Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Lublin: -Dostawa switcha, akcesoriów komputerowych, akcesoriów sieciowych, sprzętu komputerowego, zestawu komputerowego, rozbudowa macierzy dyskowej, stykowych kart kryptoprocesorowych oraz czytników kart chipowych nabiurkowych.
-Usługa wdrożenia autoryzacji w Active Directory oraz systemie Syriusz Std polegająca na instalacji serwera certyfikatów, konfiguracji systemu Syriusz Std oraz 10 stacji roboczych z zewnętrznymi czytnikami USB.
Numer ogłoszenia: 351660 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: -Dostawa switcha, akcesoriów komputerowych, akcesoriów sieciowych, sprzętu komputerowego, zestawu komputerowego, rozbudowa macierzy dyskowej, stykowych kart kryptoprocesorowych oraz czytników kart chipowych nabiurkowych. -Usługa wdrożenia autoryzacji w Active Directory oraz systemie Syriusz Std polegająca na instalacji serwera certyfikatów, konfiguracji systemu Syriusz Std oraz 10 stacji roboczych z zewnętrznymi czytnikami USB..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Switch - 1 sztuka CZĘŚĆ II - Rozbudowa macierzy dyskowej HP EVA4400 [p/n AG837B]- CZĘŚĆ III III.1. Zewnętrzny napęd DVD-RW - 1 sztuka III.2. Akcesoria sieciowe: - Linka UTP kat. 6 z przeznaczeniem do połączeń krosowych w punktach dystrybucyjnych oraz do połączeń gniazdo-komputer -2 szpule po 305 m - Wtyczki RJ-45 do linki nieekranowanej (styki złocone 50?m) - 200 sztuk -Osłonki na wtyczki RJ-45 - 200 sztuk ( 100 szt. w kolorze niebieskim i 100 szt. w kolorze żółtym) III.3.Kable do konsoli KVM ATEN KL-9108MA: dwa kable o długości 3m oraz jeden kabel o długości 5m III.4. Kable: pozwalające podłączyć monitor bezpośrednio do zasilacza komputera o długości co najmniej 1,5m - 30 sztuk III.5. Standardowe etykiety samoprzylepne 6 mm do drukarki Dymo LabelPoint 250: a) żółte - 2 szt. b) białe - 2 szt. c) przezroczyste - 2 szt. III.6. Nośniki danych : - taśmy LTO3: 20 szt. - płyty DVD o zwiększonej odporności na promieniowanie ultrafioletowe (UV) zapewniającej niezawodność i trwałość zapisanych danych: a) 100 sztuk płyt o pojemności 4,7 GB b) 25 sztuk płyt o pojemności 4,7 GB z możliwością tworzenia etykiet na dyskach za pomocą technologii lightscribe c) 50 sztuk płyt o pojemności 8,5 GB z możliwością tworzenia etykiet na dyskach za pomocą technologii lightscribe CZĘŚĆ IV IV.1 Stykowe karty kryptoprocesorowe - szt. 200 IV.2. Czytniki kart chipowych nabiurkowy obsługujące interfejs stykowy kart chipowych - szt. 200 IV.3. Usługa wdrożenia autoryzacji w Active Directory oraz systemie Syriusz Std polegająca na instalacji serwera certyfikatów, konfiguracji systemu Syriusz Std oraz 10 stacji roboczych z zewnętrznymi czytnikami USB. CZĘŚĆ V: Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 1 zestaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.52.10.00-1, 31.22.41.00-3, 32.58.11.00-0, 30.19.28.00-9, 30.23.31.41-1, 30.23.31.50-7, 32.58.20.00-6, 30.21.31.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 48.62.00.00-0, 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 72.26.30.00-6, 72.61.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2.W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 2.1. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć każdy Wykonawca. 2.3. Oświadczenie określone w pkt III.4.1 oraz dokumenty wymagane w pkt III.6 pkt 1 mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. 2.4 Wyżej wymienione dokumenty, wskazane w pkt III.4.2, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału. 2.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. III.6.pkt 1 , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmiotylub powinny być złożone w oryginale. 2.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.7 Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14 20-080 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, pokój nr 13 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚĆ V zamówienia realizowana jest w ramach projektu - Outplacement - naszą szansą - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Switch - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch - 1 sztuka Termin realizacji zamówienia - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 29.12.2010 r. (obowiązuje termin który wystąpi najwcześniej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa macierzy dyskowej HP EVA4400 [p/n AG837B].
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa macierzy dyskowej HP EVA4400 [p/n AG837B] Termin realizacji zamówienia - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 29.12.2010 r. (obowiązuje termin który wystąpi najwcześniej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.50-7, 72.61.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zewnętrzny napęd DVD-RW - 1 sztuka - Akcesoria sieciowe: a) Linka UTP kat. 6 z przeznaczeniem do połączeń krosowych w punktach dystrybucyjnych oraz do połączeń gniazdo-komputer -2 szpule po 305 m b) Wtyczki RJ-45 do linki nieekranowanej (styki złocone 50?m) - 200 sztuk c) Osłonki na wtyczki RJ-45 - 200 sztuk ( 100 szt. w kolorze niebieskim i 100 szt. w kolorze żółtym) - Kable do konsoli KVM ATEN KL-9108MA: dwa kable o długości 3m oraz jeden kabel o długości 5m - Kable: pozwalające podłączyć monitor bezpośrednio do zasilacza komputera o długości co najmniej 1,5m - 30 sztuk -Standardowe etykiety samoprzylepne 6 mm do drukarki Dymo LabelPoint 250: a) żółte - 2 szt. b) białe - 2 szt. c) przezroczyste - 2 szt. - Nośniki danych: a) taśmy LTO3: 20 szt. - płyty DVD o zwiększonej odporności na promieniowanie ultrafioletowe (UV) zapewniającej niezawodność i trwałość zapisanych danych: a) 100 sztuk płyt o pojemności 4,7 GB b) 25 sztuk płyt o pojemności 4,7 GB z możliwością tworzenia etykiet na dyskach za pomocą technologii lightscribe c) 50 sztuk płyt o pojemności 8,5 GB z możliwością tworzenia etykiet na dyskach za pomocą technologii lightscribe Termin realizacji zamówienia - w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 29.12.2010 r. (obowiązuje termin który wystąpi najwcześniej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.10.00-1, 31.22.41.00-3, 32.58.11.00-0, 30.19.28.00-9, 30.23.31.50-7, 32.58.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Stykowe karty kryptoprocesorowe 2. Czytniki kart chipowych nabiurkowy obsługujące interfejs stykowy kart chipowych 3. Usługa wdrożenia autoryzacji w Active Directory oraz systemie Syriusz Std polegająca na instalacji serwera certyfikatów, konfiguracji systemu Syriusz Std oraz 10 stacji roboczych z zewnętrznymi czytnikami USB..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stykowe karty kryptoprocesorowe - szt. 200 2. Czytniki kart chipowych nabiurkowy obsługujące interfejs stykowy kart chipowych - szt. 200 3. Usługa wdrożenia autoryzacji w Active Directory oraz systemie Syriusz Std polegająca na instalacji serwera certyfikatów, konfiguracji systemu Syriusz Std oraz 10 stacji roboczych z zewnętrznymi czytnikami USB. Termin realizacji zamówienia - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 29.12.2010 r. (obowiązuje termin który wystąpi najwcześniej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 72.26.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 1 zestaw Termin realizacji zamówienia - w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 29.12.2010 r. (obowiązuje termin który wystąpi najwcześniej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 48.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe na okres 3 lat w wersji PROTECT Advanced dla 1250 stanowisk
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.