eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych i terenów utwardzonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Bydgoszcz: Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych i terenów utwardzonych
Numer ogłoszenia: 351430 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych i terenów utwardzonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 1 niepodzielny pakiet, dla którego Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. Oferta powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych i utwardzonych będących w administrowaniu Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza, a w szczególności: utrzymanie czystości terenów zielonych 30 000 m2 i utwardzonych ok. 29 000m2 w tym alejek, lądowisk, ogrodu na dachu Z-du rehabilitacji ok. 1.790m2, Kliniki Dermatologii ok. 2.080m2, Kliniki Psychiatrii ok. 4.920m2, oraz odśnieżanie i odladzanie chodników i dróg dojazdowych na terenie szpitala, utrzymanie w należytej czystości: koszy, ławek, schodów i podjazdów dla wózków inwalidzkich, wykonywanie podstawowych prac agrotechnicznych wraz z nasadzeniami sezonowymi, nasadzenia i pielęgnacja roślin wieloletnich, cięcia pielęgnacyjno - sanitarne drzew starych, wykaszanie chwastów i samosiewów itp. Na terenach zielonych znajdują się niżej wymienione nasadzenia: krzewy szt. ok. 705 żywopłot m2 ok. 860 drzewa młode szt. ok. 22 drzewa stare szt. ok. 261 Na terenach przyległych do zielonych lub alejkach znajdują się: gazony szt. ok. 15 kosze na śmieci szt. ok. 60 ławki szt. ok. 95 Oczyszczanie terenów zielonych i utwardzonych obejmuje m.in.: usunięcie z terenów alejek parkowych, placów, schodów wejściowych do obiektów szpitalnych, lądowisk, trawników, kwietników oraz skupień krzewów zalegających tam różnych nieczystości - 4 x tygodniowo tj. 116 x w sezonie letnim i 2 x tygodniowo tj. 46 x w okresie zimowym lub w zależności od potrzeb. jednorazowe wykonanie tzw. podcinki wzdłuż krawężnika strefy alejek, schodów i przejść - 1 x w sezonie. Zamiatanie alejek, schodów, podjazdów do wózków i lądowisk obejmuje m.in.: usunięcie wszelkich nieczystości z terenu alejek, placów, przejść, lądowisk i parkingu poprzez zamiatanie ręczne lub mechaniczne przy pomocy szczotek, mioteł lub zamiatarek mechanicznych 4x tygodniowo tj. 116 x w sezonie lub w zależności od potrzeb. Schody i podjazdy do wózków zamiatane codziennie włącznie z sobotami i niedzielami oraz ich mycie wg potrzeb - co najmniej 1 raz w tygodniu lub w miarę potrzeb. odchwaszczanie alejek oraz usuwanie przyrostów chwastów i trawy z alej utwardzonych -2 x w sezonie lub w zależności od potrzeb. Opróżnianie koszy obejmuje m.in.: usunięcie z koszy zlokalizowanych na terenie obiektów zieleni wszelkich nieczystości zgromadzonych w tych koszach oraz leżących w jego bezpośrednim otoczeniu - 7 x tygodniowo tj. 203 x w sezonie letnim i 3 x tygodniowo tj. 69 x w sezonie zimowym lub w zależności od potrzeb. Kosze ustawione przed głównymi wejściami do budynków szpitalnych opróżniane codziennie włącznie z sobotami i niedzielami, przez cały rok. Oczyszczanie terenów z liści obejmuje m.in.: sukcesywnie, rozłożone w czasie i w miarę opadania liści, usuwanie z terenów trawników, placów, alejek, schodów spadających liści i ostatecznym wygrabienie ww. terenów - 2 x tygodniowo tj. 46 x lub w miarę potrzeby. Odśnieżanie i odladzanie obejmuje m.in.: usuwanie śniegu z chodników, w tym chodnika poza parkanem przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, schodów i podjazdów do wózków inwalidzkich przy wejściu głównym do bud. szpitala od ul. Jurasza i od ul. Powstańców Wlk., schodów i podjazdu do wózków inwalidzkich do Zespołu Przychodni Przyklinicznych i do Klinicznego Centrum Pediatrycznego od ul. Dr Jurasza, drogi dojazdowej do Izby Przyjęć oraz schody wejściowe i chodniki Kliniki Dermatologii przy ul. Kurpińskiego 5 i Kliniki Psychiatrii przy ul. Kurpińskiego 19 oraz płyty lądowiska - 6 x tygodniowo tj. 138 x w sezonie lub w miarę potrzeby. Dojazd do Izby Przyjęć , schody głównych wejść do budynków oraz lądowiska odśnieżanie w pierwszej kolejności. na Boże Narodzenie ustawienie i przybranie 3-ch choinek - drzewek świerkowych o wysokości 4 - 10 m na terenie szpitala w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zleceniodawcę. Sposób wykonania zamówienia w zakresie podstawowych prac agrotechnicznych Pielęgnacja i koszenie trawników, a w szczególności: skoszenie trawy kosiarką ręczną, a w miejscach mało dostępnych tj. przy krawężnikach, drzewach i innych przeszkodach wykaszarką oraz zgrabienie skoszonej trawy i usunięcie poprzez wywóz odpadów - 8 x w sezonie lub w miarę potrzeb. nawożenie trawników po okresie zimowym nawozem przeznaczonym dla traw - 2 x w sezonie oraz 1 x w miesiącu nawozem o przedłużonym działaniu; podlewanie trawników - 1 x tygodniowo tj. 29 x w sezonie lub w miarę potrzeb. Pielęgnacja żywopłotów i cięcie żywopłotów, w szczególności: przycięcie żywopłotów z zebraniem i wywiezieniem ściętych pędów 2 x w sezonie wczesną wiosną i w lipcu odchwaszczanie z powierzchniowym spulchnieniem oraz podlewanie - 4 x w sezonie lub w miarę potrzeby; zasilanie wieloskładnikowym nawozem o przedłużonym działaniu oraz wykonywanie oprysków grzybobójczych lub owadobójczych min. 2 x w sezonie. Pielęgnacja krzewów i młodych drzew obejmuje następujące czynności: odchwaszczanie z powierzchniowym spulchnieniem, podlewanie oraz usuwanie odrostów i dzikich pędów - 4 x w sezonie lub w miarę potrzeb. wykonywanie oprysków wg potrzeb 2 x w sezonie; ściółkowanie trwałym własnym materiałem typu kora drzew iglastych - 1 x w sezonie; zabezpieczenie krzewów na zimę, wg potrzeb; Obsadzenia kwietników i gazonów roślinami sezonowymi oraz pielęgnacja, a w szczególności: obsadzenie kwietników i gazonów roślinami jednorocznymi z uzupełnieniem podłoża ziemią urodzajną. - 2 x w sezonie lub w miarę potrzeb. Pierwsze obsadzenia kwietników do 15 kwietnia, drugie do 30 czerwca. odchwaszczanie ze spulchnieniem gleby 1 x tygodniowo tj. 29 x w sezonie lub wg potrzeby; podlewanie roślin - kwiatów 1x tygodniowo tj. 29x w sezonie lub w miarę potrzeby, nawożenie nawozem wieloskładnikowym - 2 x w miesiącu, likwidacja obsadzeń z usunięciem roślin, przekopać, wygrabić - 1 x w sezonie lub w miarę potrzeb. uzupełnienie brakujących roślin w ilości 10% wysadzonych szt. roślin, Cięcie pielęgnacyjno - sanitarne drzew starych, a w szczególności wycięcie suchych i połamanych gałęzi oraz korekcie korony drzew - 1 x w sezonie lub w miarę potrzeb. Zakres i częstotliwość wykonywanych prac, szczegółowa lokalizacja poszczególnych obiektów załącznik nr 6 i 7 stanowią integralną część SIWZ. Usługi wymienione w pkt. 2.3 - 2.9 wykonywane będą zgodnie z uzgodnionym z Wykonawcą i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem utrzymania czystości terenów zielonych i utwardzonych. Prace określone w pkt. 2.6 realizowane będą w okresie opadania liści w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Prace określone w pkt. 2.7 realizowane będą w okresie opadów śniegu, gołoledzi czy zamieci w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zawierający informację o nazwie powierzonej części zamówienia, wartości powierzonej części zamówienia (brutto) oraz procentowy udział oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) każdy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo pełnomocnika lub lidera upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na podstawie art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85 - 094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.