Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych,
w podziale na XX części finansowane ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 35140 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XX części finansowane ze środków Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na XX części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego dla części IV, IX XII, XIV, XV.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2013 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415). Ponadto: Dotyczy części XII: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy. Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia, c) WC, d) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 10 000,00 zł.W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Program szkolenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna. 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3 - Miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy c) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 (Biuro Podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ABC przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej; 2. Dokumenty i procedury związane z rejestrowaniem działalności gospodarczej; 3. Funkcjonowanie firmy; 4. Prowadzenie rozliczeń firmy z ZUS; 5. Prowadzenie rozliczeń firmy z Urzędem Skarbowym; 6. Obsługa kasy fiskalnej; 7. Obsługa urządzeń biurowych; 8. Operacyjna obsługa komputera; 9. Podstawowe zasady obsługi programu K-K Symfonia; 10. Prowadzenie książki przychodów i rozchodów; 11. Podstawowe przepisy prawa pracy; 12. Dokumentacja handlowa, osobowa i administracyjna firmy; 13. Marketing i reklama w firmie; 14. Tworzenie biznesplanu; 15. Szef i pracownik - komunikacja interpersonalna - mobbing w pracy. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 15 osób, w 3 grupach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Blacharz - dekarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Zasady BHP i ppoż. przy robotach dekarskich; 2. Pierwsza pomoc przedlekarska; 3. Podstawy budownictwa ogólnego; 4. Dokumentacja techniczna; 5. Narzędzia i sprzęt do robót dekarskich; 6. Podkłady pod pokrycia papowe; 7. Materiały bitumiczne; 8. Układanie pokryć z papy; 9. Podkłady i materiały do krycia dachówką; 10. Układanie pokryć z dachówek; 11. Krycie dachów płaskich; 12. Obróbki blacharskie; 13. Systemy rynnowe, techniki montowania. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Brukarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Przepisy BHP i ppoż w robotach brukarskich; 2. Pierwsza pomoc przedlekarska; 3. Podstawowe wiadomości o robotach drogowych; 4. Podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich; 5. Ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich; 6. Rysunek zawodowy; 7. Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt; 8. Wykonywanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem; 9. Wykonywanie podbudowy z chudego betonu; 10. Przygotowanie do brukowania powierzchni skarp, stożków i węzłów tramwajowych; 11. Przygotowanie do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu; 12. Obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 6 do 8 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Florysta - designer. Samodzielny kreator dekoracji kwiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii oraz produkcji roślin ozdobnych; 2. Podział i przegląd roślin ozdobnych; 3. Artykuły stosowne do aranżacji roślin ozdobnych; 4. Tworzenie układów kompozycyjnych z roślin żywych i utrwalonych; 5. Florystyka okolicznościowa / stroiki na Boże Narodzenie i dekoracje wielkanocne/, ślubna /wiązanka biedermajerowska, spływająca, fantazyjna/, komunijnych /wianek, zdobienie świecy i wiązanka komunijna/ i żałobna /wieniec obręczowy, poduszkowy, rzymski, dekoracje w kształcie krzyża i serca/; 6. Dekorowanie florystyczne wnętrz /sal, kościołów/ i imprez plenerowych; 7. Artystyczne pakowanie prezentów; 8. Elementy decoupage; 9. Elementy dekoracji szkła; 10. Ogólne zasady projektowania małych ogrodów, klombów sezonowych, mis i skrzynek kwiatowych; 11. Obsługa kasy fiskalnej; 12. Organizacja i techniki sprzedaży materiału roślinnego; 13. Urządzenie i organizacja miejsca sprzedaży; 14. BHP; 15. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmować będzie łącznie od 18 do 20 osób, w dwóch grupach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Grafika komputerowa i tworzenie stron WWW..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Wstęp do grafiki komputerowej; 2. Grafika prezentacyjna - MS Power Point; 3. Program do obróbki grafiki wektorowej Corel Draw/Adobe Ilustrator; 4. Program do obróbki grafiki bitnapowej Adobe PhotoShop, Gimp, Corel PhotoPaint; 5. Program Flash; 6. Grafika DTP - Adobe InDesigne; 7. Strony WWW; 8. HTML; 9. Serwery WWW. Zamówienie obejmuje łącznie od 18 do 20 osób, dwie grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Grooming.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawy wiedzy z zakresu pielęgnacji psów, technik strzyżenia i trymowania poszczególnych ras zgodnie z wymogami wystawowymi (strzyżenie wg wzorów FCI i aktualnych trendów); 2. Zabiegi pielęgnacyjne, m. in. kąpanie i suszenie psów; 3. Zabiegi dodatkowe takie jak: czyszczenie uszu, zębów, obcinanie pazurów, czesanie i rozczesywanie włosów; 4. Podstawy zwierzęcej psychologii, techniki obłaskiwania psów, redukowania stresu u zwierząt. Nauka właściwego podejścia do zwierząt; 5. Informacje o kosmetykach dla zwierząt (szampony, odżywki, pudry, farby itp.); 6. Rodzaje sierści i narzędzia do ich pielęgnacji; 7. Prowadzenie salonu pielęgnacji zwierząt - kontakt z klientem, reklama, organizacja pracy. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób, w dwóch grupach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ VII Kosmetyka zachowawczo - upiększająca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania: 1. Kosmetologia; 2. Anatomia; 3. Dermatologia; 4. Chemia kosmetyczna; 5. Masaż; 6. Fizykoterapia; 7. Dietetyka; 8. Higiena; 9. Obsługa klienta; 10. Zajęcia praktyczne: Określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy; Rozpoznawanie rodzaju cery; Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery; Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych i górnych; Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików; Przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci, kolan; 11. Mikrodermabrazja; 12.Elementy wizażu; 13. Przepisy BHP; 14. Pierwsza pomoc przedlekarska . Zamówienie obejmuje łącznie od 12 do 18 osób, w trzech edycjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ VIII Krawiectwo lekkie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych i ich rodzaje; 2. Nauka szycia ręcznego; 3. Korzystanie z żurnali, nauka dopasowywania wykrojów do figury; 4. Układanie form, krojenie odzieży; 5. Wykonywanie konstrukcji odzieży podstawowej; 6. Szycie odzieży miarowej o prostych krojach; 7. Szycie różnych typów kieszeni; 8. Szycie kołnierzy, 9. Wszywanie zamków; 10. Szycie odzieży z zastosowaniem podszewek; 11. Zdejmowanie miary i przygotowanie do pierwszej przymiarki; 12. Modelowanie na płasko i na manekinie; 13. Materiałoznawstwo odzieżowe ( rodzaje tkanin, dodatki krawieckie, nici odzieżowe, podszewki, rodzaje zapięć, konserwacja odzieży); 14. Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce. Zamówienie obejmuje łącznie od 5 do 6 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ IX Kasjer - fakturzysta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 i następujące przedmioty nauczania: 1. Zakres i obowiązki kasjera; 2. Elementy towaroznawstwa handlowego; 3. Dokumentacja handlowa i magazynowa; 4. Rozliczenie i dokumentacja finansowa; 5. Dokumentacja wymiany zagranicznej; 6. Praktyczna obsługa kas fiskalnych (rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznanie i kontrola znaków pieniężnych); 7. Podstawy obsługi komputera; 8. Komputerowe programy do fakturowania (ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych. Zamówienie obejmować będzie łącznie od 16 do 20 osób, w dwóch edycjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ X Monter instalacji wod.- kan. - gaz. i CO z uprawnieniami gazowymi i lutowaniem płomieniowym twardym i miękkim rur miedzianych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 400 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Instalacja wod.-kan.-gaz i CO, 2. Elementy składowe, 3. Rodzaje rysunku zawodowego instalacji sanitarnej, 4. Czytanie projektu technicznego, 5. Rury i kształtki, 6. Rodzaje armatury, 7. Narzędzia pomiarowe, 8. Przygotowanie wykopów, układanie rur w wykopach 9. Lutowanie miedzi; 10. Zgrzewanie rurociągów z tworzyw sztucznych metodą polifuzyjną elektrooporową i doczołową; 11. Przepisy BHP, 12. Pierwsza pomoc przedlekarska Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-3/E Zamówienie obejmuje łącznie od 12 do 16 osób, w dwóch grupach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ XI Monter instalacji solarnych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych z uprawnieniami SEP do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 132 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Przepisy budowlane w zakresie montażu instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 2. BHP na budowie; 3. Zasady pracy na wysokościach; 4. Przepisy przeciwpożarowe przy pracach z użyciem palników i elektronarzędzi; 5. Cele stosowania klimatyzacji, wentylacji i instalacji solarnych; 6. Obliczanie zapotrzebowania; 7. Dobieranie kolektorów, zasobników; 8. Instalacja sterowania; 9. Projektowanie, montaż, de-montaż, konserwacja instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i solarnych; 10. Typy agregatów; 11. Centrale klimatyzacyjne; 12. Systemy wentylacji pożarowej, regulacji powietrza i zakańczające instalacje wentylacyjne; 13. Uprawnienia SEP: a) Materiałoznawstwo; b) Instalacje elektroenergetyczne; c) Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych; d) Zasady BHP i przeciwpożarowe; e) Ratownictwo; f) Pomiary eksploatacyjne. Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne G-1/E i G-2/E Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ XII Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 ze wstępnym stażem pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i następujące przedmioty nauczania: 1. Użytkowanie eksploatacyjne; 2. Dokumentacja techniczna; 3. Przepisy BHP; 4. Podstawy elektrotechniki; 5. Silniki spalinowe; 6. Elementy hydrauliki; 7. Budowa ładowarek jednonaczyniowych 8. Technologia robót 9. Zajęcia praktyczne . Zamówienie obejmuje łącznie 14 do 18 osób i realizowane będzie w dwóch edycjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ XIII Operator sprzętu sprzątającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania: 1. Technologia prac porządkowych; 2. Nowoczesne urządzenia i osprzęt wykorzystywany w procesie sprzątania i konserwacji /odkurzacze przemysłowe do zbierania na mokro i sucho, szorowarki do mycia powierzchni twardych, zamiatarki bezpyłowe, myjki wysokociśnieniowe, mikrociągniki i ciągniki kompaktowe/; 3. Instruktaż prac porządkowych realizowanych ręcznie i w formie zmechanizowanej; 4. Kompleksowe sprzątanie dużych obiektów; 5. Czyszczenie i konserwacja posadzek; 6. Pranie wykładzin dywanowych, żaluzji i tapicerki meblowej; 7. Pierwsza pomoc przedlekarska; 8. Zagadnienia z zakresu przepisów BHP i p. poż. na stanowisku pracy z urządzeniami sprzątającymi. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ XIV Operator wózków jezdniowych z modułem wymiany butli gazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 48 i następujące przedmioty nauczania: 1. Typy stosowanych wózków widłowych, 2. Budowa wózka 3. Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; 4. Czynności kierowcy w czasie pracy; 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; 6. Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym; 7. Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli; 8. Praktyczna nauka jazdy: a) jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; b) jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu; c) jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, paletowanie, wysokie składowanie. Zamówienie obejmuje łącznie od 24 do 30 osób, w pięciu grupach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ XV Podstawy kadrowo płacowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Podstawy prawne funkcjonowania firmy; 2. Prawo pracy, kodeks pracy i zagadnienia kadrowe; 3. Podstawy prawne funkcjonowania firmy; 4. Płace, ubezpieczenia społeczne; 5. Rekrutacja pracowników; 6. Teczki osobowe; 7. Rodzaje umów o pracę; 8. Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy; 9. Zdarzenia kadrowe - urlopy, choroby, wypadki, zasiłki itp.; 10. Raporty kadrowe; 11. Obsługa komputera i komputerowych programów biurowych; 12. Obsługa programu Symfonia; 13. Obsługa programu PŁATNIK. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 24 do 30 osób, trzy grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ XVI Kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Zasady żywienia; 2. Przygotowanie stanowiska pracy w kuchni; 3. Technika mycia maszyn i urządzeń kuchennych, konserwacja maszyn; 4. Obróbka termiczna: gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie; 5. Towaroznawstwo; 6. Wiadomości BHP w gastronomii; 7. Potrawy specjalistyczne; 8. Zajęcia praktyczne; 9. Obsługa kas fiskalnych; 10. Pierwsza pomoc przedlekarska. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób, w dwóch edycjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ XVII Tworzenie i obsługa sklepu internetowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Podstawowe zadania systemów CMS (systemów zarządzania treścią); 2. Dobór hostingu lub własnego serwera w celu korzystania ze sklepu internetowego; 3. Instalacja i obsługa systemu: a) Zarządzanie treścią strony; b) Modyfikacja układu strony; c) Używanie szablonów; d) Korzystanie z komponentów, modułów, dodatków; e) Administrowanie kontami użytkowników. 4. Opublikowanie i zainstalowanie z własną witryną sklepową w sieci Internet. Zamówienie obejmuje łącznie od 6 do 8 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ XVIII Uprawnienia SEP do 1 kV z pomiarami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Materiałoznawstwo; 2. Instalacje elektroenergetyczne; 3. Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych; 4. Zasady BHP i przeciwpożarowe; 5. Ratownictwo; 6. Pomiary eksploatacyjne. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ XIX Wizażysta - stylista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Zarys historii ubioru; 2. Analiza sylwetki; 3. Omówienie stylów i dobór stylu do osoby; 4. Rola dodatków, tła i światła; 5. Psychologia kreowania wizerunku postaci; 6. Makijaż dzienny, wieczorowy i ślubny; 7. Makijaż do fotografii; 8. Nowe trendy w makijażu; 9. Elementy charakteryzacji; 10. Analiza typu urody, fryzura i makijaż a typ urody. Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 10 do 12 osób, w dwóch edycjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ XX Wykorzystanie narzędzi społecznościowych do komunikacji i pracy grupowej w Internecie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 godz. i następujące przedmioty nauczania: 1. Tworzenie i obsługa serwisu społecznościowego na podstawie CMS-a: a) Tworzenie i obsługa strony internetowej typu BLOG; b) Zasady działania for dyskusyjnych na przykładzie PHPBB; 2. Wykorzystywanie serwisów typu FACEBOOK i TWITTER w celu tworzenia własnych kontaktów, informacji, sieci i grup; a) Użycie w/w aplikacji we własnych serwisach i stronach. 3. Technologie społecznościowe GOOGLE; a) Zakładanie własnego konta na portalu Google; b) Użycie narzędzia Kalendarz - organizacja i synchronizacja ze znajomymi; c) Użycie narzędzia DYSK - tworzenie i udostępnianie dokumentów online; d) Użycie narzędzia Witryna internetowa. Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 33 w Bytomiu na rok 2025.
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie III
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu w 2025 r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 20 w Bytomiu
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.