eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-30

Kraków: dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 35184 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych ( m.in. igły, strzykawki, pojemniki na śluz, dreny, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, rękawice, cewniki, papiery do aparatów EKG, USG, wyroby do hemofiltracji, i inne). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 694000 złotych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.11.23-8, 33.14.12.10-5, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.40-4, 33.14.16.15-4, 33.14.14.20-0, 33.17.12.00-1, 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 33.17.12.10-4, 33.18.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oraz katalogi lub ulotki producenta zaoferowanych wyrobów medycznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w Budynku Administracyjnym (kancelaria dziennika podawczego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki próbek śluzu , Pojemniki z licznikiem na śródoperacyjne odpady (igły, skalpele), Igły angiograficzne, Igły do nakłuć lędźwiowych. Wielkość zamówienia wynosi 87000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8, 33.14.12.10-5, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły chirurgiczne, Igły za zintegrowanym filtrem, Strzykawki insulinowe, Strzykawki do podawania kontrastu, Przedłużacze infuzyjne, Zestawy infuzyjne do przetaczania płynów, Zestawy do podawania paclitakselu. Wielkość zamówienia wynosi 58000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do cewnikowania. Wielkość zamówienia wynosi 25000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, Zgłębniki dwunastnicze, Zgłębniki żołądkowe. Wielkość zamówienia wynosi 33000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Swan Ganza , Introducery. Wielkość zamówienia wynosi 43000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki bezlatexowe sterylne, Rękawiczki foliowe. Wielkość zamówienia wynosi 36000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, Rurki ustno-gardłowe, Rurki tracheostomijne. Wielkość zamówienia wynosi 41000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy rurek tracheostomijnych, Rurki tracheostomijne. Wielkość zamówienia wynosi 62000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny, Łączniki. Wielkość zamówienia wynosi 28000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytatory dla dorosłych jednorazowego użytku, Zestawy do zabiegów wentylacji nieinwazyjnej. Wielkość zamówienia wynosi 69000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1, 33.17.12.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokary, Lejce naczyniowe. Wielkość zamówienia wynosi 22000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy biopsyjne, Systemy do podawania roztworów do wstrzyknięć w systemie zamkniętym, Pokrowce na przewody, Osłonki do termometru GENIUS 2. Wielkość zamówienia wynosi 53000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do aparatów EKG, USG, videoprinterów. Wielkość zamówienia wynosi 39000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do hemodializy. Wielkość zamówienia wynosi 14000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltry, Zestawy drenów, Adaptery, Worki, Wkłucia. Wielkość zamówienia wynosi 84000 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.