To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Kraków: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz części eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 351520 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293486 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz części eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz części eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych w podziale na 6 grup: Grupa 1: Druki medyczne Grupa 2: Książki szpitalne Grupa 3: Artykuły biurowe Grupa 4: Koperty Grupa 5: Papier ksero Grupa 6: Części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie grupy 6 zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wszystkie dostarczane druki medyczne i książki szpitalne, w całym okresie obowiązywania umowy, muszą spełniać wymogi, obowiązujące w chwili dostawy - przepisy dotyczące formy dokumentacji medycznej, tj. ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. 2012, poz. 159 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. 2014, poz. 177 ze zm.). Zamawiający przy pierwszym zamówieniu przekaże wzory druków i książek oraz przy każdorazowej zmianie treści druków lub książek przekaże ich zaktualizowany wzór Wykonawcy. 3. Części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy. 5. Termin dostawy będzie wynosił nie dłużej niż: dla grup 1 i 2: 7 dni roboczych dla grup 3-6: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość telefonicznego zgłaszania zamówień. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości produktów, niż określone w załączniku nr 6 do SIWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 22.11.00.00 - Drukowane książki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa 1: Druki medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66412,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83909,37
Oferta z najniższą ceną: 83909,37 / Oferta z najwyższą ceną: 338619,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2: Książki szpitalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. Dariusz Nowak, Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 882,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 784,74
Oferta z najniższą ceną: 784,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3394,80
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
- Wydawnictwa Akcydensowe S.A. Oddział w Krakowie, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23889,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22632,52
Oferta z najniższą ceną: 22326,21 / Oferta z najwyższą ceną: 22632,52
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Grupa 4: Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.net, ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22585,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15534,90
Oferta z najniższą ceną: 15534,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17293,80
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Grupa 5: Papier ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
- Wydawnictwa Akcydensowe S.A. Oddział w Krakowie, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67396,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54289,13
Oferta z najniższą ceną: 53680,90 / Oferta z najwyższą ceną: 67047,30
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Grupa 6: Części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
WYDAWNICTWA AKCYDENSOWE S A ODDZIAŁ KRAKÓW
- Wydawnictwa Akcydensowe S.A. Oddział w Krakowie, ul. Łagiewnicka 39, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259545,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136383,89
Oferta z najniższą ceną: 115642,14 / Oferta z najwyższą ceną: 136383,89
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.