eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp.Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo - Przemysłowego Sp z o.o. w Gorzowie Wlkp. ulTeatralna 49 w ramach realizacji projektu Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Gorzów Wlkp.: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo - Przemysłowego Sp z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul: Teatralna 49 w ramach realizacji projektu Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych.
Numer ogłoszenia: 351900 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271718 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 722 53 85, faks 95 722 53 85 wew. 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo - Przemysłowego Sp z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul: Teatralna 49 w ramach realizacji projektu Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo - Przemysłowego Sp z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul. Teatralna 49 w ramach realizacji projektu Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych. 2. Kod klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień CPV: 30121300-6 urządzenia do powielania, 30213000-5 komputery osobiste, 38652100-1 projektory, 32322000-6 urządzenia multimedialne, 48820000-2 serwery, 30233141-1 nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID), 38653400-1 ekrany projekcyjne. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z minimalnymi parametrami, wymaganiami określonymi w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie zestawienia minimalnych parametrów stawianych przez Zamawiającego, Podstawowe parametry zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. b) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. c) Adres dostawy: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec. a) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia. b) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. c) W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego, Wykonawca po wezwaniu pisemnym (e-mail) przez Zamawiającego, obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 4 godzin - jest to czas zwany czasem reakcji licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Czas Reakcji - czas liczony od momentu prawidłowego przekazania zgłoszenia o wadzie do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do ustalenia przyczyn i usunięcia wady, usterki. d) Maksymalny czas na usunięcie usterki i naprawienie awarii urządzeń to 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zgłoszenia. e) Na czas usunięcia wady lub usterki trwającej dłużej niż 5 dni roboczych, Wykonawca zapewni (na wniosek Zamawiającego) nieodpłatnie sprzęt zastępczy o równorzędnych parametrach. Dostawa sprzętu zastępczego odbędzie się na koszt Wykonawcy. f) Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. g) W okresie obowiązywania gwarancji, raz na 6 miesięcy Wykonawca ma obowiązek dokonać przeglądu dostarczonego sprzętu, wykonać aktualizację zainstalowanego oprogramowania oraz sterowników do najnowszych wersji rekomendowanych przez producentów dostarczonych urządzeń. h) W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności bądź pozostaje w opóźnieniu w stosunku do terminów określonych w SIWZ oraz w Umowie, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. j) Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. k) Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania (bez zastrzeżeń), przez obie strony, protokołu odbioru. Minimalna wymagana gwarancja na każde dostarczone wyposażenie, urządzenie wskazana została w TOMIE II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. l) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania przeglądów gwarancyjnych, konserwacji, w tym wymiany odpowiednich elementów urządzenia, niezbędnych dla zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia, w miejscu użytkowania i zgodnych z zaleceniami Producenta i przez okres udzielonej przez niego gwarancji. m) Wykonawca ponosi koszty transportu (w tym przesyłek) związane z naprawami gwarancyjnymi. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. d) Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu wymagane dokumenty określone w TOMIE II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. e) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 6. Warunki dostawy: a) Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu umowy jest Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o. Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec, b) W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi koniecznym do prawidłowej eksploatacji zamówionych urządzeń. 7. Wizja lokalna: Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej. II. PODWYKONAWCY I PODMIOTY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 2B USTAWY PZP. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Załączniku nr 3 do IDW. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców. 2. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawców kluczowych części zamówienia. 3. Umowa o podwykonawstwo: Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w Umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie danego zakresu Umowy o podwykonawstwo. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36 b ust 2. 5. W sytuacji, kiedy Wykonawca samodzielnie wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, nawet jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z potencjału podmiotów trzecich nie jest zobowiązany do udowadniania, iż zasobami podmiotów trzecich będzie dysponował. 6. Wykonawca składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą. III. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY RÓWNOWAŻNEJ 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 2. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 3. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ) przez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych, o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Ciężar udowodnienia przez Wykonawcę zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 6. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej syg. Akt. KIO/UZP 1400/08 Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadające odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne, oraz posiadające legalne oprogramowanie, licencje, itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumenty, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (TOM II SIWZ), potwierdzające spełnienie określonych przepisami norm oraz certyfikatów. 8. Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. 9. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu, co najmniej na 14 dni przed datą oczekiwanego przez wykonawcę zatwierdzenia ich przez zamawiającego. W przypadku, gdy zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania wykonawca zastosuje się do norm przywołanych w dokumentach. Powyższe należy przyjąć z zastrzeżeniem, iż tam gdzie wymagany jest okres gwarancji należy zapewnić rozwiązania, które pozwolą na dotrzymanie warunków i czasu gwarancji. IV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. V. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert częściowych. VI. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert wariantowych. VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do 6 tygodni - podlega ocenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6, 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 38.65.34.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie jest współfinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet II: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżet Państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Komputerowy INFOSTIL Sp. z o.o., Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129901,53

  • Oferta z najniższą ceną: 129901,53 / Oferta z najwyższą ceną: 129901,53

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.