To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 351965 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Bydgoszcz: Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2016r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332580-2016 z 28.10.2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2016r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.RDW3.T12.361.04.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola w 2016r. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - wycinkę drzew przydrożnych z wywozem dłużycy i gałęzi poza pas drogowy, - wykaz drzew, zgodnie z zał. nr - 10 - frezowanie pni zlokalizowanych w koronie drogi na głęb. 20 cm poniżej istniejącego poziomu nawierzchni drogi, - wykaz pni do frezowania, zgodnie z zał. nr - 11 - zasypanie i zagęszczenie dołów po frezowanych pniach zgodnie z SST, - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie terenu po wycince drzew i frezowaniu pni, - nasadzenie drzew liściastych rodzimych z zakrytym systemem korzeniowym oraz prawidłowo ukształtowanym pniem i koroną w pasie drogi wojewódzkiej lub w miejscach wskazanych przez właściwą Gminę. Wysokość drzew od 2 do 2,5m - zgodnie z przedmiarem, - pielęgnacja nasadzonych drzew przez okres 12 miesięcy od daty odbioru, - zakup pozyskanego drewna przez Wykonawcę od Zamawiającego w cenie określonej z szacowania drewna dokonanego przez brakarza, - oznakowanie terenu wycinki zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 3. Zakres usług: - planowana ilość drzew do nasadzenia na terenie: Gmina Tuchola 20 szt. nasadzenia obwód 14cm na wysokości 1m Gmina Mrocza 55 szt. nasadzenia lipa drobnolistna obwód min. 5cm na wysokości 1m Gmina Koronowo 12 szt. nasadzenia klon pospolity obwód 12cm na wysokości 1m Gmina Sicienko 20 szt. nasadzenia obwód 12cm na wysokości 1m Gmina Łabiszyn 7 szt. nasadzenia obwód 25cm na wysokości 1m Gmina Więcbork 30 szt. nasadzenia jarząb pospolity obwód 8cm na wysokości 1m Zgodnie z przedmiarem - planowana ilość drzew do wycinki z frezowaniem pni: 139 szt. Zgodnie z przedmiarem - planowana ilość pni do frezowania: 28 szt. frezowaniem pni o średnicy do 99 cm - 19 szt. frezowaniem pni o średnicy powyżej 100 cm - 9 szt. Zgodnie z przedmiarem UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi przez zamianę drzew na inne, niż wymienione w przedmiarze. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcą składającym ofertę do dokonania oględzin w terenie drzewostanu przewidzianego do wycięcia zgodnie z wykazem zawierającym lokalizację drzew (przedmiarem). 5. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. 6. Wyceny rzeczywistej wielkości i wartości pozyskanego drewna dokona biegły rzeczoznawca na zlecenie i koszt Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 7.1. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z możliwością uzyskania decyzji o wycince drzew i zwiększenia w ramach prawa opcji zamówienia podstawowego o 50 %. 7.2. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 7.3. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31 grudnia 2016r. 7.4 O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 7.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 7.6.Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. 7.7.Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. 7.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60013.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58810.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.