Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Gliwice: Dostawa urządzeń laboratoryjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/164/AS/09
Numer ogłoszenia: 351676 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/164/AS/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 6 zadań. Zadanie 1 - Mieszadło magnetyczne z grzaniem (CPV: 42.99.64.00-8 Mieszadła), Zadanie 2 - Wytwornica lodu (CPV: 42.51.30.00-5 Urządzenia chłodnicze i mrożące), Zadanie 3 - Autoklaw laboratoryjny (CPV: 33.19.11.10-9 Autoklawy), Zadanie 4 - Piec hybrydyzacyjny (CPV: 42.94.20.00-1 Piece i akcesoria), Zadanie 5 - pHmetr (CPV: 38.41.60.00-4 pHmetry), Zadanie 6 - Automatyczny analizator azotu z mineralizatorem (CPV: 38.43.40.00-6 Analizatory). Termin realizacji: dla zadania 1, 2, 3 do 4 tygodni (28 dni), dla zadania 5 do 2 tygodni (14 dni), dla zadania 4, 6 do 8 tygodni (56 dni) od dnia podpisania umowy (lecz zalecany nie później niż do 15.12.2009 r.). Wartość niniejszego zamówienia przekracza 14.000 Euro, a zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń nie przekracza kwoty 206.000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8, 42.51.30.00-5, 33.19.11.10-9, 42.94.20.00-1, 38.41.60.00-4, 38.43.40.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie zadania 6: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (automatyczny analizator azotu z mineralizatorem) i wartością (ok. 80 tyś. zł brutto każda z dostaw) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1-3, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. pkt A) 1.1, 1.2, 2.1, 3.1, 3.2 oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). B.Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 4.1, 5.1. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - w zakresie nw. pkt. B) 5.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - tylko dla zadania 6. 3.2 Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie - tylko dla zadania 6. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4.1. Oferta Cenowa. 5.1. Tabela Parametrów Technicznych. 5.2. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równoważnych w zakresie wszystkich zadań) w języku polskim lub angielskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok. 511.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok. 511.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową numer POIG.02.01.00-00-166/08-00 o dofinansowanie Projektu: Śląska BIO-FARMA. Centrum Biotechnologii, Bioinżynierii i Bioinformatyki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1: Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym finansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Umowa zawarta jest pomiędzy Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Politechniką Śląską. 2. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. 4. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Mieszadło magnetyczne z grzaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego mieszadła magnetycznego z grzaniem służącego do mieszania roztworów odczynników chemicznych. Mieszadło magnetyczne jest niezbędnym sprzętem laboratoryjnym, służącym do mieszania roztworów, odczynników, buforów itd. Wartość niniejszego zadania nie przekracza 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wytwornica lodu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmio zamówienia obejmuje dostawę jednej wytwornicy lodu służącej do wytwarzania i przechowywania lodu w płatkach w temperaturze -0,5oC do użytku laboratoryjnego. Urządzenie laboratoryjne do wytwarzania i przechowywania lodu w postaci płatków o temperaturze -0,5°C. Wytworzone płatki lodu nie sklejają się ze sobą i charakteryzują się dużą czystością. Urządzenie to wykonane jest ze stali nierdzewnej i posiada zbiornik na lód o pojemności 70 kg. Ma kompaktową budowę, jest chłodzone powietrzem i nie wymaga montażu chłodniczego. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Autoklaw laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego autoklawu laboratoryjnego służącego do jałowienia pożywek bakteriologicznych oraz szkła i sprzętu laboratoryjnego. Autoklaw jest sprzętem laboratoryjnym służącym do jałowienia pożywek bakteriologicznych oraz szkła i sprzętu laboratoryjnego z użyciem gorącej pary wodnej. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Piec hybrydyzacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego pieca hybrydyzacyjnego służącego do prowadzenia reakcji hybrydyzacji i blottingu kwasów nukleinowych w butelkach hybrydyzacyjnych o różnej objętości, z jednoczesną możliwością prowadzenia reakcji hybrydyzacji na filtrze. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - pHmetr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego pHmetru służącego do pomiaru wartości pH w roztworach. Jest to urządzenie laboratoryjne o dużej dokładności i krótkim czasie pomiaru. Pozwala na pomiar pH, redox i temperatury z wyświetlaniem na ekranie. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Automatyczny analizator azotu z mineralizatorem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego automatycznego analizatora azotu z mineralizatorem. Jest to automatyczne urządzenie destylujące do oznaczania azotu ogólnego Kjeldahla. Automatyczna procedura destylacji, łącznie z rozcieńczaniem próbki, dodawaniem ługu i roztworu odbierającego, destylacją i opróżnianiem probówki. Urządzenie z wbudowanymi aktywnymi systemami bezpieczeństwa dla ochrony przed błędami obsługi. Zbudowane jest z materiałów odpornych na korozje dla zmniejszenia kosztów konserwacji i wydłużenia okresu eksploatacyjnego aparatu. Dodatkowo wyposażone jest w system mineralizacyjny ze zintegrowanymi programowalnymi kontrolerami, oparty na bloku mineralizacyjnym i stojaku o pojemności 8 probówek, zapewniający całkowicie automatyczną mineralizację. Wyposażony jest także w system usuwania oparów. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 14.000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- [D/89/2024] Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Autoklawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.