Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Koło: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012-2013 z podziałem na 22 części
Numer ogłoszenia: 352144 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012-2013 z podziałem na 22 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012 - 2013 z podziałem na 22 części Zakres zamówienia obejmuje: 1. CZĘŚĆ 1 - zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton 2. CZĘŚĆ 2 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton 3. CZĘŚĆ 3 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton 4. CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową -REJON 1 5. CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2 6. CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3 7. CZĘŚĆ 7 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4 8. CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5 9. CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6 10. CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7 11. CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8 12. CZĘŚĆ 12 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie piaskarką ciągnikową lub samochodową- REJON 9 13. CZĘŚĆ 13 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie piaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 10 14. CZĘŚĆ 14 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie piaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 11 15. CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 1 16. CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4 17. CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7 18.CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8 19. CZĘŚĆ 19 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1 20. CZĘŚĆ 20 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 3 i 4 21. CZĘŚĆ 21 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 7 22. CZĘŚĆ 22 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 14.20.00.00-3, 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wg oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w siwz dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w postaci: - zaplecza do dysponowania sprzętu wraz z miejscem składowania materiałów do zimowego utrzymania i ich załadunku; - nośników osprzętu do zimowego utrzymania - samochodów, ciągników; - piaskarko-solarek; - piaskarek ciągnikowych; - piaskarek samochodowych; - pługów odśnieżnych; - równiarek; - ładowarek o pojemności łyżki do 2 m3; - ładowarek o pojemności łyżki powyżej 2 m3. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w siwz dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu posiadającymi wymagane uprawnienia w tym: - kierowcy; - operatorzy sprzętu; - dyspozytorzy - osoby do kontaktu z dyżurnymi PZD dostępnymi w okresie obowiązywania umowy 24 godziny 7 dni w tygodniu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w siwz dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w siwz dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty na załączniku nr 3, 2) zaakceptowany parafowany projekt umowy - załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c, 3) oświadczenie o podwykonawstwie załacznik nr 8, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) w zakresie CZĘŚCI zamówienia 1-3 koncesję lub zezwolenie dotyczące wydobycia kruszywa piasku płukanegofrakcji 0-2 mm lub umowę lub zobowiązanie do współpracy z kopalnią soli dotyczące dostaw soli drogowej 6) zaświadczenie, atest, orzeczenie o jakości podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone materiały piasek płukany, sól drogowa dpowiadają określonym normom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3, 60.12.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3- zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7 - zwalczanie sliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie sliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ 12 - zwalczanie sliskości i odśnieżanie piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie sliskości i odśnieżanie piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ 13 - zwalczanie śliskości piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ 14 - zwalczanie śliskości piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości piaskarką samochodową lub ciągnikową - REJON 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ 19 - odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ 20 - odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 3 i 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 3 i 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: CZĘŚĆ 21 - odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 6 i 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 6 i 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: CZĘŚĆ 22 - odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 5 i 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odsnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej 2 m3 - REJON 5 i 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
więcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.