To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352189 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Tarnobrzeg: Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325847
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
tak
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, krajowy numer identyfikacyjny
83122086000000, ul.
ul. Sienkiewicza
27,
39400
Tarnobrzeg, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
15 688 25 67, faks
15 688 26 87, e-mail
inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP26-6/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli wraz z instalacją elektryczną zasilającą. 3.1. W ramach realizacji powyższego zadania zakres prac będzie obejmował w szczególności: Wykonanie klimatyzacji: Zakresem zadania jest wykonanie klimatyzacji we wskazanych przez inwestora wybranych pomieszczeniach biurowych, na parterze, I - II piętrze w segmencie południowym oraz w jednym pomieszczeniu na III piętrze w łączniku. Aby sklimatyzować pomieszczenia biurowe parteru, I i II piętra należy wykonać jeden układ w systemie VRF (Układ nr 1). System ten charakteryzuje się zmiennym przepływem czynnika chłodniczego, którego wydajność płynnie dostosowuje się do aktualnego zapotrzebowania mocy zarówno w trybie grzania jak i chłodzenia, co gwarantuje wysoka wydajność przy niskim poborze energii. W celu klimatyzowania pomieszczenia biurowego na III piętrze należy wykonać osobny układ typu SPLIT. (Układ nr 2). Włączenie klimatyzatora usytuowanego w tym pomieszczeniu do istniejącego układu klimatyzacji III piętra nie jest zalecane według producenta z powodu przekroczenia dopuszczalnej mocy układu. Układ nr 1 zasilany będzie z dwumodułowej jednostki zewnętrznej. jednostki zewnętrzne połączone będą poprzez instalację chłodniczą i elektryczną z jednostkami wewnętrznymi. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane będą na zewnątrz budynku, na poziomie piwnicy na wewnętrznym zamkniętym podwórzu, wg części rysunkowej. Jednostki zewnętrzne układu nr 1 należy posadowić na fundamencie żelbetowym wg części konstrukcyjnej. Należy je ustawić na podkładkach amortyzacyjnych np. z gumy grubości 10 mm, aby zapobiec przenoszeniu drgań. Jednostkę zewnętrzną dla III piętra (układ nr 2) należy usytuować na ścianie zewnętrznej III piętra od strony podwórza. Zasilanie instalacji - w budynku istnieją trasy kablowe w których wykonano rozprowadzenie przewodów i kabli dla instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Na brakujących odcinkach korytka należy mocować do konstrukcji wsporczych przykręcanych do ścian i stropów. Projektuje się zastosowanie korytek metalowych, perforowanych, ocynkowanych, szerokości 100 mm - 50 mm i wysokości 50 mm. 3.3. Zakres rzeczowy umowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych, 2) wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji (czynnika chłodzącego, odprowadzenia skroplin, sterowania, zasilania elektrycznego) oraz robót towarzyszących, 3) wykonanie konstrukcji mocujących urządzenia klimatyzacyjne (jednostki zewnętrzne i wewnętrzne) i przewodów instalacji (rury, kable), 4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, 5) przeszkolenie pracowników Użytkownika, w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia przewidzianej przez producenta urządzeń, 6) udzielenia co najmniej 5 lat gwarancji i wykonywania przez Wykonawcę świadczeń wynikających z rękojmi i gwarancji, dla których warunki zostały określone w §6 Umowy. 3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa, stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ, wykonaną - dla budynku sądowego, w zakresie dostosowanym do występujących okoliczności, przez zespół projektowy w składzie: ? Projekt klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli - branża elektryczna (mgr inż. Władysław Branas) ? Projekt klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli - branża sanitarna (mgr inż. Agnieszka Halicka) i branża konstrukcyjna (mgr. inż. Piotr Grochowianka) Dokumentacja projektowa obejmuje: ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, ? Projekt budowlany, ? Projekty wykonawcze branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, ? Przedmiar robót, ? Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Załączone do SIWZ przedmiary robót mogą być stosowane przez Wykonawcę/Wykonawców jedynie pomocniczo; nadrzędną rolę nad przedmiarem odgrywa dokumentacja projektowa wraz z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39717200-3
Dodatkowe kody CPV:
45331220-4,
45310000-3,
45231000-5,
45314310-7,
45000000-7,
45111200-0,
45400000-1,
45442100-8,
45262210-6,
45262310-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229948.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196341,16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - 5 zadań
- Wykonywanie usług fizycznej Sądu Rejonowego w Nisku oraz usługi ochrony fizycznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Nisku
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.