Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Przemyśl: Dostawa pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 35178 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782484, faks 016 6786783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne z podziałem na następujące części, zwane dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa pojemników plastikowych na odpady komunalne o pojemności: 120 l z kołami -390 szt., 240 l z kołami - 290 szt., 1100 l z kołami - 145 szt., 120 l z kołami (do segregacji) - 60 szt., 240 l z kołami (do segregacji) - 60 szt., 1100 l z kołami (do segregacji) - 60 szt. Zadanie nr 2 - dostawa pojemników metalowych (z blachy ocynkowanej) na odpady komunalne o pojemności: 110 l z kołami - 160 szt., 110 l bez kół - 40 szt., 1100 l z kołami - 55 szt. Dostawy pojemników realizowane będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Miejsce dostaw: Pion Eksploatacji przy ul. Herburtów 16 w Przemyślu. Termin realizacji dostaw: nie dłużej niż do 21 dni roboczych (zgodnie z ofertą) począwszy od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający uznaje jako robocze dni od poniedziałku do piątku. Gwarancja jakości na dostarczone pojemniki w wymiarze 12 miesięcy począwszy od daty ich przekazania. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Szczegółowy opis parametrów technicznych i wymagań jakim powinny odpowiadać pojemniki określa Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (lub wykonuje) należycie: dla Zadania nr 1 - dostawę (dostawy) pojemników plastikowych na odpady o wartości co najmniej 120 000 zł brutto, dla Zadania nr 2 - dostawę (dostawy) pojemników metalowych na odpady o wartości co najmniej 40 000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla wszystkich pojemników z Zadania nr 1: certyfikat zgodności z normą EN-840, certyfikat jakości RAL GZ 951/1, atest PZH (Polskiego Zakładu Higieny). Dla wszystkich pojemników z Zadania nr 2: certyfikat lub deklarację zgodności z normą EN-840
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz oferty - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zdjęcia lub fotografie obrazujące wzór oferowanych pojemników (dla Zadania nr 1 i 2). 3. Jeżeli wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Stosowne pełnomocnictwo- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w zakresie: 1) zmian ilościowych zamawianych pojemników - określone przez Zamawiającego ilości szacunkowe pojemników mogą być zakupione zamiennie (np. w wyniku zwiększenia zapotrzebowania ilości jednego rodzaju pojemników, kosztem ograniczenia drugiego) w ramach ogólnej wartości zamówienia, 2) zmiany ceny w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 3) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw w ciągu trwania umowy, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgk.przemysl.pl/?url=bip&s=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - pok. Nr 28, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - Sekretariat, pok. Nr 18, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników plastikowych na odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników plastikowych na odpady komunalne o pojemności: 120 l z kołami -390 szt., 240 l z kołami - 290 szt., 1100 l z kołami - 145 szt., 120 l z kołami (do segregacji) - 60 szt., 240 l z kołami (do segregacji) - 60 szt., 1100 l z kołami (do segregacji) - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 92
- 2. Termin realizacji dostaw - 4
- 3. Zastosowane rozwiązanie konstrukcyjne pojemników - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników metalowych (z blachy ocynkowanej) na odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników metalowych (z blachy ocynkowanej) na odpady komunalne o pojemności: 110 l z kołami - 160 szt., 110 l bez kół - 40 szt., 1100 l z kołami - 55 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji dostaw - 4
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
- Dostawy ziemiopłodów - cz. I
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Dostawa pojemników na odpady komunalne
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.