzenie i obsługa sklepu internetowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawowe zadania systemów CMS (systemów zarządzania treścią); 2. Dobór hostingu lub własnego serwera w celu korzystania ze sklepu internetowego; 3. Instalacja i obsługa systemu: a) Zarządzanie treścią strony; b) Modyfikacja układu strony; c) Używanie szablonów; d) Korzystanie z komponentów, modułów, dodatków; e) Administrowanie kontami użytkowników. 4. Opublikowanie i zainstalowanie z własną witryną sklepową w sieci Internet. Zamówienie obejmuje łącznie od 6 do 8 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ XVIII Uprawnienia SEP do 1 kV z pomiarami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Materiałoznawstwo; 2. Instalacje elektroenergetyczne; 3. Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych; 4. Zasady BHP i przeciwpożarowe; 5. Ratownictwo; 6. Pomiary eksploatacyjne. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ XIX Wizażysta - stylista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Zarys historii ubioru; 2. Analiza sylwetki; 3. Omówienie stylów i dobór stylu do osoby; 4. Rola dodatków, tła i światła; 5. Psychologia kreowania wizerunku postaci; 6. Makijaż dzienny, wieczorowy i ślubny; 7. Makijaż do fotografii; 8. Nowe trendy w makijażu; 9. Elementy charakteryzacji; 10. Analiza typu urody, fryzura i makijaż a typ urody. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 12 osób, w dwóch edycjach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ XX Wykorzystanie narzędzi społecznościowych do komunikacji i pracy grupowej w Internecie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Tworzenie i obsługa serwisu społecznościowego na podstawie CMS-a: a) Tworzenie i obsługa strony internetowej typu BLOG; b) Zasady działania for dyskusyjnych na przykładzie PHPBB; 2. Wykorzystywanie serwisów typu FACEBOOK i TWITTER w celu tworzenia własnych kontaktów, informacji, sieci i grup; a) Użycie w/w aplikacji we własnych serwisach i stronach. 3. Technologie społecznościowe GOOGLE; a) Zakładanie własnego konta na portalu Google; b) Użycie narzędzia Kalendarz - organizacja i synchronizacja ze znajomymi; c) Użycie narzędzia DYSK - tworzenie i udostępnianie dokumentów online; d) Użycie narzędzia Witryna internetowa. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
    • 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.