eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WińskoDostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2011, 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Wińsko: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2011, 2012
Numer ogłoszenia: 35146 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226260 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898337, faks 0-71 3898337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2011, 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakietu od 1 do 9. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety. Pakiet Nr 1 - jaja - (CPV: 03142500-3) Pakiet Nr 2 - produkty mleczarskie - (CPV: 15500000-3) Pakiet Nr 3 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produkty skrobiowe - (CPV: 15600000-4) Pakiet Nr 4 - pieczywo tostowe i wyroby piekarskie - (CPV: 15821000-9) Pakiet Nr 5 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - (CPV: 15100000-9) Pakiet Nr 6 - owoce warzywa i podobne produkty - (CPV: 15300000-1) Pakiet Nr 7 - przyprawy makarony i herbaty - (CPV: 15870000-7) (CPV: 15850000-1) (CPV: 15863000-5) (CPV: 15412200-1) Pakiet Nr 8 - mrożonki - (CPV: 15220000-6) (CPV: 15330000-0) (CPV: 15331170-9) Pakiet Nr 9 - pozostałe art. żywnościowe - (CPV: 15800000-6) (CPV: 15400000-2) (CPV: 15300000-1) (CPV: 15600000-4) (CPV: 15240000-2) Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na ww. produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na wskazane asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowany produkt równoważny należy opisać w zał.nr.6 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza realizacje zamówienia pakietu pakietów przez podwykonawców, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie pakietu pakietów przez Podwykonawców, w ofercie musi wskazać dane pakiety które zamierza powierzyć do wykonania przez Podwykonawcę. Konieczność powierzenia wykonania danego pakietu/pakietów przez Podwykonawców , wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Wykaz podwykonawców należy opisać w zał. nr 4 do SIWZ. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne - produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii; 1) dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w roku szkolnym 2011 2012, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2) miejscem dostaw produktów żywnościowych jest stołówka Publicznego Gimnazjum, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia do stołówki; 3) dostawy odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, przynajmniej trzy razy w tygodniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostawy artykułów mleczarskich, nabiału i pieczywa odbywać się będą codziennie (od poniedziałku do piątku), w dniu złożenia zamówienia, w godzinach rannych, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych, uzgodnionych z Zamawiającym; 5) dostawy produktów mięsnych, drobiowych oraz wędlin odbywać się będą trzy razy w tygodniu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; 6) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP 7) Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonego pakietu) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określone w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co dwa miesiące (obniżone lub w przypadku znacznych zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10 procent podanych wartości w formularzu cenowym podwyższone w związku sezonowością i dostępnością produktów na rynku). Każdorazowa zmian cen uzgadniana będzie z Zamawiającym i wymagać będzie jego akceptacji); 8) rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie zbiorczych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 10 dni faktycznie zrealizowanych dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.24.50-0, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.82.10.00-9, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.86.30.00-5, 15.41.22.00-1, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.24.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1827,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1953,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1953,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1953,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3047,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2406,02

  • Oferta z najniższą ceną: 2406,02 / Oferta z najwyższą ceną: 2406,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25083,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28242,30

  • Oferta z najniższą ceną: 28242,30 / Oferta z najwyższą ceną: 28242,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46710,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46234,26

  • Oferta z najniższą ceną: 46234,26 / Oferta z najwyższą ceną: 46234,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36725,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40462,80

  • Oferta z najniższą ceną: 40462,80 / Oferta z najwyższą ceną: 40462,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo- Usługowa MAGNUM Niedbała Andrzej, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36262,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38069,43

  • Oferta z najniższą ceną: 38069,43 / Oferta z najwyższą ceną: 38133,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. - Cegliński Cegliński Jacek, ul. Sportowa 5, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70078,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46234,26

  • Oferta z najniższą ceną: 46234,26 / Oferta z najwyższą ceną: 46234,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 26A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59764,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58660,86

  • Oferta z najniższą ceną: 58660,86 / Oferta z najwyższą ceną: 58660,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Produkcyjna PODOLSKI, Lutomek 18, 64-410 Sieraków Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53449,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39842,45

  • Oferta z najniższą ceną: 39842,45 / Oferta z najwyższą ceną: 39842,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.