Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Toruń: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych oraz materiałów, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu
Numer ogłoszenia: 352074 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu , ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6584348, 6564334, faks 056 6224407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych oraz materiałów, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: zakup i dostawę siatki do grodzenia upraw leśnych o wysokości 2,0 m w łącznej ilości 79 300 mb wg poniższego zestawienia: Nr n-ctwa Nadleśnictwo 2010 2011 2012 2013 Razem 1 Brodnica 850 2150 3900 6650 13550 3 Czersk 0 0 1050 850 1900 4 Dąbrowa 200 550 600 350 1700 7 Golub Dobrzyń 550 900 600 500 2550 9 Jamy 150 5500 2500 8150 16300 11 Osie 500 700 1400 1900 4500 12 Przymuszewo 600 500 400 1300 2800 13 Różanna 500 1400 1900 2850 6650 14 Runowo 0 0 1950 1650 3600 15 Rytel 0 350 1200 1050 2600 19 Tuchola 650 500 500 500 2150 21 Zamrzenica 0 1000 0 5100 6100 22 Żołędowo 400 1000 1000 1800 4200 23 Lutówko 250 1050 2400 2200 5900 25 Woziwoda 0 450 500 1350 2300 28 Trzebciny 400 200 200 1700 2500 Razem: 5050 16250 20100 37900 79300 do magazynu położonego na terenie bazy nadleśnictw wymienionych w powyższej tabeli. Dane techniczne: Wysokość siatki 2,0m tolerancja +/- 10cm Odstęp między drutami pionowymi do 15cm Ilość drutów poziomych min. 22 Odstęp między drutami poziomymi do 0,5m: co 4 - 6cm 0,5 - 1,0m: co 8 - 12cm pozostałe odcinki: co 15 - 20cm Średnice drutów skrajnych (drut górny, drut dolny) 2,4mm tolerancja +/- 5% Średnice pozostałych drutów wypełniających 2,0mm tolerancja +/- 5% Warstwa powłoki cynku dla drutów poziomych powyżej 200g/m2 Warstwa powłoki cynku dla drutów pionowych powyżej 200g/m2 Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów poziomych (RM) 450N/mm2 Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów pionowych (RM) 400N/mm2 Łączenie oczek Zgrzew lub splot nie mniej niż dwukrotny Część II: zakup i dostawę niżej wymienionych narzędzi : Zakup drabin trzyelementowych aluminiowych przeznaczonych do zbioru nasion cisa z drzew stojących z elementami mocującymi do drzewa i pasami zabezpieczającymi o wysokości nie mniejszej niż 15 m ogółem szt.2 Zamrzenica szt. 1 Woziwoda szt. 1 Zakup szpadli (o jakości nie gorszej niż Fiskars lub równoważne) ogółem szt. 4 Woziwoda szt. 2 Żołędowo szt. 2 Zakup sekatorów (o jakości nie gorszej niż Garden lub równoważne) ogółem szt. 4 Żołędowo szt. 4 Część III: zakup i dostawę niżej wymienionych nawozów, torfu i środków ochrony roślin: Zakup perlitu drobnego o frakcji nie mniejszej niż 2,5 mm i nie większej niż 5,0 mm ogółem l 5000 Zamrzenica l 1000 Żołędowo l 4000 Zakup substratu (torfu) o pH nie mniejszym niż 4,5 i nie większym niż 5,5 ogółem mp 250 Zamrzenica mp 50 Żołędowo mp 200 Zakup uniwersalnego nawozu z mikroelementami, granulowanego w workach po 25 kg * ogółem kg 400 Żołędowo kg 400 Zakup środków ochrony roślin, w tym: Środek grzybobójczy granulowany - 80 kg** w opakowaniach po 5 kg Środek owadobójczy i przędziorkobójczy - 40 l*** w opakowaniach po 5 l Środek grzybobójczy pylisty - 80 kg**** w opakowaniach po 5 kg ogółem dla Nadleśnictwa Żołędowo * Nawóz uniwersalny zawierający takie składniki, jak azot, potas i fosfor w formie granulatu, pakowany w workach po 25 kg - np. Azofoska lub równoważny, ** Środek grzybobójczy w formie granul do sporządzania zawiesiny wodnej o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego lub interwencyjnego w ochronie roślin rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych oraz leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Polyram lub równoważny. *** Środek przędziorkobójczy i owadobójczy w formie koncentratu do sporządzania emulsji wodnej, o działaniu kontaktowym i żołądkowym, przeznaczony do zwalczania przędziorków oraz innych szkodników ssących, gryzących i minujących w roślinach rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i zielarskich oraz w leśnictwie, na rośliny działający powierzchniowo, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Talstar lub równoważny. **** Środek grzybobójczy w formie proszku do sporządzania zawiesiny wodnej o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego w ochronie roślin sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Sadoplon lub równoważny. Część IV: Zakup stalowego, skręcanego śrubami zbiornika naziemnego do wody o pojemności do 500 m3 i wysokości do 160 cm. Zbiornik winien być od wewnątrz izolowany wkładem z tworzywa sztucznego. ogółem szt. 1 dla Nadlesnictwa Żołędowo Część V: Zakup doniczek plastikowych o wym. 7x7x17 cm do przechowywania sadzonek cisa ogółem tszt. 130 Zamrzenica tszt. 20 Żołędowo tszt. 110 Zakup skrzynek do układania i transportu doniczek z logo nadleśnictwa ogółem tszt. 9 9 Zamrzenica tszt. 1,35 Żołędowo tszt. 7,65.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od jego realizacji
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00-8, 44.42.32.00-3, 44.51.11.10-9, 44.51.12.00-7, 09.11.22.00-9, 24.44.00.00-0, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 44.61.15.00-1, 44.61.34.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) za pięć części zamówienia, w tym Część I zamówienia - 4 000,00 zł, Część II zamówienia - 200,00 zł, Część III zamówienia - 500,00 zł, Część IV zamówienia - 1 000,00 zł, Część V zamówienia - 2 300,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta 61 1090 1506 0000 0000 5002 0525 prowadzony przez BZ WBK S.A. O/Toruń z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przetarg nieograniczony - Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych oraz materiałów, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu. Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych) e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach, które określa pkt. XII.3.b),c),d),e) Wykonawca składa w następujący sposób: - oryginał poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie RDLP w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, przed upływem terminu do składania ofert; - kopie w/w dokumentów potwierdzoną -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione, należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 2010.11.08 r., do godz. 1200
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I zamówienia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę siatki o podobnym przeznaczeniu i wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto. Dla części III zamówienia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę środków o podobnym przeznaczeniu i wartości nie mniejszej niż 25 tys. zł netto. Dla części IV zamówienia 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę zbiornika na wodę o podobnym przeznaczeniu i wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł netto. Dla części V zamówienia 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę doniczek i skrzynek do ich transportu o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł netto.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I zamówienia: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1, 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2 3) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika), 4) Warunki gwarancji - załącznik nr 6, 5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian do umowy w zakresie terminu jej realizacji, jeżeli termin ten, z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy nie będzie mógł być dotrzymany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
ul. Mickiewicza 9
87-100 Toruń
Pokój nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu ul. Mickiewicza 9 87-100 Toruń Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.12.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych o wysokości 2,0 m w łącznej ilości 79 300 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr n-ctwa Nadleśnictwo 2010mb 2011mb 2012mb 2013mb Razemmb 1 Brodnica 850 2150 3900 6650 13550 3 Czersk 0 0 1050 850 1900 4 Dąbrowa 200 550 600 350 1700 7 Golub Dobrzyń 550 900 600 500 2550 9 Jamy 150 5500 2500 8150 16300 11 Osie 500 700 1400 1900 4500 12 Przymuszewo 600 500 400 1300 2800 13 Różanna 500 1400 1900 2850 6650 14 Runowo 0 0 1950 1650 3600 15 Rytel 0 350 1200 1050 2600 19 Tuchola 650 500 500 500 2150 21 Zamrzenica 0 1000 0 5100 6100 22 Żołędowo 400 1000 1000 1800 4200 23 Lutówko 250 1050 2400 2200 5900 25 Woziwoda 0 450 500 1350 2300 28 Trzebciny 400 200 200 1700 2500 Razem: 5050 16250 20100 37900 79300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa niżej wymienionych narzędzi: 1. Aluminiowe drabiny trzyelementowe, 2. Szpadle ogrodnicze, 3. Sekatory ogrodnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drabin trzyelementowych aluminiowych przeznaczonych do zbioru nasion cisa z drzew stojących z elementami mocującymi do drzewa i pasami zabezpieczającymi o wysokości nie mniejszej niż 15 m ogółem szt. 2 Zamrzenica szt. 1 Woziwoda szt. 1 Zakup szpadli (o jakości nie gorszej niż Fiskars lub równoważne) ogółem szt. 4 Woziwoda szt. 2 Żołędowo szt. 2 Zakup sekatorów (o jakości nie gorszej niż Garden lub równoważne) ogółem szt. 4 Żołędowo szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3, 44.51.11.10-9, 44.51.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa nawozów, torfu i środków ochrony roślin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup perlitu drobnego o frakcji nie mniejszej niż 2,5 mm i nie większej niż 5,0 mm ogółem l 5000 Zamrzenica l 1000 Żołędowo l 4000 Zakup substratu (torfu) o pH nie mniejszym niż 4,5 i nie większym niż 5,5 ogółem mp 250 Zamrzenica mp 50 Żołędowo mp 200 Zakup uniwersalnego nawozu z mikroelementami, granulowanego w workach po 25 kg * ogółem kg 400 200/2010 200/2012 Żołędowo kg 400 Zakup środków ochrony roślin, w tym: Środek grzybobójczy granulowany - 80 kg** w opakowaniach po 5 kg Środek owadobójczy i przędziorkobójczy - 40 l*** w opakowaniach po 5 l Środek grzybobójczy pylisty - 80 kg**** w opakowaniach po 5 kg ogółem Żołędowo l 40 20/2010 20/2012 kg 160 80/2010 80/2012 * Nawóz uniwersalny zawierający takie składniki, jak azot, potas i fosfor w formie granulatu, pakowany w workach po 25 kg - np. Azofoska lub równoważny, ** Środek grzybobójczy w formie granul do sporządzania zawiesiny wodnej o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego lub interwencyjnego w ochronie roślin rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych oraz leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Polyram lub równoważny. *** Środek przędziorkobójczy i owadobójczy w formie koncentratu do sporządzania emulsji wodnej, o działaniu kontaktowym i żołądkowym, przeznaczony do zwalczania przędziorków oraz innych szkodników ssących, gryzących i minujących w roślinach rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i zielarskich oraz w leśnictwie, na rośliny działający powierzchniowo, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Talstar lub równoważny. **** Środek grzybobójczy w formie proszku do sporządzania zawiesiny wodnej o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego w ochronie roślin sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Sadoplon lub równoważny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.22.00-9, 24.44.00.00-0, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa zbiornika naziemnego na wodę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup stalowego, skręcanego śrubami zbiornika naziemnego do wody o pojemności do 500 m3 i wysokości do 160 cm. Zbiornik winien być od wewnątrz izolowany wkładem z tworzywa sztucznego. Zbiornik przeznaczony jest dla Nadleśnictwa Żołędowo - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.15.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup doniczek i skrzynek do układania i transportu doniczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup doniczek plastikowych o wym. 7x7x17 cm do przechowywania sadzonek cisa ogółem tszt. 130 Zamrzenica tszt. 20 Żołędowo tszt. 110 Zakup skrzynek do układania i transportu doniczek z logo nadleśnictwa ogółem tszt. 9 Zamrzenica tszt. 1,35 Żołędowo tszt. 7,65.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.34.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Budowa ul. Lipowej w Toruniu
- Remont parkingu przy ul. Grunwaldzkiej w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasta Brodnicy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Świadczenie usług przeglądu na aparaty FACSCANTO II CYTOMETR oraz FACSLYRIC 3L10C
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa opakowań i artykułów jednorazowych dla działu żywienia przez okres 24 miesięcy
- Przebudowa i remont SUW w Kukawce wraz z PPC w Starym Majdanie oraz UW w Wojsławicach-Kolonii wraz z PPC w Majdanie Ostrowskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa naziemnych zbiorników na deszczówkę dla mieszkańców Gminy Skawina
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: Torf »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.