eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Odśnieżanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Lutowiska: Odśnieżanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 351615 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska , Lutowiska 4, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 013 4610168 w. 43, faks 013 4610168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne odśnieżanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska o łącznej długości 136 km, pasem o szerokości minimum 3,0 m z wykonaniem mijanek co 100-150 m i posypaniem podjazdów i zakrętów dróg żużlem paleniskowym dostarczonym przez zamawiającego do wyznaczonych miejsc, wraz z odśnieżeniem przyległych użytkowanych składów drewna. Zamawiający we własnym zakresie dostarcza żużel paleniskowy, który jest zgromadzony na hałdach w ustalonych miejscach na terenie nadleśnictwa. Zaleca się aby wykonawcy zabezpieczyli we własnym zakresie żużel przed zamarzaniem. Zamówienie podzielono na 7części. 2. Obszar działania obejmuje teren gmin Lutowiska i Czarna, powiat bieszczadzki. 3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00 - usługi odśnieżania, 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na leśnictwa jak niżej: Część I - Leśnictwa Nasiczne, Tworylczyk, Hulskie, Sękowiec, Jawornik 56km x10=560km, Część II - Leśnictwa Czarna, Polana, Skorodne, Paniszczew 29kmx10=290km Część III - Leśnictwa Chmiel 10kmx10=100km, Część IV - Leśnictwo Rosochate14kmx10=140km, Część V - Leśnictwo Lipie 10kmx10=100km, Część VI - Leśnictwo Dwernik 10kmx10=100km, Część VII - Leśnictwo Dwerniczek 8kmx10=80km. Uwaga. Do wyliczenia ilości kilometrów dla poszczególnych części zamówienia przyjęto dziesięciokrotne odśnieżenie istniejącej długości dróg w leśnictwach jak wyżej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena w oparciu o przedstawione dokumenty pkt. 6 .2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat zrealizował przynajmniej jedną podobną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi, wydrukami z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych , Karta Konta Wierzyciela itp. o wartości całkowitej nie mniejszej niż: 6 tys. zł (słownie: sześć tysięcy złotych ). Ocena warunku w oparciu o wykaz wykonywanych usług w ciągu ostatnich 3 lat oraz załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub dysponować prawem do co najmniej; - jednego ciągnika kołowego z napędem na cztery koła, o mocy ok. 100KM, wyposażonego w pług śniegowy średni lub ciężki z dociskiem hydraulicznym. Pług musi posiadać możliwość wymiany lemiesza na gumowy lub stalowy, a także dysponować zawieszanym pojemnikiem lub przyczepą do przewozu żużla paleniskowego (wraz z jego załadunkiem i posypaniem w miejscach uzgodnionych z miejscowym leśniczym). Ocena spełnienie warunku w oparciu o: - wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi, urządzeń i sprzętu jaki posiada (dysponuje) wykonawca. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi posiadać lub dysponować minimum dwoma wyżej opisanymi jednostkami sprzętowe oraz minimum dwoma osobami posiadające uprawnienia do kierowania cięgnikiem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub dysponować prawem do co najmniej; - minimum jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania ciągnikiem. Ocena spełnienie warunku w oparciu o: - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi posiadać lub dysponować minimum dwoma wyżej opisanymi jednostkami sprzętowe oraz minimum dwoma osobami posiadające uprawnienia do kierowania cięgnikiem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 15 tys. zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Ocena w oparciu o opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy się dołączyć Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych). Zaleca się również dołączyć zaparafowany na każdej stronie projekt umowy, stanowiący - załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 16.1. zakresu prac w przypadku gdy wykonanie całości zamówienia okaże się zbędne z uwagi na warunki atmosferyczne. Związana z tym zmiana wysokości wynagrodzenia uzgodniona zostanie z wybranym oferentem w aneksie do umowy. Wykonawca nie będzie sobie rościł prawa do odszkodowania z tytułu wyłączenia lub zmiany zakresu robót. 16. 2. potrzeby wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu niniejszego postępowania, wynikających ze zmian technologicznych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm, standardów i innymi okolicznościami, 16.3. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lutowiska, 38 - 713 Lutowiska 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Lutowiska 38-713 Lutowiska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.