eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Usługi świadczone samochodem ciężarowym na terenie gminy Ryglice w ilości 1400 godzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Ryglice: Usługi świadczone samochodem ciężarowym na terenie gminy Ryglice w ilości 1400 godzin
Numer ogłoszenia: 35158 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi świadczone samochodem ciężarowym na terenie gminy Ryglice w ilości 1400 godzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone samochodem ciężarowym na terenie gminy Ryglice w ilości 1400 godzin w 2009r., o następujących parametrach: ładowność od 5 do 14 ton;funkcja wywrotu Przeznaczenie: Samochód cieżarowy wykorzystywany bedzie do prac transportowych, tj. wywóz urobku ziemnego i przewóz materiałów sypkich. Zakres prac obejmuje usługi transportowe na terenie gminy Ryglice: Gmina Ryglice podzielona będzie na dwie strefy prac, dla których Zamawiający wymaga wykazania dwóch samochodów ciężarowych, po jednym dla każdej ze stref: I.W skład I strefy wchodziły będą miejscowosci: Bistuszowa, Uniszowa, Ryglice, Joniny, Kowalowa II.W skład II strefy wchodziły będą miejscowosci: Zalasowa, Wola Lubecka, Lubcza Wymagana ilosć samochodów ciężarowych: 2 sztuki do dyspozycji Zamawiającego wraz z dwoma kierowcami dyspozycyjnymi przez cały okres trwania umowy. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał dwa samochody cieżarowe o paramertrach wymienionych w pkt. III SIWZ, przedkładając dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania samochodami w formie dokumentu własności, umowy użyczenia, umowy najmu, podnajmu lub równoważnej z terminem do 20.12.2009r. Planowany zakres prac - 1400 godzin pracy sprzętu dwóch samochodów cieżarowych przez dwóch kierowców. Prace będą wykonywane na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice na telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych, zero groszy) przed otwarciem ofert. Wadium wniesione w pieniadzu należy wpałacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 8589 0006 0050 0000 0084 0002.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 Prawa zamówień publicznych t.j.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zoobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 7 siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenia aktualności wypisu z datą nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Potwierdzenie zgodności dokumentu uprawniającego do prowadzenia działalności gospodarczej z oryginałem nie świadczy o jego atualności. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokumenty poświadczające umiejętność wykonywania usługi samochodem cieżarowym przez każdego z kierowców dla dwóch wymaganych samochodów, pracujących w dwóch strefach na terenie gminy Ryglice, b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2 do siwz wraz z załączeniem referencji. c)) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy (pełnomocnictwa) przez osobę/osoby składające ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. d) Informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym do realizacji zadania- Zał. Nr 5 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej. a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty określone w pkt. 1 3. Wykonawcy zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. a) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, c) informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz 1503 ze zm.) Wykonawcy powinni przekazać w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Informacja ta powinna być załączona jako odrębna część nie związana w sposób trwały z ofertą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgodę na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienia na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach ul. Rynek 9 33-160 Ryglice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach ul. Rynek 9 33-160 Ryglice Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.