eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleśnaModernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Pleśna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Pleśna: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Pleśna
Numer ogłoszenia: 351928 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321690 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna, Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Pleśna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż, jeżeli tak jest niezbędny, przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr: 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa. 6. Postanowienia dotyczące gwarancji Wykonawca na dostarczone materiały udzieli 24- miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia wykonania dostawy. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa stanowiąca załącznik nr 5 do siwz - wzór umowy. 7.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00-2 Różny sprzęt komputerowy. 48.19.00.00-6 Pakiet oprogramowania edukacyjnego. 30.21.31.00-6 Komputery przenośne. 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne. 35.11.13.00-8 Gaśnice 39.71.32.10-8 Pralki 39.71.34.30-6 Odkurzacze 37.52.00.00-9 Zabawki 39.16.10.00-8 Meble przedszkolne 8. Podane w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr5 do SIWZ oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 9. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 10. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 11. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Macieja Rataja w Lichwinie, Lichwin 182 A 33-172 Siedliska, Szkoła Podstawowa w Szczepanowicach, Szczepanowice 107,33-114 Rzuchowa, Szkoła Podstawowa w Świebodzinie imienia Błogosławionej Matki Teresy z Kalkuty, Świebodzin 129, 33-114 Rzuchowa. Szkoła Podstawowa w Janowicach, 33-115 Janowice 128. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-12-120/14-00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 35.11.13.00-8, 39.71.32.10-8, 39.71.34.30-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Szkół ULART-CEZAS A. Suchocki, Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, 66-400 Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174832,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213561,90

  • Oferta z najniższą ceną: 213561,90 / Oferta z najwyższą ceną: 213561,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.