eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaDZP/78/10 WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH - KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Kościerzyna: DZP/78/10 WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH - KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 351737 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie , ul. A. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. (058) 6860131, faks (058) 6860119, 6860121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl/zp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/78/10 WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH - KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz odpadów stałych - komunalnych ze Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie oraz z Placówki w Dzierżążnie w podziale na 2 zadania: ZADANIE A: wywóz odpadów z nieruchomości położonych w Kościerzynie przy: a) ul. A. Piechowskiego 36 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 2090 m3) b) ul. A. Piechowskiego 38 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 270 m3) c) ul. Małcużyńskiego 1 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 180 m3) Ogółem szacunkowa ilość odpadów wynosi 2540 m3 w roku (7620 m3 w ciągu trzech lat). Odbiorca odpadów zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy pojemników na odpady komunalne o pojemności niżej wymienionej: kontener 7 m3 - 4 szt. kontener 1,1m3 - 2 szt. kontener 0,11m3 - 7 szt. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów i jednoczesnego dostarczenia pustych pojemników w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż co 72 godziny. ZADANIE B: z nieruchomości położonych w Dzierżążnie przy: a) ul. Szpitalna 36 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 390 m3) Ogółem szacunkowa ilość odpadów wynosi 1170 m3 w ciągu trzech lat. Odbiorca odpadów zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy pojemników na odpady komunalne o pojemności niżej wymienionej: kontener 1,1m3 - 4 szt. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów 2 razy w tygodniu i jednoczesnego dostarczenia pustych pojemników w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. 2. Przekazywanie, odbiór, transport i umieszczanie odpadów na wysypisku winny odbywać się zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami, określonymi w obowiązujących przepisach prawnych. 3. Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych w ramach jednego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualną (obowiązującą w okresie realizacji niniejszego zamówienia) koncesję na wywóz odpadów komunalnych wydaną przez odpowiedni organ samorządowy. 1.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 PZP, b. aktualnej (obowiązującej w okresie realizacji niniejszego zamówienia) koncesji, zezwolenia - decyzji właściwego organu samorządowego na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 2.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 2 PZP,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 3.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 4.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: a. oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy.-załącznik 1 Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ.- Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.-załącznik nr 6 5. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226 z dnia 31.12.2009r., poz. 1817, tj.: a. wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zamiast załącznika nr 6 wymienionego w pkt. VI.3. SIWZ). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne): a. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty), b. do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że każdy z warunków określonych w pkt. V.A. SIWZ (art. 22 ust. 1 PZP) spełnia co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, c. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden wykonawca albo wszyscy wykonawcy wspólnie. d. dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 PZP) składa każdy z wykonawców oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Cena jednostkowa będzie stała przez pierwszy rok trwania umowy. Natomiast po roku realizacji umowy cena może ulec zmianie o ostatni wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS (średnioroczny wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2010r. w stosunku do 2009r.) i analogicznie dla lat następnych. 3. Zmiana cen jednostkowych będzie dopuszczona również w przypadku zmiany (obniżenia lub podwyższenia) stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia o wyrażoną w złotych różnicę pomiędzy stawką podatku VAT dotychczasową a nową i wówczas zmianie ulegać będzie tylko cena brutto. 4. Wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, w formie pisemnej, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen. 5. Zmiana cen będzie obowiązywała po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny 83-400 Kościerzyna ul. Piechowskiego 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny 83-400 Kościerzyna ul. Piechowskiego 36 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz odpadów z nieruchomości położonych w Kościerzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A: wywóz odpadów z nieruchomości położonych w Kościerzynie przy: a) ul. A. Piechowskiego 36 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 2090 m3) b) ul. A. Piechowskiego 38 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 270 m3) c) ul. Małcużyńskiego 1 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 180 m3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz odpadów z nieruchomości położonych w Dzierżążnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B: wywóz odpadów z nieruchomości położonych w Dzierżążnie przy: a) ul. Szpitalna 36 (szacunkowa ilość odpadów w ciągu roku: 390 m3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.