To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352108 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Kalisz: Dostawa artykułów mleczarskich - nr sprawy 2/ż/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331933 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny
32034800000, ul.
ul. Wrocławska
193-195,
62-800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 766 96 42/43, faks
, e-mail
zp_cossw@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ośrodek szkolenia Służby Węziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów mleczarskich - nr sprawy 2/ż/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/ż/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 678 z pózn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wska-zań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych - z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa - powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 1. Jogurt owocowy 2 500 kg 2. Jogurt naturalny 400 kg 3. Mleko czekoladowe 800 l 4. Mleko spożywcze pasteryzowane porcja 500 l 5. Kefir 2% tłuszczu 200 l 6. Maślanka luksusowa 200 l 7. Mleko w proszku pełne 400 kg 8. Mleko spożywcze pasteryzowane 1 000 l 9. Ser twarogowy typu PRYMUS 1 500 kg 10. Ser twarogowy typu TARTARE 250 kg 11. Ser twarogowy typu WIEDEŃSKI 800 kg 12. Ser twarogowy ziarnisty typu WIEJSKI 800 kg 13. Ser homogenizowany naturalny 600 kg 14. Ser homogenizowany z dodatkami 1 000 kg 15. Ser twarogowy półtłusty 1 200 kg 16. Ser typu fromage 500 kg 17. Ser typu FETA 30 kg 18. Ser topiony krążki 500 kg 19. Ser topiony plastry 400 kg 20. Ser typu EDAMSKI pełnotłusty 800 kg 21. Ser typu GOUDA pełnotłusty 800 kg 22. Ser typu SALAMI pełnotłusty 800 kg 23. Ser typu MORSKI 800 kg 24. Ser twardy wędzony typu ROLADA USTRZYCKA 600 kg 25. Ser twardy wędzony typu OSCYPEK 40 kg 26. Ser pleśniowy typu CAMEMBERT 20 kg 27. Ser pleśniowy typu ROQUEFORT 20 kg 28. Śmietanka kremowa 1 100 l 29. Śmietana homogenizowana 400 kg 30. Śmietanka porcjowana 20 kg 31. Masło extra 4 200 kg 32. Masło porcjowane 50 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
15551310-1,
15551320-4,
15530000-2,
15512200-2,
15512000-0,
15551000-5,
15551500-0,
15511700-0,
15511100-4,
15982200-7,
15542100-0,
15542300-2,
15542200-1,
15544000-3,
15543100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT270067.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 257105.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Zakup ambulansu typu C na potrzeby ZRM oraz samochodu do transportu osób dializowanych
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Kalisz GT-1 w miejscowości Kalisz
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Wydanie monografii naukowej
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.